Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 913 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 15/10

Godmorgon!

Gäääääääääsp…Foten i munnen..Tvingades upp av nöd till toa och blev kaffesugen på det så , nu passar jag på att skriva dagens och titta till er lite..Glad

Becksvart ute så väder rapporten får vänta…inget regn i alla fall,det hade jag hört..*S

Vill passa på att önska Tatsja välkommen hem från sjukhuset och god bättring..du har varit saknad vännen.

Skön dag till er alla…Kram Broken

Hoppfull
0

Oj vad tidig du är idag Broken! God Morgon får man väl säga då ;)

Härligt att höra Tatsja, skulle precis ställa en fråga om någon hade hört ifrån dig! Härligt att höra att du är hemma igen.

Idag väntar en tur till sjukhuset för möte med läkaren som opererade sonens hand… så ska det handlas lite till tjejfesten på fredag Glad Lite vila för halsen ska jag oxå klämma in har jag tänkt.

Ha en riktigt bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Clary
0

God morgon på er.

Kallt är det idag men sol. Tvättmaskin igång, kaffet urdrucket så det är väl bara att köra vidare………

Har inga direkta planer för dagen plocka lite här o där och långpromenad med vovven.

Hoppas det går bra hos läkaren Hoppis, låter kul med tjejfest.

Broken du skulle få besked i dag om jobbet? hållar alla tummar o tår..

Ha en skön dag!

Kram

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hoppfull
0

Mmm, jag håller oxå tårna broken, tummarna med för den delen!

Clary, hur känns det idag? Bättre?

Det går nog bra hos doktorn, det är ju bara ett återbesök och allt verkar läka som det ska.

Brokenfether
0

#1 Gomorron är på sin plats Hoppis..hahaha…visst va jag duktig idag..*L  Hoppas sonens hand läker som den ska. Tjejfest…roligt! Längesen jag var på nåt sånt…*L

#2 Gomorron på dej med Clary..*L Låter som du får en välbehövlig lugn dag. Vi skulle kanske sända lite healing till din make innan er resa…Obestämd *L

Jobbet får jag inte veta föräns på måndag den 20 okt. Jag var och prata med gubben som håller i det hela och han var positiv. Han behövde hjälp med att klippa buxbom häckar..hahah Jag sa att det är jag duktig på…ville ju helst pyssla med hundtrim, så han tyckte jag kunde forma buskarna till olika hundraser..HAHAHA…han va kul den…*S Absolut sa jag…välj en ras bara så fixar jag det…goa skratt blev det. Prästen träffa jag oxå och han såg ut som en kopia av Hyacinths prälle i Skenet bedrar…Gissa om jag hade lust att fråga om han ville joina mig på en candley dinner in my residens….Cool

Clary
0

Hoppis, efter en natts sömn så jobbar huvudet med alla tänkbara lösningar på vad som kan tänkas hända, är mitt sätt att hantera det på. Vi får göra det bästa av det och ta saker o ting för vad det är och jag får försöka låta bli att måla f-n på väggen och oroa mig alltför mycket i förväg!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hoppfull
0

Japp Broken, tjejfest är kul! Jag blir aldrig bjuden heller… har ju under min utvecklingsprocess bytt ut hela min vänskapskrets så jag är i färde med att bygga nytt nu. Och så tog jag saken i egna händer och hoppas att någon annan bjuder nästa gång  Förvånad  Flört Låters om goda förutsättningar för din praktik… väntar med spänning på måndag då!

Clary, så var jag förr… nu har jag blivit mycket bättre på att sluta ta ut elände i förskott. För faktum är ju att man då minskar risken för att det händer (upplever jag). Det kommer att bli kanon för er, få komma iväg, umgås med era vänner och njuta av värmen och den goda maten! Superhärligt!

abbis
0

Godmorgon på er morgonpigga

Gråväder här i Nora.ska skicka överklagan till skattemyndigheten idag.Kommer bli kul och se vad man får för svar!

Roar mig på nätterna med att tradera….därav "gääääsp"

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hoppfull
0

Hahaha abbis, men roa sig måste man!

Hoppas att det löser sig med skattemyndigheten, har du ringt till dem? De brukar nog vara ganska okej om man visar att man verkligen vill lösa problemen.

Stort Lycka till i alla fall!!

Brokenfether
0

Lycka till abbis…håll dom kort..*S

Krya halsen Hoppis…glömde det innan ju..*L

Hoppfull
0

´Tack Broken! Är ganska less på den nu… ontet började ju förra helgen så snart är det två veckor av halsont, surt. men jag mår bättre idag!

