Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1694 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 31/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Sista dagen i oktober, det är mulet och blött.

Min ena katt har hållt serenad från o till hela natten och hon sjunger än…så sömnen har väl inte varit den bästa. Obestämd Lika bra att stiga upp!

Lillsonen kommer idag och stannar över helgen..alltid mysigt.Glad

Önskar er alla en fin Alla helgon…Kram Broken

Soffe
0

Godmorgon!

Här ligger all snö kvar sedan ovädret igår, tycker att det är lite för tidigt med vinter än.. Får hoppas att det inte håller i sig så länge till.. Nu saknar jag verkligen solen..

Min systeryster kommer till mig idag och ska göra mig sällskap :-) Det ska bli trevligt :-)

Hoppas ni alla får en trevlig lördag!

Annisangel
0

Godmorgon sötnosarna!!!

Idag känner jag mig så fri och jag ska nu ner idag o kolla in om det går att byta till billigare lägenhet. Det ska nog inte vara några problem men det tar nog ett tag innan jag hittar den ideala lägenheten!!

Kram på alla söta idag!Kyss

Gillar din pumpa där Broken =P Så härligt att vakna till kattserenad!! Eller……..inte…Tyst

Många Goa Kramar

Annisangel

Waara
0

God Morgon! men se Broken uppe i ottan :) .. vad sjunger kisse om..? vad mysigt lillsonen kommer till dej! :)

Soffe, önskar dej en fin dag med syster din, mysigt! :)

Här är regn o kallt.. ska ut och vandra en sväng nu, vi ses senare..

Önskar er alla en fin dag! kram

Waara
0

#2 Söta du skrev samtidigt som mej! hoppas du hittar en ny lägenhet som du vill ha, förr eller senare så såklart du ska :) kram gumman

solblomman47
0

God morgon alla vilken härlig pumpa man möttes av.Här snöar det lite igår var det halt ute så man får se upp så man inte drattar på baken nu när snön ligger på backen.Nu har bilen fått vinterdäck så nu kommer jag förmodligen uppför backen ska ut och handla lite idag.måste köpa lite godis så man inte får en massa bus.Kram till er alla och ha en härlig dag.

Tatsja
0

Här är det blåst och regn. Riktigt så kallat hundväder. Fast Tatsja tycker inte om när det blåser in i öronen på henne.

Annars blir det bara VC idag. Sen ska jag försöka få sonen att ta ett varv med dammsugaren. Vill göra själv, men får inte. För ansträngande för såret. Se om jag kan orka stryka lite i alla fall.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

chik
0

God Dag på er alle sammans.

Önskar er en trevlig fredag med mycke bus o godis.

Vampire Bat 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anco
0

God Morgon, här är det "bara" blött och kyligt. Storade och regnade hela kvällen och större delen av natten. Tack och lov höll sig temperaturen på + sidan hela natten.

En trevlig och underbar dag önskar jag er alla. Kram

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

abbis
0

Aaaaahhh det är morgon

Idag är guben med och jobbar i butiken,härligt!

Vi hade öppet på allahelgon lördagen förra året för första gången . Gav en bra kassa men vi är aldrig lediga mer än söndagar så det skulle vara skönt med 2 dagars ledighet.Är valet och kvalet..

ha det gott i snöblasket

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Soffe
0

#3 Tack Waara! Önskar dig detsamma :-)

Hoppfull
0

Hej allihop!

Vi hade en jättemysig kväll igår! Först spökvandring på slottet och det är inte svårt stt skapa stämning i ett gammalt slott i mörker och höststorm med regnet ösande ner kan jag lova! Sen åt vi god mat och drack en pilsner men var hemma innan 22.30.

Idag står städning och festfixande inför kvällens halloweenfest på programmet. Det ska bli mysigt!

I morgon ska dottern och jag åka till kyrkogården och titta på hur vackert det är där vid all helgona.

Här är det fortfarande höststorm och riktigt ruggigt ute!

Jag önskar alla en riktigt trevlig halloween eller all helgona!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Skulle ju oxå skriva..

Önskar er alla en trevlig halloween och allhelgonahelg :-)

Klicka för att se bildinformation

mayolica
0

hej , jag önskar alla en trevlig helg . jag ska åka till värmland och hälsa på lite släkt.  jag kommer nog inte kunna vara inne här,för dom har inte internet.

önskar alla en trevlig halloween , allhelgonahelg.

ha det så bra.

~ mayolica ~

Waara
0

Soffe  tack! :)

Mayolica, ha det så skönt i helgen :)

Hoppis vad kul det verkade va!! :) ska oxå till kyrkogården imorgon..

abbis.. snö? har ni redan snöblask, oj..

Mycke bus till chik & er alla ;)

Anco, här regnar det oxå så nya tankar inte får fäste ;)

bra solblomman fått vinterdäck, har ni oxå snö ser jag..

Hoppas tatsja mår bättre

.. nu till bestyren :) trevlig e.m & kväll på er! Trevlig Halloween!

april4
0

Önskar alla en trevlig HalloweenSkrattande

solblomman47
0

Hej igen .Jag var ut och åt lunch med min man och son  när de for tillbaka på jobbet  passade jag på att gå till kyrkogården för att tända ljus när jag ändå var ute. Hoppas att alla får en fin kväll även kanske med lite bus. Kram

Tuva-Lena
0

Mmm, jag har tänt ljus redan på eftermiddan för att komma i rätt stämning. All Helgona helgen, som jag vill kalla den, betyder mycket för mig. Det är då som jag kan komma i kontakt med nära o kära som inte finns mer. Det är ju deras helg det här. Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
0

Säger godnatt till er alla och önskar er en skön sömn med vackra drömmar…ska krypa ner med lillsonen och sussa gott.

Kramar i kvällen..broken

River-Lord
0

Hej på er.. Passar på att önska er alla en trevlig halloween & allhelgonahelg firande.. Skrattande

/RL

Tuva-Lena
0

#19 Hej River Lord! Så du har också hittat hit? Va roligt! Flört Önskar dig en riktigt härlig helg också!

#18 Låter myspysigt det där med lillsonen, skicka en kopia till Tuva också är du snäller! Natti natt! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."