Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2585 ggr
april4
0

Tända ljus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill tända ljus för min son och min systerson denna kväll. Vill ni  oxå hedra nån med ett ljus?

rockygubben
0

Jag vill ochså tända ett ljus för min lillebror och min farmor.

BiGavia
0

Jag hedrar min mor, far å storebror…..å alla andar som rör sej genom ridån denna helg. Många ljus jag tänder inomhus å ute å på kyrkogårdarna.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

Tänder ljus för de mina som vandrat vidare.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Waara
0

Fina tanke. Jag hedrar min mor & mormor.. och alla andar därtill.

Tiia
0

Jag fick reda på att min fosterpappa dog igår.Jag vill tända ett ljus för honom.Han blev 95 år.

På samma gång vill jag tända ett ljus för mina 2 systersöner.

Vila i frid och jag vet att ni kommit till en bättre plats.

Tuva-Lena
0

Jag tänder ett ljus för Örjan, min goa pappa, farmor o farfar, mormor…och alla själar som jag fått förmånen att träffa.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
1

Tänder ljus för min mamma och pappa….min systerdotter och alla morbrödrar. Ljuset ska oxå brinna för min andra anhöriga som jag aldrig fick träffa.

Hoppfull
0

Vilken fin tråd! Vi var som vi brukar och gick en promenad på kyrkogården på lördagkvällen. Det är så vackert opch stämningsfullt där vid allhelgona. Lyckades även stöta på graven från den 17-årige kille vi var på begravning efter och det skar i mig att se den och tänka på hans föräldrar och vänner nu.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

solblomman47
0

Vad fint av er. Själv var jag på kyrkogården och tände ljus för mina närmaste,hade ljus hela helgen tänt för de övriga som jag känner som gått bort.I söndags var vi i kyrkan på minnesgudstjänst för de som avlidit under året det var mycket vackert.

korseett
0

vi var på minnesgudstjänst på lördagen och efteråt gick vi ner till ´gravem och tittade. Vi hade tidigare gjort i ordning och tänt när det var ljust. Det är så himla vackert på kyrkogårdarna när det tänds ljus