Dagens Pratbubbla 10/10
Godmorgon!
Vaknade tidigt efter en natt av vändande och vridande i sängen. Ingen huvudvärk just nu, men jag känner mig rätt svag av 2 dagars migrän och nackont.
Allmänt låg i humöret pga diverse skit som hägrerar just nu. Får väl hoppas det vänder…
Ha en skön dag…Kram Broken

God morgon.
Jag har haft en djupsömn i natt som det var längesen jag hade, det är bara det att det tar sån tid att vakna. Febern härjar runt så idag blir det en dag utan att göra något annat än vila.
Broken gumman, tycker synd om dig för jag vet hur sliten man blir av migrän hade jag haft mer ork hade jag skickat kraft till dig men jag skickar dig ett helt gäng med varma kramar (utan feber!!!!)
Ha en bra dag, kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
En strålande mulen dag har tagit sin början….må alla bli pigga å glada idag…Kramar
Vandra i Ljus å Skönhet

Men usch vad ni har det slitsamt! Hoppas innerligt att helgen innehåller vila och återhämtning för er!
Även jag har sovit oroligt men för oss är det väl den annalkande fullmånen som spökar gissar jag… dottern drömmer mardrömmar och ligger och gråter och jämrar sig i sängen så sömnen blir rätt störd, både för henne och oss.
Jag önskar er en skön dag trots allt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#1 Tack du rara, omtänksamma vän. Tar emot dina varma kramar med öppen famn och du får ett ännu större gäng kramar tilbaka..*L Du har det inte lätt du heller, feber kan nocka ut vilken kraftkarl som helst och sen har du din man att tänka på ovanpå allt. Krya på dej vännen och vila…Kramar
#3 Tack Hoppis…go vän…jag hoppas oxå på bot å bättring i helgen..*L Vilket muntert inlägg jag börja dagens med va?..
#2 BiGavia lilla…du är i allafall på gott humör idag…skönt att höra..*L Kram

Hahaha, men du vet man kan inte vara på topp jämt… då skulle man inte ens märka att man var det! Du är väl inte dirket någon gnällig typ så bara häv ur dig skiten vettja!
Sköt om dig nu!
#6 Tack…här hävs bara ut det som rinner över…*S Kram

Jag tror att jag ska leta fram några bra filmer att skratta åt, det tror jag är en bra medicin, träning för skrattmusklerna eller också kan jag gå in och läsa om din yogaomgång, Broken, för den fick mig att skratta gott.
Är det dags för fullmåne igen??? Jösses tiden går så himla fort tycker inte att det var länge sen………….
#8 Mig med…*S 
GOOOODMOOORGGON (kvittrande)
Fredag hela veckan fredag hela veckan fredag hela veckan lång (sjungande)
Och en härlig låååång helg framför oss………..
kramkram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
#10 Hahaha…en glad piggelin till….*L Härligt att se..*L Kram

Underbart abbis!
Och jag har sovit som en stock jag med, och vaknade till och med före klockan! Var frostigt inatt efter allt regnande igår och idag tittar solen fram. Härligt! Det enda som lägger en skugga över dagen är att jag måste åka in till stan - blöähh - så är ser jag ut när jag åker in
, men efter ett par timmar när jag ser landsbygden växa fram framför bilrutan igen så ser jag ut så här
. Ja klaaaara mig!
Helt sjukt men vi skall väl alla ha våra tokerier.
Skall i alla fall försöka få tag i en ljuvligt doftande eterisk olja så att jag kan göra min kallrörda tvål, för jag har tröttnat lite på dom dofter jag har hemma. Viol verkar lockande… Sedan ska jag ta o leta efter "flovrak" som i säger här, alltså gamla brädbitar som har legat i vattnet och slipats till fina mjuka former. Dom ska jag hitta på nåt med..
En underbar och givande dag till er alla!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
God Morgon alla!

Lena.P är jag i verkliga livet.

vad är stan för dig Inga-lena?
Krya kramar till er sjuka.. fin dag till er alla..
Jag tassar i säng igen, förkylningen kräver mera vila o mera te..

