Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 1007 ggr
april4
0

Bilder

Vill dela med mig en upplevelse som jag hade i samband med healing som jag skickade till Tiia. Jag brukar se bilder nästan varje gång och så var det denna kväll oxå.

Detta såg jag för ett par veckor sen. När jag healade Tiia så ploppade det upp bilder av Carolin från Norrbotten som dom nu har hittat mördad. Jag såg att hon låg död i skogen med rosa jacka och blå jeans, svarta skor. Hon var endast täckt med lite löv. Hon låg på mage.

Jag hade svårt att somna den kvällen, låg länge och grubblade varför jag såg det. Sånt kan man inte styra, men obehagligt var det och nu så går det att läsa i tidningen att hon hittades liggande i skogen mördad och inte nergrävd. Jag fick rysningar  och blev gråtfärdig när jag läste om det i tidningen. Det är så tragiskt.

Waara
0

Men.. april, vilken fruktansvärd syn du haft… det knyter sej i hela magen bara jag tänker på henne, det är så fruktansvärt hemskt.

Tuva-Lena
0

Usch va obehagligt för dig april! Vad jag har lärt mig från ÖN, är att du kan be dina guider om att inte berätta sånt här för dig. Det måste kännas fruktansvärt att läsa det du har sett innan, när det handlar om såna här hemska saker. Gråter

Du har en medial gåva verkar det som april, och den är inte alltid så lätt att bära. Kontakta någon som kan ge dig råd om det här. Elisabeth på ÖN t ex. Hon är så hjälpsam och förstående, och vet precis vad det handlar om. Kraam vännen!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

april4
0

Tack snälla. Tuvan, ska  be mina guider att inte berätta såna här saker, man mår inte bra av det.Gråter

Jag har aldrig trott att jag skulle ha en medial gåva, det är nåt nytt för mig.

Tack för er omtanke

Tuva-Lena
0

Din mediala gåva kan ha blomstrat upp under våra healingkvällar antagligen. Men jag tycker ändå, och eftersom det är nåt helt nytt för dig, att du skall prata med någon som vet hur du skall hantera det här nya. Det kan vara skrämmande för den som inte förstår vad som händer.

Kramis april! (Roligt att se dig här igen.. :)

april4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Tuvan för det. Känns alltid lika bra att komma in här. Ja, det verkar som det har gjort det, ska prata med nån.

En dålig nyhet har jag att komma med. Jag kommer inte att kunna delta i torsdagshealingar överhuvudtaget, åtminstone fram till nyår. Är upptagen med annat, så jag hinner helt enkelt inte. Jag vet ju att det finns så många andra duktiga, så hjälp kommer den behövande att få ändå.

Under andra dagar kommer jag givetvis att finnas aktiv på trådarna. Ha en underbar lördag.

Tiia
0

Du är otroligt duktig,april.Prata med dina guider att inte visa dig sådana bilder som Tuvan säger

medialiteten har du haft hela livet,men det kan vara att den blomstrat upp mer på sistone

du har ju sett andar tidigare

april4
0

Hej, syrran. Tackar och niger "L". Ja, det ska jag göra. Kan ju vara som du säger. Kjamis

Tuva-Lena
0

#5 Vilken vacker bild april, som ett sagolandskap! Kyss

#6 Härligt att se dig Tiia! Kramisar! Flört

april4
0

#8 visst är bilden otroligt fin. Hittade den på nätet, egentligen är den animerad, men undrar varför animationen inte funkar här!!!Obestämd

Brokenfether
0

#9 Den är väldigt vacker och det porlar i bilden april…så nog funkar det..*L

april4
0

#10 inte hos mig……..bara när jag tittar på mina bilder, då rör sig bilden. Knepigt.

Brokenfether
0

När jag klickar på din lilla bild så rör den sig…*L Funkar kanon

april4
0

#12 Jaaa………det gör den ju. Tack Broken. Jag visste inte att man skulle klicka på den lilla för att se effekten. Ibland så syns det direkt ut i inlägget. Kanske det har med bildstorleken att göra, vad vet jag.

Tiia
0

#8 är inte så aktiv,men tittar in lite då o då.

#5 Jättefin bild,april

april4
0

Tack sisSkrattande

Brokenfether
0

Kram Tiia…saknar dig..Kyss