Brokenfether
0

#10 Gott att höra…du kanske skulle ha en dos penicillin?…Kram

Hoppfull
0

Hehehe, äter inte penicillin Skäms då ska jag vara döende… åt inte ens penicillin när de (akuten) trodde att jag hade inflammation i tjocktarmen… jag "visste" själv att det inte var riktigt som de trodde så jag skippade det. Penicillin är oxå orsaken till min candida så jag avstår det om det inte är livshotande (jag vet att jag är knäpp, det får man ta…).

abbis
0

Har skrivit överklagandet i en annan tråd om ni vill läsa ..med sarkasm . Jag räknar inte med att dom har humor..ha ha ha

BiGavia
0

Go'morrna alla glada, må ljus spridas över er dag!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Tiia
0

Min förkylning bröt aldrig ut…Skrattande

Vad ni är morgonpigga allihop….har varit ute med Takida några gånger redan,men är fortfarande lite tröttis

Waara
0

God Morgon allihopa!

Hoppas de går bra med återbesöket för Hoppis son..

Önskar ni som inte vart så pigga är piggare idag.

abbi, måtte det vända snart.. lycka till!!
Clary, mina tankar..

Ni byter ju avatarer som en annan byter kläder *s*.. så jag får väl oxå göra det, gör som BiGavia tar på mej hatten.. Broken, va cool du e då med brillorna, o Tiias skapar längtan till havet..

Krama!!

Brokenfether
0

#16 Cooool….jepp…det lär va sexigare om man döljer lite…ASG…har jag hört…HAHAHAHAHA

Soffe
0

Halloj!

Här är det tråkigt väder och humöret är typ neutralt.. Händer inget speciellt alls idag, så jag får la sysselsätta mig så gott det går, är ju van..

Waara
0

#17 Asg! Du e för kul ;)

Önskar Soffe oxå en fin fin dag!

Soffe
0

#19 Detsamma till dig goa Waara :-)

Waara
0

#20 Tack så mycket Soffe rar! :)

abbis
0

Ha ha ha ha ..jag är så glad ,så glad ,så glad

Sålt 3 av mina utställningshönor till en gammal dam som skulle ge bort dom i present…tror ni jag tappade hakan när hon sa-Jag tar 3 stycken…

april4
0

Så är en arbetsdag till ända igen. Nu bara 2 dagar kvar, sen leeeeedig. helgerna är bäst. Mycket skratt och skoj på jobbet.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväl på er alle sammans.Ni som är sjuka hoppas jag att ni piggnar till snart .O ni andra skall ha det bra o hundbabysarna.

Abbis,,,har du utstälningshönor? vad kostar en sådan o kan man inte få se ett kort?

Lena.P.ä

Lena.P är jag i verkliga livet.

abbis
0

Här är en bild…dom kostade 1200:- styck nu finns bara hon högst upp kvar på denna bild..

abbis
0

en till som finns kvar

abbis
0

en till som finns  kvar

Soffe
0

Häftiga :-)

Tiia
0

Dom är så coola,Abbi.Väldigt snygga

abbis
0

TackGlad

chik
0

Abbis! Gud vad fint. har du gjort dom? Då är du himla duktig.Ockej då vet man vad man skall spara till.

Tack för bilderna..

O nu till min inteligens..Jag trodde det var levande Hönor. Där av min Tippa.har bara henne.

Fast dina är bra mycket bätre o vackrare..

Lena.p.Ä

abbis
0

Ja mina kacklar inte så bra som din*L*

april4
0

#32 din konst är underbar abbis.Du är såååå duktigSkrattande

Tuva-Lena
0

Din konst är så fantasifull abbi! Att man kan åstadkomma så mycket genom att dreja! Säger avundsjuka jag. Skäms he he..