Skickar krya-på-dig kramar till dig med Waara
Hej Hopp!
Här kommer Krya På Er - Kramar!!
För mig blir det en lugn dag idag den här fredagen.. Ser fram emot idolfinalen ikväll och fredag hela veckan som jag garvade åt förra fredagen :-)

God middag!!
Här är mulet nu men solen sken så vackert för nån timme sedan. Här har vi den årliga höstmarknaden i helgen, tradition sedan 1756 och brukar locka runt 30.000 besökare så vi får hoppas att det inte regnar. 
Till Broken.. oj..oj vad jag känner med dig, fick migrän när jag var 12 år och har precis som du varit helt utslagen av detta i flera dgr.
Har du nån medicin mot detta? finns ju sk triptaner och har du provat med akupunktur? En tröst är att det blir bättre med åren, får inte migrän så ofta numera och har slutat med medicinen men går nu på akupunktur för att få lindring av nervvärk och så kombinations nålar mot migrän.
Önskar er alla en fin helg och skickar krya på er kramar till alla som mår dåligt.
I och med att posten kom idag så va dagen förstörd
Övervägande om straffavgift för sent inkommen deklaration.
Visst det är lika för alla,jag vet.Man kan överklaga och det ska jag tamej sjutton göra.Vad är dom förmildrande omständigheterna då kan man tycka.JO.det faktum att jag ALDRIG missat en redovisning på 28 år…samt att skattemyndigheten ändrade redovisningsperioderna för momsen som tidigare förföll samtidigt som arbetsgivaravgiften.Alltså var det lite lättare att komma ihåg..Förmildrande omständighet är att jag faktiskt såg detta och redovisade bara 14 dagar försent INNAN dom hunnit skickat ut en påminnelse.Straffad har jag ju redan blivit med extra kostnader för fogdens avgifter blääää..
Vi småföretagare ska var några slags supermänniskor som ska kunna och veta allt om allt .Vi får inte göra fel nä nä aja baja..Då blir man straffad på den lilla eller obefintliga inkomst man har…
bitter inte jag inte…
Läser att det är många som inte mår bra,jag haft lite dåligt med energi,men med hjälp av mina kära kristaller,börjar det fyllas på
konstigt att jag alltid blir så kreativ av kombinationen lapis lazuli och bergskristall,nu har jag sytt skinnbollar åt Takida.
#0 Broken,om du vill ha healing så säg till,migrän är fruktansvärt att ha
#1 Clary,läste att du har feber,behöver du healing så säg till,så skickar jag.
#20 jösses,Abbi,vad du har otur,man tycker ju att det borde vända för dig snart …var det bättre ett tag när vi hade gjort healing åt dig?kanske det skulle vara dags igen,för det isåfall.Du är jättestark,Abbi.kramis
hej . tänkte oxå se på idol idag. här är det regnigt och kallt idag. skickar krya på er hälsningar till alla som är sjuka.
~ mayolica ~
Önskar trevlig helg!
Skickar ett vykort från mitt sovrums fönster,.. där jag legat mest hela dagen .. tittat på o talat med träden..
Gått o blivit djup, som jag så lätt blir.. funderat på vad som är viktigt i livet, över vännerna, familjen o livet i sej… över relationer o meningen med det som sker…
Rensat o storstädat i hjärtkammaren.. helat och andats in ny energi..
..Inget ont som inte har nått gott med sej.. jag behövde den här dagen i sängen.. :)
Sköt om er! Kram//W
#23 Ibland behövs det….skönt att du tar hand om dig,goa Waara.Kramis
Och som grädde på moset
Jag har legat i förhandlingar om att boka den stora utställningshallen på örebro slott.Den har funnits i åratal.Vi skulle bara bestämma vilket datum osv..Det var så gott som klart..
Idag får jag ett mejl att dom inte vet vad som ska hända med denna utställningshall och därför kunde dom tyvärr inte boka in mig på min önskade tid..
