Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1142 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 29/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Solsken och vindstilla…vackert ute.

Vaknade av en telefonsignal…*L Det var en liten Waara..Kyss…hann inte svara gumman…Skrikandes

Har fortfarande inte fått svar ang mitt AP jobb…börjar undra om dom tagit semester på AF! Obestämd

En vacker dag önskar jag er och krya på er som är sjuka…Kram Broken

Anco
0

*L* GodMorgon, ävenhär skiner solen en lien stund ännu. Kallt ute är det, frosten ligger vit på gräset och blommorna. Gillar bilden Broken…. det är ungefär så jag känner mig ASG.

Dom är lie konstiga på AF må jag säg…. dom vill att folk ska jobba, men gör dom det lättare ??? Nej, det verkar inte så. Håller tummarna för dig.

En underbaar dag med lätta steg och ljusa tankar önskar jag er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Waara
0

Morrn! Vilken rolig bild ;)..är det du i ett nötskal? ;) jo det var en Waara alá väckarklocka ..hehe..:) ..jobbar nu, ringer Broken sen,. men nu måste du ju få besked snart gumman, åk dit vettja..?

Här är det oxå kallt, frost i natt.. det var riktigt halt på morgon promenaden.. ha en fin dag allesammans! Kram

abbis
0

Godmorgon

Men,det är ju jag på bilden…ha ha ha ha ha

Gråväder

Ensam i butiken idag med

Håller på att skylta om mina 4 fönster hann 1,5 igår..

Har haft panik o stressdrömmar inatt,igen.

Resulterar i att man blir lite låg …

Broken,leta på ett jobb du vill ha och presentera det för AF

Jag har fått många tjejer som jobbat hos mig på det viset!

Ha en bra dag allihopa

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hoppfull
0

God Morgon allihop!

Åh Broken Skrikandes ring upp dem vetja!

Även här är det frost idag… dottern har varit ute och skrapat och känt på den. Glad Idag ska vi hämta hem kattungen… så nu blir det bebis i huset igen.

Ha en riktigt bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Brokenfether
0

#1 #2 #3 Ja men visst känner man igen sig, eller hur? Skrattande Den tanten är så träffsäker tycker jag..hehe

Ang AF så kan jag tyvärr inte ringa från min telefon…och ska man dit måste man ha en tid bokad. Har mailat flera ggr och inte fått svar. Får väl köra dit och ta ett snack med receptionisten. Har hittat en plats,men det är beskedet som fattas.

BiGavia
0

Den kärringen va läcker.

Hoppas alla får den typ av dag ni önskarGlad

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

korseett
0

här har det snöat men det gick över till regn sen, tråkigt. Jobbar hårt idag men är inne en snabbis under en rast här. ha det bra alla!

Toyan
0

God middag!

Efter en kall och dimmig morgon så lyser solen, härligt. Nu ska jag ta mig an lunchdisken och så är det fönsterputs på programmet, efter allt regnande så är dom inte så vackra.

Önskar alla en jättefin dag, krya på er alla som brottas med förkylningsbacillerna.

Kram     Glad

Soffe
0

Cool Tant! Här händer det inte mkt idag.. Kan behöva slappa idag efter Ullaredsbesöket igår..

Waara
0

Toyan, just ja, bra du sa det.. fönstren inte putsade här heller, får sätta fart jag med.. innan man måste putsa med glykol…

Hoppas du får sova gott inatt & framöver abbis!,, inge kul det där.

^^ Ullared! vad härligt kul ;) blev det några fynd Soffe..*nyfis*

Här är det full rulle! jobbat, nu vidare igen.. var rädda om er! :) kram

Soffe
0

#10 Japp det blev många fina o bra fynd :-)

Waara
0

Soffe! vad kul! :)

korseett
0

aaaah fakturera är så tråkigt!

Soffe
0

#12 Yes! Är du ute i skogen nått?

#13 Hehe.. Stackars dig! Tur att du får lön för mödan ;-)

Blodeuwedd
0

Nu är det björntider.. Jag gör som de.. går i ide..

