Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1277 ggr
Annisangel
0

Dagens Pratbubbla 16/11

Godmorgon på er alla vänner!!

Så vad händer för er idag? Själv ska jag inte göra så mycket alls…

Helga vilodagenKyss

Många Goa Kramar

Annisangel

april4
0

Här tvättas det för fulla muggar och så sitter jag och  lyssnar på skön musik. Lite städning  och bakning ska det väl hinnas med idag oxå.

Annisangel
0

#1 Det låter ljuvligt april, mest den sköna musikenSkrattande!! Vad ska du baka?? Å när det är rent luktar det ju så gott!!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

april4
0

Det blir brödbakning igen. Det förra tog slut, så måste baka nytt. Det är så gott och ha med sig till jobbet. Är så himla trött på köpebröd som inte smakar nåt.

sockerrattan
0

God morgon!

Vad ni var tidiga i dag?

Själv har jag gjort sallad till min son som skulle iväg o spela hockey… Strax iväg på jobbet!

Ha en bra dag!

Kram till er alla

Mia//

Annisangel
0

#4 Ha en härlig dag sockerrattan Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Waara
0

Helga vilodagen :) det skulle jag oxå behöva idag, men få åka på en rolig kurs istället! Fin dag alla!

Anco
0

GodMorgon allesammans, allra helst ni morgontidiga rackare….
Jag är glad att mina djur lät mig sova en timme extra idag innan de väckte mig :)

Hedra vilodagen… #6 det gör du väl på sätt och vis, eftersom du ska göra något som är roligt och inte jobba och stå i som vanligt.

En fin dag till er alla!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Soffe
0

Här blir det en lugn dag.. Läsa lite o så..

Hoppfull
0

Här blir oxå en lugn dag idag, vi eldar för varmvatten, klyver ved för att kunna elda mera, tvättar och ska laga god middag senare idag. Kanske hinner vi med en liten utfärd med om orken och tiden samverkar.

Hoppas att ni får en riktigt skön söndag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Annisangel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja hedra vilodagen gör man på många vis. Jag har nu varit ute i 3 timmar med den lilla kameran och fotat, så idag kommer bild på månen, den var uppe idag också!!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Hoppfull
0

Åhh, den är sååå vacker månen! Jag älskar den trots att den bråkar så med mig varje månad :)

Annisangel
0

#11 Känner igen det där Hoppis *fniss* Månen var inte snäll mot mig för några dar sen inte…. Då var han fuller och dan…Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Hoppfull
0

Hahaha, precis! Och störde mig när jag skulle sova med mera Skrattande

Bybo
0

Hello! Fick ett msn från våran Tuva som ville att jag skulle tala om för er att:  Hon är avskuren från världen just nu pga av ett snöfall de hade där uppe i nordpolen ;-) Iaf så har hon varken telefon eller internet…

Nu ska jag ut och leta efter min katt som varit försvunnen i 5 dygn :-(

korseett
0

äntligen hemma igen efter några dagars konferens på annan ort. Trött men mer motiverad är man nu efter en sådan helg.  Regnar gör det här nu och inte alls kul.

Ha en fortsatt bra dag alla

Blodeuwedd
0

#12 "Då var han fuller och dan"
Fader sol och syster måne..
HON.. Annis, månen är en hon..Flört

(Ps.. i alla fall för mej) Kyss

Annisangel
0

#16 OOOOoooops, förlåt mig Kyss Då var hon fuller och dan, menade jag då ju… *s*Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Blodeuwedd
0

#17  Det är Okej Annis…jag frågade och hon sa att du är förlåten Oskyldig hahahaha.. *krama*

Allt åter till ordningen..

Annisangel
0

#18 Är hon nykter nu då?? *s* Nej, usch vad tokigt, inte driva med månen sådär… Skrikandes*skakar på huvet*!