Har haft två hängdagar nu, men igårkväll blev jag kvitt ischasen i alla fall, med lasern, fast imorse fick jag nackspärr när jag var i stallet istället och då kan jag inte nysa! Foten i munnen Ja  ja, huvudsaken är att jag känner att jag lever. Har nog nån skit i kroppen men jag blir aldrig förkyld utan istället kan jag få såna här retligheter.. Skrikandes 

Får väl byta Avatar jag också, för här känner jag mig gammalmodig redan.. Förvånad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiia
0

#34 Din Avatar är jättefin,minns att du hade den på ÖN när du hette Tuvstarr.Först hade du en annan bild på en tjej vid vattnet och sen denna.Du ser,vilket minne…hhi…i alla fall avataren passar dig,naturmänniska som du är och jättefin

Soffe
0

Ja visst är hon gullig Tuvan :-)

Brokenfether
0

Hönorna är superfina abbi…verkligen. Roligt att du fick sålt så många på en gång..*L

Tuvan…du är ju så söt på din avatar…ser inte ut att va en dag över 35…*L

Tiia
0

#37 Du är också väldigt sötis,Broken

Tiia
0

Jösses,vad jag smälter inför mina småttingar.Dom har varit såå gosiga idag båda två.

Takida

Tiia
0

Daisy

Tuva-Lena
0

#40 Dom är jättegosiga Tiia! Ligger dom på samma soffa nu..?

#35 #36 #37 Tack snälla ni, det värmer ett gammalt "tanthjärta" må ni tro! Skrattande Du har bättre minne än jag Tiia, för bilden vid vattnet minns jag inte själv..Skäms uuuppss!

Söta drömmar får jag önksa er nu, dags för sängen om jag skall hinna ta ut hästarna imorgon bitti! Kraaam! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Ännu en dag har gått till ända..nu dags att sova

godnatt

Tiia
0

#41 Jo,dom ligger i samma soffa om jag sitter emellan demSkrattande

Dags att ta sig till jobbet nu.Gomorron,ni som är morgonpigga.Ha en underbar dag.Idag har vi hiiiilingTungan ute

Tatsja
0

Godmorgon alla. Eller är den så god egentligen. När jag fick äta första gången efter operationen så fick jag en hel tand i handen. Snacka chock. Tänkte att det var riktigt hårda köttbullar. Ringde sköterskan som sa att hon skulle prata med läkaren. Sagt och gjort.

Läkaren sa då att i vissa enstaka fall så kan de med metallen som förs in i halsen komma åt tänderna och är det då en tand som varit lagad flera gånger, så kan den lossna. Självklart sänder vi remiss till din tandläkare och vi står för kostnaderna.

Ska dit idag och jag som har så otrolig tandläkarskräck. Tur sonen är med. Annars blev det aldrig av.

Svider i såren idag. Hade en dröm att de sprack. Otäckt. Kan inte räta på ryggen utan går lite dubbelvikt. Sen hostar jag väldigt och det är inte skönt.

Nu gnäller jag igen.

Det positiva är att det är gjort. Tack och lov. Nu är det nästa operation som väntar bara.

Morsning

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

chik
0

God Morgon!! Väldigt gulliga hundar..

Tatsja. det är väl klart att man skall gnälla lite när man som du har varit på sjukhuset. jag hoppas att det går åt rätt håll med dig.

Du en fråga från mig.Vad har du gjort på sjukan? Ja du behöver inte svara, i bland så har man lite personliga saker.

Ja du skall ha det så gott det går.

Lena.P.Ä

Tatsja
0

Jodå, jag kan svara. Det skulle vara en galloperation med titthål. Tid. 45 - 60 minuter. Den tog 4 och halv timme. Hade en galla som var så full med stenar att den sprack, stenar i gallgångar, urinrör, rör upp till lever och njure.

Så jag är i princip sönderskuren på fler än ett ställe på magen. Men skönt att ha det gjort. Tänk om den hade spruckit hemma, då hade jag inte setat här. Har gått med slang för blod och galla på utsidan. De tog ena dränaget i lördags och gallslangen samma dag jag åkte hem. Den kändes, det lovar jag. Fick ont ända till ryggen.

Läkarna sa att en sådan här stor operation gör de kanske en på tio år.
Sen dagen efter operation när jag skulle äta fick jag en tand i handen. Det blev att ringa på sköterskan och hon pratade med läkaren.

När man är sövd så vill de ju andas åt en och sätter ner något stål i munnen för att föra ner slang. De kan då komma åt tänderna. Är det då en tand som är lagad flera gånger så kan det hända sådant här.

Remiss till tandläkare på min ort och räkning sänds till sjukhuset. Tyvärr har jag enorm tandläkarskräck. Ska dit 10.30 idag.

Hoppas du fick svar på dina funderingar. Annars är det bara att fråga. Skäms inte ett dugg för mina ärr. Men just nu gör de ont och svider.

Häftstygnen ska tas på måndag. Usch. Vet hur ont det var när de tog på knäet. Där hade jag 52 stycken.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?