Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 986 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 13/10

Godmorgon!

Ytterligare en vända och vrida natt..*morr*

Idag ska jag köra till Kapellet här i byn och höra om jag kan få va där 2 timmar om dagen några månader…spännande, pilla med bortglömda gravar och kanske jag får ta en trudelutt på orgeln ibland…*S Hoppas nu att dom säger ja där…AF jagar mig och FK oxå…måste ha något nu.

Akvariet ska få en hel städning…rensa sanden och byta allt vatten…pumpen stanna så det är tvunget.

Det är mulet på min himmel men inget regn…*L

Ha en skön dag idag allihop..Kram Broken

Tiia
0

GodMorgon

Idag känner jag mig lite sjuk,förkyld rättare sagt.Solen tittar fram.Hoppas den smittar mig med sin värme.Ha en fin dag allihop.

CatarinaJ
0

Idag sitter jag med skelettet och muskler.. Det ska in på latin Förvånad. Håller som sagt på att läsa till massör ev massagetearpeut på Hälsoteket och det är en del att banka in i min gamla hjärna Oskyldig

Brokenfether
0

#1 Krya Tiia…snyt ut dom dumma bacelluskerna. Pussa Takida och krama han från mig…den lille gobiten..*L En varm kram får du oxå…Kyss

Brokenfether
0

#2 Oj…Catarina…det låter svårt. Latin…*L Lycka till med studierna….Kram

Waara
0

God Morgon!

Krya på dej Tiia,!

Lycka till Broken! *Hoppas*  

Catarina, så intressant ;)

Kram på er alla! Nu väntar mej skogen, har lite att reda upp där…

Brokenfether
0

#5 God förmiddag goa Waara..*L Nya bilder på G kanske? *L

Mysig stund i skogen…kramar

Waara
0

#6 Ja du systeryster, nu är batterierna laddade till kameran :) .. väntar bara på att kaffet ska bli klart.. hoppas du oxå hinner ut, vet ju att du gillar det :) Kramar

Hoppfull
0

Hej på er!

Efter en vrid och vändnatt här med, dels pga halsen som verkligen bestämt sig för att bråka och dels pga fullmånen somnade jag på soffan när jag fått iväg barn och det lugnat sig lite här. Så nu sitter jag här och känner mig seg med huvudvärk och allmänt risig. usch vad det är trist! Har fått kallelse till mag- tarmdoktorn med som jag måste ändra för att jag ska hinna lämna prover innan.

Men men, jag hämtar dottern tidigare så kan vi titta en gång till på filmen vi hyrde igår. Den rekommenderar jag er allihop att titta på. Den heter: Den magiska leksaksaffären. En underbar film om vår förmåga om vi bara tror på oss själva!

Ha en underbar dag allihop! krya på er, lycka till och mys i skogen, allt efter behov Flört

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

abbis
0

Gomiddag på er..

Försöker sköta jobbet med en huvudvärk som inte går av för hackor .Började igår kväll och jag har matat på med piller men får det inte att släppa.

Sambon har gett massage och jag har nu tagit till dunder tabletterna men efter 4 timmar är det igång igen.Blir så dåsig av den tunga medicinen..

I morse fick jag några tokmejl från Usa som ville köpa min gamla begagnade mobil som jag har ute på tradera.Dom va beredda att betala 600 euro resp 800 dollar för en telefon som kostar 1500:- ny..Mycket mystiskt..törs inte svara så dom kommer åt min mejl…

krya på er alla sjuklingar

kramis

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Soffe
0

Det e bara seeegt idag :-/

Bybo
0

Ville bara säga Hej till er alla. Huga, här är det också bläigt. Sov 1 tim, och nu är jag onaturligt ledsen :-/ Nåväl, det går över. Ha en finfin dag. Kram

CatarinaJ
0

#4 Ja, det är inte så enkelt. Det blir att "traggla" in, men det finns en hel del skelettdelar och musklar som ska sitta Skrattande Det är väldigt intressant i alla fall!

april4
0

Hej på er alla. Måste bara berätta, det hände en ovanlig grej när jag var på väg hem. Jag fick syn på en otroligt mörk röd rönn. Som tur var så hade jag kameran med mig och tog några bilder.