#14 Nej men oj, lilla Tuvan är insnöad!!! Eller avsnöad från telefon och internet… Usch, hoppas hon får kontakt med världen snart igen!!! Hoppas du hittar missen din Bybo!!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Soffe
0

Hehe :-) Idag blev det lugnt, men inte så lugnt som jag hade tänkt mig :-P Det blev en snabbtur till stan igen o så cykla några kilometer från min mamma där min cykel varit sedan förra veckan.. Så motion blidde det oxå :-)

Tiia
0

Har inte hunnit vara på datorn så mycket idag,vilket bajsväder det är ute.Blev blöt om fötterna och lilla Takida var och hälsade på en annan hund,min namne Tia.

#14 Oj,så Tuvan har snöoväder uppe i norr

#10 Annis,vilken bra kamera du har,kanonfoto

april4
0

Så är brödbakningen klar. Blev bröd för hela veckan. Har hunnit sova lite oxå..fniss 4 timmar på raken. Nu är jag väl pigg resten av kvällen och natten då. Skrattande

abbis
0

Varit i Motala och tittat på butikslokal.Va fint väder när vi åkte så det kändes bra började regna när vi kom fram,typiskt.

Hade dålig karta med så vi letade och letade och letade .Kom sen på att det går att surfa på mobilen så vi hittade ägarens mobil.Först inget svar men sen ringde dom upp precis när vi tänkte åka hem igen.Tur va väl det för lokalen låg mitt i smeten alldeles vid kyrkan med utsikt mot vattnet.Mycket fint..

Snurrar mycket frågor i skallen på mig nu ska ni vetaGlad

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hoppfull
0

Kul ändå abbis! Jag vet att jag sagt förut att du skulle fundera på att ta dig någon annanstans… kanske kommer tillfället här nu, man vet aldrig!

Oj så duktigt april! Skönt att sova med :)

Vi åkte till sjön och gick en promenad med dottern och hennes kompis och hunden. Han (hunden) fick springa efter pinnar i vattnet så han var himlans nöjd efteråt! Nu har vi käkat mat och sitter och slappar, eller mannen laddar egen ammunition under tiden :)

Ha en skön söndagkväll allihop!

Annisangel
0

#22 Duktig du är april!!

#20 Det är bra med motion! Även om man blir trött som jag vet inte vad…

#21 Tack, jag älskar min kamera!Skrattande

#23 Men vad spännande abbis!! Håller tummarna för dig!

#24 Så skönt du verkar haft det Hoppis!! *kramar om*

Många Goa Kramar

Annisangel

april4
0

#24 o #25 Näääää, känner mig inte speciellt duktig, det är ett måste när kassan är skral.

Annisangel
0

#26 Ja, man sparar ju en hel del att baka själv… Vad bakar du för bröd?

Många Goa Kramar

Annisangel

april4
0

Det är ett långpannebröd som jag blandar det jag har hemma . Idag lyxade jag till det med lite russin. Annars är det en vanlig vetebrödsdeg. Förra gången blandade jag med rågmjöl och det blev ganska gott.

Waara
0

Måne fin!! Hembakat bröd gott :) *duktig april*

Vad kul att lokalen låg fint abbi :) förstår du tänker nu.. det lät mysig läge :)   #7 förvisso, helt rätt :) ..

BiGavia
0

Hmmm, tar till mej alla vackra minnen från dagenGladNatten når oss snart, med goda å klargörande drömmar.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Tatsja
0

Bara tittar in en snabbis. Ska snart se CSI på femman. Se om jag orkar med en datasläng sen.

Idag blev det korvstroganoff och ris. Sonen ville ha mycket. Då kan han gå och småäta när han vill.

Gör inget. Cirka 185 och väger mellan 56-58 kilo. Hjälper inte vad jag ger honom för mat. Han kan gott få massa kilon av mig.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tuva-Lena
0

Äntligen!! Nu är jag tillbaka igen! Skrattande Fy farao för snö när den är blöt och förstör uppkopplingen. Det visade sig vara en ledning som går till huset ifrån telestationen som hade gått av från trycket av den tunga snön. Hoppas att ni har haft en bra dag idag, och vi får träffas imorgon istället! Natti natt! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tatsja
0

Tuvan, sänd ner lite snö till oss. Det kom lite igår.
Låg kvar i cirka 15 minuter.Rynkar på näsan

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Inlägget är låst för nya kommentarer