Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2768 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 19/10

God morgon alla!

Idag är himlen grå och regnat har det gjort men det är ju plusgrader och ingen snö!

Får besök av dotra och hennes kille idag, de ska hämta en del av all svamp, torkad och klar, alltid trevligt när de dyker upp.

Packningen ska göras färdig, alla adresserna införda på mobilen och sedan finputs hemma.

Undrar om man kan bli spikmatteberoende? Blev ingen lur på den igår och idag vill inte nacken vara med riktigt, får ta en extra omgång innan jag sätter fart här Flört Det var det bästa köp jag gjort hittills, kram Waara!

Ha nu en mycket bra dag! Kramar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Bybo
0

Goder morgon till dig och alla andra. Hm, spikmatta vore kanske nåt…

Clary
0

Jag kan rekommendera dem varmt Bybon, sover gott och slipper en del krämpor

Bybo
0

#2 Aha, bra för sömnen också, då är det verkligen nåt för mig :-)

Clary
0

Det var det första jag märkte, sov kanonbra och det var länge sen jag gjort utan att behöva ta till insomningstablett. Den ska packas ner också ;-)

Bybo
0

#4 Som liggunderlag :-) Hur mår mannen just nu?

Tatsja
0

Godmorgon. Uppehåll, än så länge. Gula löv överallt. Tittar jag mot skogen, så ser den ut att brinna.

Tänk att snart ska vi ställa tillbaka klockorna. Nästa helg.

Längtar till imorgon, då tas mina klamrar. Fast jag vet att det kommer att göra ont, men slippa dem och kanske kunna räta på ryggen. Det ska bli skönt.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Clary
0

#5 Tycker att han verkar piggare, ser fram emot att komma iväg han med, för då har jag ju bara honom att ägna mig åt Flört

Brokenfether
0

God morgon!

Lurig himmel där ute…blir troligtvis mer regn. Det har regnat hårt mot fönsterrutan inatt och det somna jag gott till. Sövande..*L

Clary…beroende av spikis…ja, det är jag redan..*S Mår betydligt bättre sen jag fick den och säger som du…Bästa köp jag gjort. *L Skulle kunna ligga på den flera ggr om dagen, så skönt och avslappnande är det. Min nacke och rygg känns som ny.

Bybo…köp en, du kommer att älska den…lovar..*L

Tatsja…skönt att bli av med klamrarna…hoppas hostan oxå ger sig snart..*L

Waara
0

God Morgon härliga gänget!

Skrev i 18/10 bubblan nyss,.. jag tror det är fenomenet fort & fel! *s*

Så himla bra att spikmattan hjälper er som skaffat den! .. Mitt bästa köp på hur länge som helst oxå.. kanske rent av det bästa!.. har ni provat utan tyg?.. gör det.. tips*nu är det mkt. lättare, man blir härdad. :)

Clary,.. jo,, hihi.. jag är oxå spikmatts beroende, ett måste i dagen, tänk så bra den är!

Vad skönt att din make verkar må bättre!! Ligger han oxå på spikis nåt..?

Bybo, man somnar gott som ett litet barn, o värken min e bättre..

Tatsja! Krya på dej! Lycka till imorgon!

Nu åker jag på keramik kurs hela dagen!

Kramar o fin Söndag till er!

Brokenfether
0

Waara…så roligt du ska ha idag då..*S Hade gärna drejat och format lera jag med om ekonomin räckt till. Mys dag…Kram

Bybo
0

#5 Vad bra!! :-)

#8 #9 Ja, jag funderar allvarligt på det. Kostar?

Och #9  Nu blir jag AVIS! :-)

Cina-1
0

Godmorgon!

Jag fick frukost på sängen idag av sonen. Skrattande

Nu ska jag spela något spel sedan ska jag putsa fönstren på undervåningen.

Ha en bra söndag alla.

Clary
0

Cina, frukost på sängen är det bästa jag vet, kan jag få låna sonen Flört

Jag har lagt min spikis på stolen framför datorn……….sen får det bli en tupplur idag och utan tyg emellan! Gubben är lite feg men med bearbetning så kommer han också att prova.

Lera vore kul att prova har bara hållt på med cernitlera, kul det med.

