Dagens Pratbubbla 28/10
Go morgon pa er.
Solen skiner har suttit ute pa altanen och atit frukost och njutit av nybakt brod. Vi ska val ta en promenad pa stranden for an sa lange ar det lugnt, turisterna kommer i veckan………..Och hur kan vadret vara hemma hos er? Sno, regn
skickar upp lite sol till er
sa ni far en underbar dag! Kramisar
Medarbetare på Feng Shui och Indien
GodMorgon, det där lät hääärligt. Här går det inte att sitta ute :(
Lite sol men bara 5+ och ganska blåsigt, brrr.
Ha en underbar dag alla vänner.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Åh Clary!! Tänkte först vaddå altan i slutet av oktober… tills jag insåg vart du skrev ifrån 
Här är det visserligen strålande sol men ingen värme precis!
Ha det bra idag allihopa, dottern och jag ska till stan idag.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Gomorron Clary…vad roligt att höra från dej…*L Gomorron till er andra oxå, denna molniga men dock lite soliga morron. Regnet har precis slutat och jag hoppas det drar vidare och torkar upp. Tänk att få sitta på en altan i värmen och käka frukost…myyyysigt. Hoppas ni njuter i fulla drag och att ni båda mår toppen. Kramar
Fin dag önskar jag er alla..Kram
Vad kul och höra av dej Clary! .. skönt o höra att ni har det bra :)
Här är det lite kallt, +6 grader.. lite blåsigt oxå.. sänd oss lite sol ;) ha en forstsatt trevlig semester gumman! ;)
Börjar bli lite förkyld.. Broken kanske smittat mej med lite nys via bredbandet.. ha ha haa .. så nu ska jag hämta barn sen jobba..
Fin dag till er! Kram
#4 Snarare genom telefonen du…
hahahaa…märkligt att det inte bryter ut,bara nys…*L
*S* aaatjooo kram ;)
jag har känner mej oxå lite småförkyld. vi kanske har smittat varandra via det universiella medvetandet ,ha ha
här är det oxå sol och fint väder.
jag är nervös nu för för jag ska åka till göteborg till TV huset. fick en inbjudan igår kväll att komma dit och delta som test-publik till ett kommande avsnitt av andra avenyn,och svara på frågor om det.
jag vet inte hur jag ska hitta , har svårt för stora städer och kommer lätt vilse.
~ mayolica ~
Här virvlar kyliga soliga kramar från norr, utan virus till er alla som orkar fånga den!
Vandra i Ljus å Skönhet
Ta en taxi mayolica så kommer du direkt!
Ska till stallet idag och rida samt har lovat att mocka åt hennes tre hästar och ge lunch. Sen är det bara att åka hem och slänga sig i duschen och öppna butiken och fortsätta att rensa upp på kontoret.
Ha en bra dag alla!
Vill bara säga
godmorgon
måste rusa………
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
God Eftermiddag ut i etern.
N.Halland är det ett konstigt väder.Solenskiner o regnet öser ner,eller hagel.
Jag önskar er alla en bra fortsätning på dagen.

Lena.P är jag i verkliga livet.
#7 :) hihi, kanske det är så ja.. krya.. lycka till i Göteborg!.. va kul det låter! :) Chik.. vilken söt gubbe!
.. Jag vill åka till Clarys balkong & äta nybakat bröd! har varken hunnit äta frukost eller lunch.. stressigt, jobbat.. skjutsat o nu iväg igen, må så gott ..

Puh nu har jag och dottern kommit hem från stan och ätit vår uppvärmda tomatsoppa… men usch vad sliten jag nu! Nu vblir det soffan och vila som gäller. Ha en skön eftermiddag!
jag tittade på kartan , och det såg inte så svårt och långt ut så det ska nog gå bra att gå. ska snart gå ut till busshollplatsen och åka.
om jag inte är inne här på några dagar har jag gått vilse i göteborg.
ha en bra eftermiddag.
~ mayolica ~

Vattnet ar sa varmt o skont, solnedgangen helt perfekt, har varit och kopt 5 stora blommor till "var" altan betalade ca 120 kr for allihop. Joda jag ska ta bilder och visa er sedan. Getterna har sma gulliga killingar som smyger runt och braker, ratt kul. I tre dagar har hinduerna firat nagra av sina gudar och indierna gillar smallare och raketer sa det har varit full cirkus aven nattetid men vada, vi kan sova middag en stund.
Hoppas alla forkylningar forsvinner sin kos och att du mayolica inte kommer vilse. Chik, ar det den kladseln du behover hos dig? Snyggt!
Kramisar
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Hej Clary, kul att höra ifrån dig. Unnar er värmen och solen där, så njut så länge som möjligt. Kram från ett kyligt Sverige
Härligt clary …vi hör vågskvalpet….
Har precis kommit in från butiken!
Har fått varit bodknodd själv idag då gubben bokför..
Då kan jag glömma att sitta i verkstaden.
Märks att det är höstlov mycket tittkunder……….
#17 även tittkunder kan bli riktiga kunder. Man kikar och ser nåt och lagrar det i huvudet. Har du tänkt på att lägga ut den där boken som du var med i ute i butiken med "din" sida uppslagen?
#17 Bra tips det ska jag göra…hi hi hi

Åh Clary… jag bara suckar och drömmer när jag läser :)
Hoppas att alla ni andra här i det lite kallare svedala har haft en riktigt bra dag idag!
#20 Håll ut Puma-Hoppis..om 5 månader är det vår igen…*glad*
Nu säger jag Godnatt och sov gott allihop…dax att vika in knorren och inta fosterställningen i båset….ses imorron…Kramar
Missat denna tråd
Springer från datorn ibland och sen när jag kommer tillbaks har jag glömt vad jag höll på med
Härligt
Missat denna tråd
Springer från datorn ibland och sen när jag kommer tillbaks har jag glömt vad jag höll på med
Härligt att
Missat denna tråd
Härligt att höra
Missat denna tråd
Härligt att höra från dig,Clary
#26 Men nu har du satt dina avtryck så det syns i alla fall Tiia!
Fyra stycken till och med!
Jag har varit upptagen på ÖN ikväll med kursen, men nu är jag tilbaka, helt slut i skallen så det blir nog sängen direkt..
Go'natt på er alla goa människor - och va roligt att se dig tillbaka Tiia!
Kramar!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
neeej,tryckte bara en gång
natti,natti
men har ni sett va konstigt det ser ut med tiias inlägg? sista meningen blir ett ord mer för varje inlägg. haha aldrig sett något liknande.
Såg det inte förrän du påpekade det.
Här har det varit -3 inatt och när jag gick upp -1.3. Hutter.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?