Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1124 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 18/10

God morgon alla vackra människor!

I morse när jag gick ut strålade månen så vackert, kallt är det men så vackert. Solen gör nu sitt intåg och det här kommer att bli en underbar dag.

Har inga speciella planer för dagen. Tvättmaskin får väl gå några svängar sen ska jag kolla vilka böcker som ska packas ner.

Hoppas ni alla får en helt underbar dag! Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Waara
0

God Morgon!

Det ser ut att bli vackert väder även här :), jag tassar ut lite tror jag..

Dagen bjuder på dop & bröllop lite senare..

Hoppas alla får en underbar lördag! Kram kram

Tiia
0

Jag hade tänkt städa i förrådet,men får ta det imorrn istället tillsammans med gubben,han slipper inte undan.(eller jag,det är oftast han som fixar där)Skäms

#0 Hoppas din dag blir bra

#1 vilken festdag,Waara.Hoppas du får det fint idag.

rockygubben
0

Godmorgon! Ska ut och köra lite moppe och sen en långpromenad med hunden.Ha en bra dag!Cool

april4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vacker höstdag här med strålande sol. Städdag för min del, men ska försöka hinna ut i solen lite oxå. Ha en jätteskön lördag.

Tuva-Lena
0

Mmmm, en underbar morgon fakiskt. 3 grader kallt när jag tittade ut och vitt på backen - solen kryper precis upp bakom horisonten och dagen känns som kanon! Hösten har äntligen kommit - hösten som den ska vara med frost, kala träd och hög klar luft.

#2 Rätt tänkt Tiia, ut i solen istället, och garderoben kan du ta när mörkret ändå har fallit - gå inte vilse i mörkret bara.. Flört

#1 Åhh va härligt, att få gå på ett riktigt bröllop! Dom symboliserar ju kärleken och dagen kan inte bli bättre än att omramas av sann kärlek! Kyss

#0 Vilken tid var du uppe Clary? När månen fortfarande strålar..? ;) Här var det också ett underbart månsken igår kväll/inatt.Nästan så man inte vill gå och lägga sig. Synd att man måste sova.. Tyst

Ha en fin dag alla! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
0

#4 Morrn på dig med april! Tycker absolut att du ska passa på att njuta av solen också idag! Ha en underbar lördag! Glad

Clary
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Bröllop och dop låter trevligt.

#2 Men Tia, ni har väl fint väder också, då tycker jag att ni spar förrådet till en regnig dag, det skulle det väl bli i morgon.

#3 Moppetur och långpromenad är inte helt fel, bra energigivare.

Är bara på ett så strålande humör idag Skrattande vi har haft ett så givande samtal lille gubben och jag. Sen kom det ett sms från vår kompis-chaufför i Goa, han har tagit reda på växlingskurser och har också nerräkning på dagarna, inte konstigt att det sprudlar här!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

mayolica
0

godmorgon. jag blev väckt av ett tråkigt telefon-samtal från en kompis. hennes hund som är ca10 år är mår jättedåligt ,har nog inte lång tid kvar. så jag ska gå dit nu. hej då så länge.

~ mayolica ~

Tatsja
0

Godmorgon. Sovit i etapper i natt. Vågade inte sova i sängen av rädsla för min dröm. Tur soffan är skön.

Sol och dimma. Minus 1 grad. Hutter. Men det lackas mot jul.

#8 Ge han en extra kram.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tatsja
0

Godmorgon. Sovit i etapper i natt. Vågade inte sova i sängen av rädsla för min dröm. Tur soffan är skön.

Sol och dimma. Minus 1 grad. Hutter. Men det lackas mot jul.

#8 Ge han en extra kram.

Väl mött, Tatsja

Brokenfether
0

God förmiddag!

Böcker är inte fel att ha med sig Clary. Ligga i skuggan och läsa, så avslappnande.*L

Waara…va trevligt med bröllop, ta med en rejäl näsduk om du är som jag, för då trillar tårarna…det är så vackert..*L

Tiia…tråkigt, men skönt när det är gjort. Takida hjälper säkert gladeligen till..*L

Rocky…längesen jag körde moppe hahaha…det är roligt..;) Ha en fin tur..

Tuvan…ni norbor är väl tokiga i kyla..*L önskar dig en vacker dag i solen..

Clary…det låter jätte trevligt att ni har humöret på topp nu…givande samtal blir man glad av..sprudla på…*L

Mayolica…usch vad tråkigt..krama hunden, hoppas den slipper lida.

Tatsja…har du mardrömmar?…inte roligt. Hoppas du snart får bättre sömn och att du läker och vilar ordentligt…Kram

Mulet väder här men ljusa moln…kanske det spricker upp senare. Ska möblera om lite och städa och sen ska jag och lillgrabben baka något gott.

Skön dag önskar jag er allihop…Kram

Waara
0

Nu sätter jag fart för att hinna till dop & bröllop i tid!

Jadå,^^ tar med en hel bunt servetter vet redan nu hur mycket man  kommer gråta… ;)

Önskar Tatsja vidare god fortsatt läkning! o väck de dumma marisarna!.. jag hinner inte läsa era inlägg ovan nu ^.. men önskar er en vidare underbar dag!

Tatsja
0

Bara stygnen tas, så blir det bättre, tror jag

Väl mött, Tatsja

Brokenfether
0

Tatsja…det blir mycket skönare efter dom tagit stygnen. Då drar det inte så där i såren. Krya på dej…Kram

Tatsja
0

Vilka stygn? De har ju häftat ihop mig. Det gör ont att ta.