Styrkningen klar, tror nästan jag ska göra som Cina, köra nåt spel en stund innan jag fortsätter

Tuva-Lena
0

Morrn morrn! :)

Har regnat här också inatt men nu tittar solen fram, så man får hoppas att den stannar kvar över dagen. Blir verkligne nyfiken på din spikis Waara, blir nog en här också - röggen är inte riktigt med på noterna vissa dagar. ;) Gjorde yoga igår kväll så jag sov som ett barn inatt - rena sömnmedicinen det också, fast lite jobbigare förstås.

Idag får det bli skogspromenad förstås - ingenting nytt ed andra ord, men sedan får nog väderleken bestämma resten. Har gjort två nya drömmisar, och har den sista kvar som skall prydas. Finns det liv så finns det hopp m a o..Flört

Önksar dig och din man en underbar semster Clary - den är ni båda värda efter en jobbig höst! Kyss

Håller tummisarna för ditt tillfrisknande Tatsja! Kyss

Bybo, jag blir lika glad varje gång jag ser din söta nurna här hos oss! Pöss på näsan!

Waara, dela med dig av dina nyvunna kunskaper - dom behövs här för jag har nästan gett upp med drejningen - blir bara väggen som får ny design när det stänker av blöt lera. Foten i munnen

Vilken guldklimp din son är Cina! Jag får nöja mig med en slick i ansiktet på morron jag, av min hund - fast inte så dumt det heller.. Flört

Broken, spikis har ju öppnat en ny värld för dig! Har du spikis, det nya jobbet och AB så skall du se att resten kommer att fixa av sig självt. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
0

Tror jag med Tuvan…*L absolut..haha

Soffe
0

Helloooo!

Här skiner solen och det blåser i träden :-D Idag ska jag bara ta det lugnt, vilket jag inte brukar göra, eller hur Oskyldig *S*

Ha en bra dag alla!

Hopp o Lek!

Brokenfether
0

#11 Bybo..Pm:a Waara om kostnad…det är hon som jag köpt från..*L

Hoppfull
0

Hej allihop!

Här är det strålande vacker sol men blåser lite för mycket för att det ska vara skönt ute. Har hunnit med en liten vända med hunden och nu sitter vi och funderar på vad vi ska göra med denna dagen.

Det där med spikis gör även mig ganska nyfiken… jag som har stora pemanenta knutar och ihopdragna muskler i ryggen kanske skulle må toppen av den ökande blodgenomströmningen. Vad kostar de?

Hoppas att ni allihop får en riktigt skön söndag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

abbis
0

Godmiddag får jag säga då..

Var på Ladies night igår med mina vänninor alla 2.Dreglade lite över alla puddingar speciellt peter stormare..2500 brudar va där och stod och skrek …jättekul och se killarnas reaktioner på scenen…halva Nora var där ha ha ha..En av min s.k konkurrenter satt 3 meter ifrån oss med personal.Hälsar aldrig trots jag gör det :((

Här är det strålande sol ska ta mig ut….

kramis till er alla

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Cina-1
0

#13 Tala om när du fyller år så ska jag skicka dit honom. Det är nämligen då jag får frukost på sängen. Glad

Sonen får när han fyller och på julafton.

#19 Åh, nu blir jag avis. Skulle också vilja se Ladies Night. Kan tänka mej att tjejerna blev lite galna. Flört

Brokenfether
0

Nu kör jag iväg till naturreservatet Kopparhatten här i skåne och ska fotografera med min tvillingsyster…där ska va mycket vackert just nu. Visar bilder senare…Kram på er..

Bybo
0

#14 Du är för gullig du! :-)

#17 Ah, det ska jag göra, tack för tipset :-)

Hm, i morgon ska JAG till ett aktivitetcenter, för att ja, vette fan. Ska ju börja arbetsträna nu…snart…

mayolica
0

god förmiddag. vart har den här dagen tagit vägen?  jag skulle behöva dubbla timmar på mina klockor. vädret är sol och blåsigt.

ha en bra fortsättning på dagen.