Ni får ha det så bra.. kanske kikar jag förbi nån gång.

Kram BW

korseett
0

hoppas att du har ätit upp dig så du kan genomlida vintern i skön dvala BW. Ha det så skönt och kika in när du vill.

Brokenfether
0

BW…kommer att sakna dej…Stor kram..

Har precis fått veta att jag börjar min AP på tisdag nästa vecka och 2 veckor frammåt. Dom var lite krångliga att ha att göra med…kyrkan, sa AF..Obestämd men vi hoppas på förlängning dock. Annars blir det något annat. Kyrkan har blivit fattig fick jag höra….

Fortsatt trevlig kväll….Broken

Waara
0

#13 Men det vänder o blir kul när faktureringen ger utdelning ..? ;) se det positivt! Kram.

#14 Va kul!! :) Jopp, skog morgon, middag & kväll :) .. du då?.. Kram!

#15 Näe, ide.. finns telefon i björn boet?.. förstår vad du menar vännen,. men kom o titta in så ofta du kan :).. ska erkänna att jag oxå dragit ner på data tiden (men det vet du ju;) är bara här på fokus nu när jag hinner, msn nedlagt för stunden.. kram vi hörs snart. :)

#17 Grattis!..du kommer få dom att smälta med ditt härliga jag, ;) få se vad det leder till då :) .. men nu har du ju iaf. en fot inne! Kram!

Så tillbaks till det jag höll på med :) ses senare.. vidare god kväll till er…

Soffe
0

#18 Härligt! Nu har jag inte varit i skogen på 1 vecka, men känner mig sugen när du nämner det ;-) Får se till helgen vad det blir, beror på vädret oxå..

Bybo
0

Hej på er alla. jag har nog vaknat till lite nu :-)

Brooken, minns du hm…burkarna jag gjorde som ljuslyktor, och jag höll på att ställa till en brande hos dig *S*

Nu håller jag på med sådana igen hahaha…Ska ha några tjejer här på Fre, och vi ska käka, dricka lite vain å så…Men, iaf  tänkte jag ha en massa burkar ( ljuslyktor) som "dekoration" då det är typ hallowen…Ja, jag målar de så klart brandgula och ev med pumpor på osv…Och för er andra som inte vet, så slår jag i en massa hål i burkväggen…Sen är det bara att kasta burkarna om man inte vill spara de förståss…

Gjorde sån till Kräftis i somras, men jag behöll dem…

Hoppfull
0

Smart, vilken sorts färg använder du Bybosan?

Broken, vad skönt att höra!!

Nu har vi fått hem vår lilla kisse Sigge så nu är hunden helt manisk och lunkar runt och flåsar som om han precis cyklat fem mil.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Bybo
0

#21 Jag använder ackrylfärg ( samma som jag har till tavlor) :-)

Sen har jag väl sprayat nån gång . Testar mig fram.

Juk att man kan måla enkla motiv om man vill. Till Kräftis: kräftor elle leende papperssolen..osv…Till Jul: tomtar och sånt..Nyår: bomber å granater, flaska Midsommar, påsk…osv….

Brokenfether
0

#20 Bybo…How can I ever forget i´t…Tyst GS …håll koll på dom bara….*S Pöss

Tack allihop….ska bli kul med AP jobbet..*L Kram

Bybo
0

#23 *fniss* Men din lykta var fin iaf :-)

Kan säga att jag oftast använder små burkar, typ den små majs förpackade 3 å 3… Nu har jag målat på lite döskallar, pöken å annat gulligt :-)

solblomman47
0

Hej! Vill bara tala om att jag tittade ut och upptäcker att det snöar för fullt fy jag som inte gillar vintern längre,hoppas att det slutar till i morgon för jag har inte fått på vinterdäck på bilen.Kram till er alla.

Waara
0

#19 Hoppas du kommer ut snart:) nackdelen så här års är att tidig morgon & kväll är det så mörkt, upplysta gångvägar går ju bra det med iof.

