Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 1624 ggr
Ayena
0

Tips på badolja/badsalt

Nu börjar det bli höstrusk ute och snart är vi inne i de kalla månaderna. Då är det skönt med ett värmande och avslappnande bad.

Tänkte höra med er om lite tips på vad som är

• avslappnande för musklerna
  • upp-piggande
  • lugnande

Gärna recept på egna oljor/salter !

Kram Gilla

Tuva-Lena
0

He he Gunilla.. Flört  Vore jag rikigt full i sjutton nu, så skulle jag skicka in dig till web shopen. Där har jag både badsalt och badoljor, men det finns mycket annat du kan välja bland.

Muskelavslappnande då - varför inte droppa i några droppar eterisk olja av lavendel, kamfer, tall, timjan, en eller cypress..?

Uppiggande - ja, du kan testa tallbarrolja i badvattet. Sätter fart på cirkulationen och doftar härligt friskt! Du kan också använda muskot, citron, pepparmynta eller salvia.

Avslappnande - lavendel, citron, tall, rosmarin, mandarin

Må så gott! Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ayena
0

Åhhh jag bara sittar här och känner hur min kropp skriker efter allting! Kan bero på att jag slet som en besatt i förrgår med att tvätta två tätluggsmattor med borste och svamp, liggades på knä.

Då hade jag verkligen behövt något på kvällen men fick nöja mig med en varm dusch och den vanliga duschcremen.

Något måste jag bara ha (detta har jag längtat efter sen i somras), så varför inte vara full i sjutton då. Jag kan gå försiktigt på tå.

Kramen

Tuva-Lena
0

Ja, gå in du och ta en titt. För att hitta mer att välja bland så klickar du bara på länken till min hemsida. ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."