Väl mött, Tatsja

Soffe
0

Hej o Goddag!

Idag ska jag äntligen ut i Skogen Glad Har längtat, men blir ju aldrig av.. Har ju en så stor o fin skog några minuter härifrån min lägenhet, nog måste jag spendera lite tid där ibland oxå.. Annars blir det för övrigt det vanliga..

Hoppas ni har o får en trevlig lördag!

korseett
0

ved du va Tatsja, jag tror att en healingomgång till dig skulle vara bra för läkningen.

Både tråkiga och trevliga saker händer idag ser jag och själv har jag butiksöppet och så ska jag ta rätt på älgköttet som kom igår. Senare ska jag planera för min medverkan i en måbragudstjänst som ska hållas i morgon i vår lilla landsbygdskyrka. Jag blir så full i skratt för mitt namn står med tillsammans med prästens i annonsen för kyrkans gudstjänster så alla tror väl att jag ska predika nu då.. fast det ska jag ju med, på mitt visGlad

mayolica
0

jag tror också att healing skulle göra dej gott Tatsja.

i dag kan inte jag ge någon healing.  mår dåligt för hunden som dom skulle avliva akut.

flera andra verkar också vara ganska upptagna, men vi skulle kunna planera in en healingomgång till Tatsja någon annan dag snart. eller vad tycker ni andra?

om du vill det Tatsja?

~ mayolica ~

Waara
0

God eftermiddag!

Vad tråkigt att höra med hunden Mayolica! fy vad jobbigt..

Tatsja, säkert tror jag oxå, blir det jätteskönt o ta de där häft klammrarna.. fösrtår mycket väl att det är ont  för dej.

Jodå, är gärna med o healar Tatsja om hon så önskar.

Pecis hemkommen från dopet och vigseln, den var hemlig! Kom på det sen.. det var ju bara vi som visste!

Inte ens brudparets föräldrar visste om det, vilken  tur att ingen av de mina irl. verkar hålla till här ;) asg. det hade vart riktigt pinsamt!!

Varav ingen kvällsfest.. dopfika var ju på programmet.

I kväll 21,30 möter jag upp 2 systrar, vänner på nätet.. en nätdejt :)

Kramar till er alla!

Cina-1
0

Hej alla!

Idag var det en 4:de familj och tittade på lägenheten. Blää, så kul är det inte att ha folk "springande" här.

Se'n fick  jag jobba extra. Det gör gott i plånboken för det är dubbelt betalt på lördagar. Skrattande 

Men, nu är det en massa tjafs med ungdomar. Idag var det en kille in 2 gånger och försökte köpa ut cider. han är 18 men skulle langa. Och när vi säger nej blir det en massa tjafs. man får heta både det ena och det andra. Rynkar på näsan Ska det fortsätta så här har jag ingen lust att jobba kväll.

Soffe, tack för igår. Det var mycket trevligt. Glad Det får vi göra om. Flört Kram på dej!

Soffe
0

#20 Ja det tycker jag oxå Tyst Kram!

Waara
0

Godaste natten önskan! kramar..

Tatsja
0

Får väl se hur jag mår efter de tagit klamrarna. Fast om jag tänker efter. Vilket blåmärke jag måste ha inom mig. Glad

Väl mött, Tatsja

Tuva-Lena
0

#17 Va modigt av dig korseett, att stå inför en hel församling och framföra dina tankegångar! Lycka Till! Glad

#23 Krya på dig hälsningar Tatsja!

#20 Härligt att ditt humör är på topp igen Cina! :) Du gör det jättebra! Kyss

Kramis till våran Soffe i natten! Flört

Brokenfether
0

God natt alla…har inte varit inne här ikväll…trött så in i vassen. Undrar jag om det är spikmattan som gör mig så trött och avslappnad..*L Den är ett av dom bästa köp jag gjort. Tusen Tack Waara….*L Kramar om

Sov gott på er..ny dag imorgon med nya krafter…Kram Broken

Cina-1
0

Tack Inga-Lena. Skrattande Jag är en riktig humörmänniska (våg). Och inget pokerfejs har jag, så det syns på lång väg hur jag mår….sur…glad…deppig…på gott och ont.

Soffe
0

Jag är oxå våg :-)

Tack för kramisen Inga-Lena! Kram på dig mee :-)

Sov Gott alla!

Cina-1
0

#27 Jag vet. Snart fyller du år. Glad

Måste bara berätta…En del vet ju att jag har haft problem med sonen. Häromdagen såg jag att det var något konstigt vid micron (jag ser allt). Senare berättade sonen att han skule värma mat mitt i natten men var rädd att väcka mej så han tog in micron på sitt rum.

Jag har en del saker som står på micrin och dom var borta, därför såg jag att något var fel!

Men iaf, min goa son är verkligen tillbaka. Skrattande

Soffe
0

#28 Jaa jag fyller 24 på tisdag :-)

Tatsja
0

#28 Glad för din skull

Väl mött, Tatsja

Waara
0

God Morgon! Tatsja, ja.. klart du haft o har ont!.. ja, vilket blåmärke du måste fått.. kramar om..

Broken, du behövde nog den där spikmattan,.. så du oxå ger dej tid till vila!.. jag känner samma, det bästa jag köpt på länge!

Cina #28.. vad underbart skönt! det gläder mej oxå!

Kramar till er alla! Nu ska jag på keramik kurs! ..ses.. fin söndag önskan till er..