Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 708 ggr
Jonnis
0

Vad gör jag nu? mässan...

Jag var på harmonmässan igår. På morgonen kände jag mig lite dålig men gick dit iaf… När jag var på mässan kändes allt 200 ggr värre. Jag höll på att svimma när jagf skulle åka hem o således fick ta taxi. Jag kom hem och sov. Mamma kom hem, lagade lite mat till mig, men inget gick ner.

Nu tänkte jag på influensa. Jag var tvungen att spy en gång, sen somnade jag.

Nu har huvudvärken släppt men magen gör ont.Äta har jag gjort.

Min mamma tror på att jag lyckats suga in energier från andra på den där mässan vilket säkert kan vara sant. Jag vet liksom inte hur man stänger av insugningsmekanismen (inte första gången jag gör det heller).

Men hur får jag ut de?

Homeopaten
0

Jag var också på mässan i lördags… och jag sa till min sambo "att nu är det bara att sänka blicken och fokusera på borden….". Jag är också lättpåverkad av för mycket människor och sinnesintryck…. blir stressad och vill gå därifrån.

Jag tog sedan ett aurakort med tolkning och tolkaren började med att säga att jag är för öppen och undrade om jag vet hur man stänger ner… inte av! Hon demonstrerade detta genom att dra upp min dragkedjan i huvjackan och bara ha en liten glugg öppen (precis som jag sa när jag steg in där!

Vidare skulle jag jorda mig mer (som säkert hör ihop med öppenheten!?) genom att t.ex. vara mer i skogen (…säger även min shiatsuterapeut eftersom jag lyfter ibland under behandlingen).

Så… fokusering och att jorda dig bättre kanske skulle vara något.

Finns säkert andra som har bra råd..