Bybo, jättekul o se dej!!     Solblomma, det är halt här på mornarna fast inge snö. lite så där förädisk årstid.. kör försiktigt.

Säger God Natt nu .. natti suss gott..

Soffe
0

#26 Jaa då! Jag kommer ut i skogen förr eller senare :-)

MaMaMade
0

Här har det hittills varit varmväder nästan varje dag. Inte så kul när man har mindre barn…blir mkt tvätt o maskinen håller på att falla isär. Står m andan i halsen varje tvättdag. Inatt blev det dock tvärkallt, -9 o töserna har varit ute o lekt i "nönen" hela em (eg frost).

Ser fram emot nästa bildtävling, har några fina som jag vill dela m mig av. Mkt närbilder, gillar ju sådana, på livets små ting. Skulle ha varit ut en sväng men vi har ett himla springande av Gammelfar o hans släktingar här så det får vara ett tag till. Lite för många i grannskapet för att jag ska känna mig helt avslappnad. Den på bilden hör hemma hos oss.

AF, usch för dem. Har bara dåliga minnen från den tiden. Söker ju jobb nu men vägrar anm mig hos AF. De skiter i om man bara har en bil, köp en till säger de. Då måste jag ha ett jobb först så jag får råd ju! Finns ingen barnomsorg kvällar o nätter här…men du har väl släktingar o grannar säger AF. Nej, tyvärr. Det enda de är intresserade av är att få in en ngnstans, bara de blir av m en! Nämen fy så negativ jag blev…igen…dålig dag.

Tuva-Lena
0

Blev sen rapport idag - fulla skaft varenda dag verkar det som.

Imorse var det -8 när jag steg upp, underbart tycker jag, men det vågar jag nästa inte säga högt.. Skäms och precis nu när jag tittar ut så snöar det lite lätt. Det är sååå vackert, och jag har tänt braskaminen ikväll - lite myspys så här på onsdagkvällen innan gubben ramlar in med buller och bång imorgonkväll.. Tyst

Hoppas att ni alla som inte mår bra kan återhämta er snabbt och verligen njuta av hösten när den är som finast - då när frosten ligger på backen.

Tog ett kort igår morse på mina pållar precis när jag hade släppt ut dem. Titta vad dom njuter! Nyborstade och fina och äter sitt knippe md hö. Ja ni, vad mer kan man begära egentligen..? Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
0

Glömde gratta dig Broken till jobbet! Önskar dig verkligen lycka till, det satt hår inne me till slut så fixade det sig. Jo, kyrkan är utfattig nu sedan den fick börja stå på egna ben och farbror staten har tagit sin hand ifrån den… Sedan håller den på att sälja ut all skog också, som va guldgruvan förr i tiden..

Nästa bild från en vacker morgon. Mitt "grindhål" börjar bli riksbekant snart… Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
0

Jätte roligt att se dig igen MaMaMade…det va länge sedan…*L

Jag loggar ut nu…har tappat lusten att vara social…för mycket "måste" att klura ut.

Sov gott allihop och må dagen imorgon bli bättre imorgon…Natti Kramar

solblomman47
0

Säger god natt till er alla.

april4
0

Samma här. Ett försenat grattis till jobbet Broken.

Waara
0

God Morgon! Fina bilder,. Har du björnen runt knuten MamaMadde??

Häftig bild

Tatsja
0

Godmorgon. Grattis Broken till jobbet. Håller med Tuvan. Kyrkan är fattigare nu. Sen har ju många gått ur den också, så de får mindre pengar från oss.

Längtar till snön. Blir ljusare ute då och sen när alla julsaker kommer upp så får man julstämning.
31 dagar kvar till advent och
55 till julafton

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tiia
0

God morgon!

Jag längtar inte till snön,min kropp tycker inte om kylan alls.Ha det gott idag så hörs vi ikväll.

Tatsja
0

Är inte heller förtjust i kyla, men snön gör att det gråa ute försvinner

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?