När jag var nästan klar, så kom det fram en kille oc h sa hej. Hej sa jag…… jag tar kort av den fina rönnen. Han står där med ett fånigt flin i ansiktet och säger, jag är fastighetsskötare här. Konstigt nog så fann jag mig och sa……….ja, då får jag väl ta ett kort på dig med. Han skrattade som bara den, så jag sa………kom samma tid i morron så får du se bilden. Mitt dumma nöt, bilden var ju klar i kameran, kunde ha visat den med en gång. inte alltid hjärnkontoret funkar.

Vad hade ni gjort?

Tuva-Lena
0

#12 Jaha då lär du få veta vad costae spuriae resp costae verae är för nånting också! Sant eller falskt..? Flört Kolla får du se vad det betyder! Själv sitter jag med en rejäl smärta som strålar genom gluteus maximus -  och medius! Ischias!! Tyst Ha ha! ;)

En kall dag här hemma, det är råkallt i luften men går självklart att va ute för det! Har tvättat bilen nu på eftermiddan och sedan sytt gardiner. Tänkte vaxa bilen innan vintern så att den kan stå emot vägsaltet - det förbannade.. Skrikandes

Krya på er alla sjuklingar och en varma tanke till er som upplever dagen tung! Gråter Kraam!

Broken, jag håller tummarna för dig! Måtte det gå bra nu, för det kan vara ett intressant jóbb det där med att jobba vid ett gammalt kapell! Myysigt! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Clary
0

Nu är det dags att kasta alla basilusker i sopsäcken och all smärta också! Jag mår ganska så bra, om man bortser från huvudvärk men den hålls i schack med Alvedon, får skicka er alla massor av stärkande kramar.

Har varit i storstan och hämtat visum så nu är allt klart, men vad jobbigt det är att gå i stan och vänta. Var i alla fall in på Panduro och hämtade en katalog, det får bli sänglektyren i kväll…

Flygplan 1

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Brokenfether
0

#13 April..hahaha…är det månne din blivande man kanske..*S Du har ju stämt möte med han imorgon igen..*blink* Jo…jag känner igen det där med att prata först och tänka sen…det är Broken i en bubbla det..*L

Var på Kapellet och hitta en kille som jag prata med om jobbet…han var dock inte chef så jag ska återkomma imorgon när gubben är på plats. Kan nog bli trivsamt…mamma o pappa har sina viloplatser just där oxå så jag kan gå och småprata lite med dom och pyssla med gravarna.

Nu är akvariet rent och med ett så klart vatten…oh, vad fint det blir och jag kan sitta där en bra stund och bara titta..*L

Tror jag får köpa några nya fiskar…har endast 2 småfirrar och 6 malar.

Lider med er som har värk…huvet eller i kroppen…fy fasen alltså. Kramelur till er..

Waara
0

God Afton!

# 16.. Nu håller vi tummarna då ;) *Hoppas* Kram!

#13 Ha ha ha.. det var ju kul ;) Gå tillbaka om du har tid..kanske? ..kram.

#11 Kul att se dej Bybo! Hoppas du har det fint. Kram

Krya ni som inte mår bra! Kramar..

.. Förresten.. varit i skogen till skymningen föll.. fick saker uträttat..

God Afton!

Tuva-Lena
0

#13 Skojar du april? jag vet nog vad du var ute efter jag, du ville träffa killen igen! Flört Vad jag hade gjort? jag hade nog känt mig lite dum jag me´.. hi hi! Men samtidigt är det såna människor man tycker är charmiga, dom som inte alltid gör allting rätt. Kyss

#15 Snart dags då Clary..? Tänk jag då som får ångest om jag skall åka in till stan! Skrattande men är jag väl där så tycker jag att det är ganska mysigt faktiskt. ;)

#17 Nu blir jag nyfiken Waara. Vad är det för saker du får uträttat i skogen? Du är väl ingen skogsarbetare väl..? precis som du gjorde affärer eller nåt annat klurigt.. Cool

Tiia
0

#14 Jag har också ishias,inte kul

#16 Jag skulle trivas att ta hand om gravar och jobba på kyrkogården.

