Dagens pratbubbla 17/11
God morgon på er allihop!
Min älskade Daisy kom o väckte mig före skrutt. Men vad gjorde väl det? Hon är vid liv! Illaluktande o avmagrad… Undrar var hon hållit hus?
Men detta kommer va en bra dag vad som än händer…
Hoppas ni andra får en likadan!
Mia//

God Morgon på er!
Solen håller på att gå upp utanför fönstret och himlen skiftar i olika färger, det är frost och vackert.
Hoppas att ni får en bra dag allesammans!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon på er vännerna!! Idag ska jag ner till praktiken och jobba lite och vara trevlig mot alla och envar! Sen vet jag inte vad dagen har att bjuda på, men det visar sig!
Puss och kram idag
Många Goa Kramar
Annisangel
GodMrgon, så underbart att hon kom tillrätta, sockerråttan!
Idag ska jag ha tjejerna från smärtrehab hemma på fika, vi träffas ungefär 1 ggn i månaden hos varandra, denna gång är det jag som håller i träffen :) Det är alltid lika roligt att träffa dom och prata.
En härlig bild, Waara…. Kram på er och önskar at ni får en härlig dag :)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Goder morgon. Skulle i väg till aktivitetcentret, men missade att komma iväg…mycket pinsamt. Senare i dag ska på ett slags rehabmöte…uhhh…
Ha en finfiner dager alla

Ash då Bybo! Lycka till på mötet sen… jag ska oxå på möte idag… avstämningsmöte med FK och min läkare.
Kul Anco, det är alltid kul att träffa lite folk och sitta och snacka en stund!
Vilken fin bild Waara!
Hoppas att du haft det bra där Annis!
ah härligt sockerråttan! ja jag ska väl till stallet idag och fodra och mocka och ev rida. Det krånglar lite i höjd med gallan idag men jag få skylla mig själv som åt både tekaka och pasta igår och det gillar den inte.
Kall natt och nu lackar det mot jul. Ska försöka få tag på supporten igen för jag har inte lyckats uppdatera hemsidan och där står oktobers erbjudande och inte novembers
.
Fin dag men kallt, 7,5 minus inatt och 2,5 minus fortfarande.
Ha en bra dag alla och lycka till med allt ni ska göra
Kramar till alla!
Vandra i Ljus å Skönhet
Godmiddag alla vänner. Kallt men sol. Vill ju ha snö. Bara 2 dagar till pension. Skönt. Då åker listan med och sen ska vi handla. Går aldrig utanför listan.
Ska försöka vila lite eftersom jag bara legat i 1½ timme i någon slags dval-sömn
Kramiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

God middag alla!
Viken lycka sockerråttan, hoppas hon hämtar sig fint. Här är frostigt idag men soligt. Idag blir det lugnt men lite mer aktiviteter senare i veckan.
Sänder en kram och önskar alla en jättefin dag. 
#11 då är bara frågan om det var skogsrået eller näcken du träffade… hehe..kunde inte hålla mig.
#12,,, hihi.. hihihi… den var bra ;) vet du vi satt där, kollegan/ Hon o jag.. Fick massa fina ideér, *tips* pesonalmöte i skogen :)
Har inte så mycket tid idag, snart ska jag till stallet och ha teori och ta lite foton med min kamera, får se om det blir bra, så får ni se en pålle senare!!! 
Många Goa Kramar
Annisangel
Fin bild som alltid Wara. Saknar såna utsikter hos oss. Idag har det varit kallt hos oss, har frusit hela dagen igen.
Härligt Sockerattan att din Daisy är tbx.

Verkligen vackert… här snackar vi personalmöte 
http://www.youtube.com/watch?v=pVvkPGxL8n4
Raske menn om rödluvan, på norska och helt otroligt roligt!
Underbart sockerråttan nu får du skämma bort henne ordentligt så hon får lite hull igen*L*
Idag har jag drejat glögggrytor och tömt en ugn som gått i helgen..
Folk är som bortblåsta inte ens ute och titthandlar då är det konstigt.Fått indikationer från flera handlare i staden att dom haft bottenrekord sista veckan så nu är det nog en del som får problem med betalningar i slutet av månaden…hövvaligen
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
#19 Åhh, det ser jättemysigt ut Annis! jag minns när jag gick på ridskolan och vi hoppade en kväll… jag satsade utav sjutton och då tvärstannar hästen framför hindret, och jag seglar som en vante över hindret själv - mitt fel.
Men den här hästen var för himla go. Han sprang runt hindret och fram till mig, böjde sig ner och luktade på mig, ungefär som han ville kolla att det gick bra. Min favvohäst dessutom! *Åhh, suckar djupt* 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#15 tack :)
#16 Jo du ;)
# 17 skratt!
#18 Drejjat glögg grytor, vad läckert! jag har fått ta hem min första skål idag :)
#19 vilket hopp!
#20 Det lät ju farligt, men hästen var ju för go som kollade dej.
*God natt & Sov Gott alla!*

Din bild Waara var underbar… du kan verkligen förmedla känslor där
Mia//

Tittar in in snabbis för att se att ni har det bra..*ler*
Hoppas er helg och måndag varit givande!