Uppiggande?
Har ni nått förslag på nått väldigt uppiggande. Här trött har ingen fart känner mig inte sjuk. Behöver få lite gjort :-)
Var rädda om varandra
#0 Vintertid,har jag druckit Chisan,det har gjort mig pigg.Såg att de säljer det på konsum nu också.Liten flaska ca 100.-
Annars kanske en promenad ute i friska luften
Ja, kanske borde ge mig ut i regnet. det borde väl sätta fart på mig. :-)
Var rädda om varandra
Kan Jang är uppiggande och motverkar förkylning :-)
Har du kristaller?
ex. Bergskristall,rubin,lapis lazuli gör mig kreativ och energisk,en av dem eller alla tillsammans

Tiia, vilken fin bild du har idag med 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#5 måste byta emellanåt,jag är väldigt ombytlig med avatarer
det liknar lite den porten vi alla healare var och drog i,jag tror healingen var till dig då,kommer inte säkert ihåg
en kur med flytande chisan (chisandra+rysk rot) brukar verka ganska snabbt om man kanner sej trött och ur ballans ,jag brukar köpa en flaska för att piggna till efter en förkylning eller om jag känner mej utmattad.
ginseng av bra kvallitet brukar oxå fungera,men det tar lite längre tid.
healing brukar oxå ge ny energi.
~ mayolica ~
Rosenrot!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Promenad/healing/meditation/
Jag refererar till blodtopps rekommendationer: D-vitamin, som hon berättade att bist på, kunde framkalla trötthet, obalanser och depressioner under höst och vinter. Det beror på att vi får för lite solljus under vinterhalvåret, och solens strålar hjälper oss att själva bilda det viktiga D-vitaminet övrig tid under året. Det var dessutom vitamin D3 som var viktigt att tillföra under den här mörka tiden. ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
förlåt jag skrev fel Chi San består av( chisandra rosenrot och rysk-rot. på flaska ), jag tycker att den är bra
~ mayolica ~