Jag bara undrar vem det är som styr och ställer i mitt liv egentligen..
Tack Tiia…Kunde inte se någon större skillnad allt har väl egentligen blivit värre o värre.
Tiia, vad ljuvligt söt han är Takida, o han verkar så nöjd med mattes fina skinnboll hon sytt!
Tack så hjärtligt fina, sköt om dej du oxå.. Kramar..
Tack ni som ömmar för mig idag här…jätterara är ni. Önskar oxå krya på er kramar till alla som mår dåligt på ett eller annat sätt.
Tiia…jag blir sjuk när jag ser din valp…så fruktansvärt söt han är…krama från mig och puss på nosen…*L
Är inte stark tillräckligt för att sitta på nätet än…fryser och svettas om vartannat och fått ta mer Ibumetin under kvällen…ont igen. Värmedynan går varm i micron kan jag lova.
Önskar er alla en fortsatt trevlig fredagskväll och hoppas jag mår BRA imorron. Gonatt….KRAM Broken
#28 Broken lilla,krya på dig nu.Vila så mycket du kan.Kramis
#27,28 Ja,han är en liten godbit (men han fiiser mycket)
#30 Hahaha! Visst luktar det gott 
#31 hihi..det doftar blommor om honom,neej,skoja
fis luktar fis
nu ska jag lägga mig,natti,natti
Så tråkigt att det är så många som inte mår bra eller har det bra idag. Vi som är friska och känner oss starka kanske kan skicka lite energi till er andra under morgondagen..? Skickar kramar till er alla!
Låter så mysigt Waara och lite eljest som vi säger här uppe, att kosta på sig en dag i sängen där man får fundera över vad som är väsentligt här i livet. Du är nog en ganska orginell Waara du! *Kramar om*
Takida är en underbar voffsing Tiia! Ser så mjuuk ut på huvet, precis som mina hundar som är långväga släktingar. *puss på nosen*
Visst är det retligt abbi!
Åkte själv på en straffavgift en gång, 2000 spänn på ett bräde! Känner med dig - kraam.. 
Lycka till marknaden Toyan! 
#15 Stan för mig Hoppis, är geschäft. Det är många negativa energier, men det är också ett tillfälle att knyta nya kontakter och få nya idéer. Både och alltså, men idag var bara "och". 
Kram till BiGavia - vår kvittrande fågel i norr! 
April och Soffe får en nattkram och en önskan om söta drömmar, och Clary har jag pm:at ikväll, hopas att det gav dig lite funderingar.. Kram till dig med! ;)
Glömde lilla chik! Du får en nattkram du med som jag blåser iväg med en liten pust, som en såpbubbla med alla renbågens fäger! 
Natti o Kram till er alla! Sov Gott!
Natti Soffe-vännen! 
Nattkram till alla sjuklingar…
#33.. Kramar tillbaka :) .. Jag har förkylningen att tacka för min dag i sängen,*s*.. såg det lite positivt,.. behövde tänka :) go du!
Varför får jag två bilder i stället för en. Det måst eju vara nåt fel i programmet.
#25 vad fyllde du skinnbollen med?
#39 Inget fel i programmet,gå till dina sidor och inställningar,sen väljer du att visa alla bilder i trådarna,då ser du dem utan att få 2 bilder
#40 sånt som man fyller kuddar med
Hej alla finingar!
Jag skickar så många kramar jag kan, då jag för en gångs skull känner mig Ok :-)
kraaaam
#42 …för en gångs skull..? Näe, det kan jag aldrig tro! Du brukar minsann skicka kramar lite nu och då du bybo! Vill du läsa av mig imorgon - som mjukstart?
Kraaam! ;)
#41 jag har redan gjort det, men det hjälper ändå inte.
#43 Ska tänka på saken *fniss* Är så feg så. Vet inte varför :-) tack iaf …
#42 Tack goaste Bybo,för dina kramar,skickar massor tebax.
#44 du ska inte kopiera den lilla bilden,du ser den i inlägget automatiskt nu.
#47 hihi…är det jag?
Nej, för tusan det är ju jaaaaaaaag.
#47 ASG
#42 Bybo!! Kram, kram, kram ;)
#47 Ha ha ha :)