Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 724 ggr
Jonnis
0

resultatet av hårmodellandet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ni som kan, lägga gärna in bilderna här, jag vet inte hur man gör Cool

FÖRE:

Jonnis
0

FÖRE

Jonnis
0

EFTER

Jonnis
0

EFTER

Jonnis
0

EFTER

Jonnis
0

EFTER

Waara
0

Jättefint!  det passar dej bra :).. med höjden över hjässan.. o luggen,.. kul färger! :)

Hoppfull
0

Supersnyggt! Jag bara älskar korta frisyrer och färger!! :D

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

april4
0

Snyggt JonnisSkrattande

Tatsja
0

Vad snyggt det blev. Hoppas du kan känna dig stolt. Gå med huvudet högt vännen.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Jonnis
0

tack!

Jonnis
0

tack!

Tiia
0

Jättebra blev det.Passar dig att ha kort hår.Jag är så mesig ,jag vågar inte klippa mig.

korseett
0

blev ju jättebra! Hade lite farhågor angående färgerna men det var ju inte så som jag tänkt mig, som tur är vill jag nog säga

Jonnis
0

hahahahahaha..kunde ju va värre ;)

Tuva-Lena
0

Åhh, så snyggt det blev! men känns det inte hemskt att klippa av ditt vackra hår..!!!?? Förvånad

Jag är som Tiia jag, vågar inte klippa av mig håret och har alltid haft långt hår. Det är ju så bekvämt, bara att "snurra upp det" i en liten knut på morron och voilà så är man färdig!

Men du passar verkligen i den nya frisyren Jonnis, jättesnyggt blev det! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Det blev tufft ..Men som dom andra säger så tycker jag det alltid är lika synd att klippa av ett långt hår..Flört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

april4
0

Jag håller på och sparar till långt hår och just nu är det under axlarna.

Jonnis
0

visst är långt hår fint, men mitt var mest slitet o dant. Men visst hade jag sparat en längre tid.

Sen kan man ju inte komma från att långt hår är det lättare att gömma sig i…i kort hår har amn inte den chansen..

Hoppfull
0

Jag tycker aldrig att det är synd att klippa av ett långt hår Tyst Glad En kort frisyr är alltid mer personlig än en lång… jag menar därmed inte att jag inte tycker att långt hår kan vara snyggt. Bara att det är ganska trist… har själv haft långt men klippte mig och kommer aldrig någonsin att ha långt igen Glad

Som andra skrev så fick ditt ansikte en snygg form och ditt utseende kom fram, vilket det ofta gör med kort frisyr! Kanonsnyggt!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tatsja
0

Tycker ni är modiga som vågar klippa ett långt hår. Enda gången jag har haft kort, är när min bror klippte av mig ena flätan som liten.

Sen är mina korkskruvar min enda stolthet.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annisangel
0

Kommer ihåg när jag klippte av mig håret… Jag ville ju ha det kvar, vet ni vad jag gjorde då?? Jo, jag gjorde en ängel som fick mitt avklippta hår till hår, så nu har jag ett minne av mitt hår i form av min mörkhåriga ängel!!! *fniss*

Du passar verkligen i den där frisyren Jonnis och häftiga färger måste jag sägaKyss

Många Goa Kramar

Annisangel