~ mayolica ~

korseett
0

go eftermiddag allihop! Ja jag har varit med på en måbragudstjänst idag och berättat om huden och om naturkosmetik. Skickade runt en massa örter, fetter och eteriska oljor så att de förstår vad det handlar om. Tog en del fakta om huden också och på slutet gjorde vi en andningsövning för att fylla på energierna. ett tjugotal mest äldre personer var där och det hela löpte på bra och jag fick tom sålt en del. Ska komma några nu på eftermiddagen med för att handla och kika in för de hade vägarna förbi. kul

Förresten vi har väl ingen faktaartikel om huden väl Inga-Lena? isåfall gör jag en.

Waara
0

Här har ni skrivit massor under dagen! .. :)

Korseett, vad bra det gick bra på måbra temat!

abbis ;) har  haft riktig kul läser jag!.. ;) ..fniss..

mayolica, håller med.. 24 timmar borde vara minst 48 eller nåt..? :)

Broken! åååh, visa bilder sen? mys*

Soffe softar .. skönt det lät..

Cina, skönt det verkar så bra för er nu.. :)

Tuvan, Bybo & Hoppis får p.m angående spikmattan.. :)

Det var så kul på keramik kursen!! jag fick drejja!!! det var inte inplanerat, men.. hon hann visa en idag.. :) Det var så kul!

Kavlade en stor skål o 2 ljusfat,..samt drejjade 2 skålar! Kände direkt att det här är min grej!   *vill dit igen.nu*

Tuvan, ja,, hehe man blev lite lerig :) fick skura en del efter mej sen.. hihi.. man kanske kan ha täckpapp på väggen.. hoppas din inspiration kommer åter! :)

Tuva-Lena
0

#24 Åhh va roligt att det gick bra för dig korseett! Du är en modig kvinna du, som ger dig i kast med dessa äldre personer som man inbillar sig har sina fasta normer för hur allt skall vara. Flört Grattis!

Vore jättebra om du skriver en artikel om huden! Glad

Jag har gjort drömmisar idag sedan jag var i skogen.. lägger in dem i hantverkstråden för beskådan - om någon känner sig hågad. ;)

Clary
0

Min dator har fått tokfnatt så jag snodde gubbens en liten stund, blir galen när inte prylarna fungerar. Hoppas jag får ordning på den under kvällen.

Waara låter som du haft en kul dag, kladda är roligt!

Saknar Tiia och April idag, städar ni hela tiden eller?

Den här dagen har gått väldigt snabbt, håller med mayolica där skulle behöva några timmar till.

Korseett du har också haft en bra dag så skönt när allt flyter som det ska.

Waara
0

#27 Kladda var kul! :) .. saknar oxå Tiia & april..  Hoppas din dag oxå var fin!

Jag säger God natt nu.. trött efter helgens alla aktiviteter..

Kram o natti

Tiia
0

#27 Jo,jag har städat bilen med gubben och igår städade vi hemma.

Clary
0

#29 Skönt att se dig här! Blev liiiite orolig.

Har lyckats få fart på datorn igen, så länge det nu varar. Blir inte sen iaf resfeber? nä inte mycke

april4
0

Samma här Clary, städat och farit runt halva stan

Tuva-Lena
0

#25 Jodå inspirationen finns nog alltid, men jag drar mig genom att jag skitar ner så! Tyst Du kan väl skriva ett litet inlägg och berätta hur du gör - imorgon då för ikväll är du väl trött. Låter jätteroligt i alla fall - dukitga Waara som har gjort skålar och drejat idag. Cool

#29 #31 Va roligt att se er här Tiia och april! Vi saknar er ju när ni inte dyker upp som vanligt. Flört men visst måste man få städa ibland också.. ;)

Brokenfether
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är inte på gott humör alls efter en konfrontation med lillsonens pappa idag,men jag ska visa 2 bilder från naturreservatet Kopparhatten i skåne som jag besökte i em.

Här en bild på en vattenkälla med sveriges renaste vatten i. Det fanns en skopa man kunde dricka från oxå. Gott vatten faktiskt..*L

Brokenfether
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild som jag tog när vi gått en bit in i dalen.

Brokenfether
0

God natt alla…Broken är lite bruten ikväll….sov gott.

Cina-1
0

#35 Go'natt Broken. Hoppas du får/kan sova. Kramis

chik
0

Jag önskar er en god natt…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Waara
0

God Morgon!

Stackars Broke,  kramar om! .. Fina bilder var det!! Fångat mer än bara objektet, fina!

Nu ska jag jobba, skriver i andra tråden sen.

Kram!