Ny satsang-träff!
Hej hopp, nu tänkte jag smida medan järnet är varmt och inbjuda till en ny satsang-träff hos mig här i Höör! 
Det känns som en bra idé att ha ungefär en månads mellanrum från den förra, så då är det helgen den 22 eller 23 november som är aktuell.
Antingen lördagen eller söndagen alltså, beror på hur många som kan och vill de olika datumen..
Ordet satsang är sammansatt av sanskrit-orden sat som betyder sant och sangha som betyder umgänge.
Betydelsen är alltså sant umgänge; vilket kan vara att mötas i utforskandet och uppväckandet av det Sanna.
Tillsammans mediterar vi en liten stund i stillhet, sedan lyssnar vi till en inspelad satsang med t ex Eckhart Tolle eller Adyashanti och därefter delar vi med oss av eventuella upplevelser och insikter, om vi vill. Det är valfritt, man kan vara helt tyst också, inga krav alls.
Så här kan vi tillsammans utforska det som är sant i oss alla och se igenom illusionerna vi bär på, som hindrar oss från att se vad som är sant och vara närvarande i nuet.
Och någonstans under träffen blir det kaffe eller te.
Någon som vill och kan komma den 22 eller 23 november? 
Om man är intresserad av att komma, men inte kan något av de föreslagna datumen, så går det bra att komma med nya datumförslag! 
Det låter jättemysigt Tunrida,.. men.. för långt för mej att åka, iaf. nu innan jul.. ha en riktigt trevlig träff! mvh//W
#2 Vad synd, men tack! 
För eventuellt intresserade så hänvisar jag till samma tråd inne på PU. 
är intresserad 
#5 Om du går in på personligutveckling.ifokus.. Där står det att träffen är inställd för ett tag sedan.. Så slipper du vara undrandes..