Dagens Pratbubbla 1/11
Godmorgon!
Nu har vi fått frost och kallt här..-2 *C ute just nu. Solen lyser så det blir en fin dag.
Gravbesök och tända lyktan är planerna idag…resten får komma som det vill.
vacker dag till er alla …Broken
Här är det också kallt.
Ska tända ett ljus för min fosterpappa som gick bort i förrgår…och alla de andra som gått bort
Kram Tiia…beklagar sorgen. Alltid så lessamt när någon nära och kära går bort. Nu har han det bra…
*Kramar också om dig Tiia* En gammal man, men saknaden är densamma varje gång någon försvinner ur ens liv.. 
Jag åker till kyrkogården nu på förmiddan, sedan blir det en sväng för att hälsa på mor. Det är vinterkallt ute, men solen skiner och det är underbart vackert.
Ha en fin dag alla!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#3 Min kompis farmor dog i somras…103 år gammal. Hon var klar i knoppen och bodde hemma ända till den sista månaden. Hon hade ett munläder värre än Kalle Anka den tanten…*S
Ha en fin stund idag Tuvan hos mor din..Kram
- God Morgon på er ut i etern..
- Tiia beklagar.
- Hur har jag fått till det nu?Det blir numer framför..Shitt
- Brokenfethe.Du vist är det en ära o prata med en sådan gammal dam..Fast nu har hon ju gått vidare.
- Inga-Lena. Ha en bra o givande dagg..
- O alla ut i etern. ha en trevlig Lördag.Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Glad första november söta vänner!
Åh Tiia…. *kramar om* Jag tänker på dig och tänder ett ljus för dig jag med…
Inatt drömde jag så himla vackert. Jag började tända ett ljus i min lägenhet, tanken om fred släppte jag ut genom fönstret, så såg jag grannen stanna upp, hon såg fundersam ut gick till bordet och tände ett ljus hon med, gick sedan fram till fönstret och släppte ut kärlekens bubbla genom sitt fönster och så såg jag att fler och fler ljus lyste i mörkret och i natthimlen flög all fredens symboler och alla upplyfta tankar…
Idag ska jag till kyrkogården och tända ett ljus för min morfar och pappa och farmor…
Många Goa Kramar
Annisangel
Tiia, mina tankar.. Många kramar
Kallt - 3, friskt och underbar sol.. det som fick mej in igen, var.. kaffe…
Idag ska vi till kyrkogården..
Önskar er alla en Fin dag, Broken.. krama lilleman :)
Vilken underbar bild Tiia, förstår att han trivdes där..
#9 Japp…så ofta som möjligt…*L Den rackarn snodde både kuddar och täcke i natt…*S Gosig är han…
Fin dag på gravgården Waara…och fin dag till er allihop…Kramar
Tiia…vacker bild…rofylld
Jag menade ju ge lilleman en kram från mej oxå :))
Tack, Fin dag till er med! kramar
#11 Förstod det Waara…*GS Varannan kram är från dig…
ler.. så bra..;) kraaam!
En fin dag till er alla. Beklagar Tiia, vet hur du käner…. imorgon är det 2 månader sedan svärmor gick bort 92 år gammal.
Kallt är det här med, vi hade -6.7 inatt, nu börjar tempen närma sig 0-strecket :)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Kallt här oxå i morse, men nu ha rsolen kommit och värmt upp lite. Har tagit en cykeltur till min dotter, det var väldigt uppfriskande.
Kram Tiia, tänker på dig.
Idag är en sån dag då vi alla skickar en speciell tanke till våra nära och kära som är bortgångna.Jag själv åker inte till någons grav och tänder ljus .Jag tänder ljus här hemma istället och sänder en tanke..
Har varit ute i minusgrader och krattat hyresvärdens parkliknande trädgård under protest..Härligt för min värkande kropp.
Blir en eftermiddagsfika inne i den goa värmen om en stund när sambon forslat iväg löven till komposten.
kram till er alla
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Kram alla goa Systrar, Köldjättarna slog i spika här i morse. -17… men värme jag skickar jag er alla…Och de Bröder som ej syns här får en klapp på kinden
Vandra i Ljus å Skönhet

Japp, har varit på 'släktträff' på kyrkogården. Sedan fikade vi hos dem som fortfarande finns kvar hos oss. :-)
#18 släkt träff på kyrkogården lät mysigt faktiskt… hedrar min nära & kära denna kväll.. som gått över till andra sidan..
- - - - - - - -- - -- - --- - - --- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Glädje i kvällen är min dotra som bakar havrebollar i köket :)
Go Kväll!
Oj oj…nu börjar en skräckfilm på Tv 3 och den ska Broken titta på…alldeles ensammer…
Önskar er en skön natt….utan mardrömmar….sussa gott….Kramar