Waara
0

#18.. Det är ett friskhetstecken att vara nyfiken ;) Ja, inge affärer .. hihi,.. vi kan kalla det.. arbete med tankens kraft! o det lyckades! :)

.. jag kom iaf. hem betydligt lättare.. :) Kram på dej!

God Natt alla goa, sov gott!

Tuva-Lena
0

#19 Den släppte lite ikväll när jag gjorde tai chi, så nu känns det bättre. Sedan har jag ju min laser men det är som med skomakarns barn, du vet.. använder den bara när det blir riktigt akut.

Jag trivs också väldigt bra på kyrkogården. Tycker om att sitta o pyssla med blommorna och dekorationerna. Sedan känner jag en samhörighet med dem som ligger där - konstigt eller hur? Vi har en gammal kyrka här i byn - från medeltiden, en liten näpen kyrka som känns väldigt välkomnande. Glad

#11 Glömde dig bybo! Hur känner du dig när du är onaturligt ledsen? Har det hänt nåt speciellt , eller..? Att vara ledsen är ju naturligt vännen! Hör av dig om du vill prata.. ;) Pöss!

Bybo
0

#17 Tack. Kram!

#21 Det gör inget, jag glömmer alla titt som tätt…Hm..onaturligt ledsen..typ kommer jättestarkt och oanmält :-) Har ju känt mig stabil en vecka typ*S* och så kommer det bakslag typ..Kanske PMS som hjälper till…Pöss!

Tiia
0

#22  bybo…kramelikramisar

Bybo
0

#23 Tack söta. Kramelikraaam

Waara
0

Kan inte sova.. har ni något tips?.. ger upp nu,.. uppe igen.. zzz.. så trött, övertrött eller nåt.. o blixten på kameran fungerar ej, så inte kan jag gå ut och ta kort.. bok fungerar ej.. meditera går ej, har ingen ro.. 

Ser nu Tuvan.. har du ishias! men stackars dej! Gluteus maximus..?.. Sittdynan.?.. .kramar om! Krya

P.s Tuvan, jag är oxå nyfiken, rejält nyfiken… ha ha.. härligt ;)

*Kram*

abbis
0

Räkna får…..Glad

Tuva-Lena
0

#25 Upprepa ett mantra, alltså ett ord som du inte kan associera till någonting. Funkar jättebra när man skall meditera, och inte somna, men då somnar jag alltid. Kyss

Waara
0

#26 Abbis! provar direkt ;)

Blodeuwedd
0

#28 Läs telefonkatalogen! *ler stoooort*

Borde funka ganska snabbt!

Läser mycket men skriver lite.. Det går över.. Kommer igen en annan dag.

Godnatt med er alla.. :)

Waara
0

#29 ha ha.. telefon katalogen.. med hela sängen full av får ;)

God Natt på er!

abbis
0

#27  som att räkna får alltsåGlad 

Sova har jag aldrig haft problem med..Har sovit idag mellan kl 16-19 för sambon skickade in mig då jag satt med migränliknande huvudvärk och nickade till vid drejskivan..de ni

Det där med telefonkatalogen skulle funka..tillräckligt tråkigt..eller varför inte reklamposten..

godnatt

Bybo
0

#30 Ligg och titta ut på månen, eller kanske nåt UFO :-)

Waara
0

#27 TUVAN, så pinsamt, jag måste ha varit rejält trött!! Såg bara inlägg #29 när jag skrev #30!! FÖRLÅT!! Å du som gav mej ett råd som mycket väl skulle kunna fungera på mej! kram*kram* försöker nästa gång det upprepar sej! Tack!

#32 Det var vad jag gjorde!, gick ut och tittade på månen :) Såg inget UFO, men försökte läsa molen som svävade förbi månen.. Kram!

#31.. sova middag får det bli :)

Kram på er alla o ha fin dag!