Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1061 ggr
Annisangel
0

Dagens pratbubbla 18/11

God morgon i stugan!!

Ännu är det svårt att se vad det blir för väder för det är alldeles svart ute…Flört

Hur har ni det? Jag har precis vaknat och idag ska jag ner och jobba en stund och sen ner på stan och fika med kompisar. Ska också pyssla med ett halsband som jag tror kan bli fint!!

Kramar idag på er Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Hoppfull
0

God Morgon!

Här är det kallt ute och himlen är rosa av solen som är på G.

Jag måste försöka ta mig iväg och ta ett nytt foto till förnyelsen av körkortet idag. Posten hade slarvat bort ännu ett brev så jag fick mina papper från vägverket med kort tid på mig.

Jag önskar alla en bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Annisangel
0

#1 Men vad typiskt Hoppis Skrikandes dumma posten!!! Men hoppas att din vackra själ fastnar på kortet!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Hoppfull
0

Hahaha, ja åtminstone ansiktet… själen kanske inte gör sig just i mitt körkrot jag vet inte Oskyldig

Nej posten här är hopplös, de tappar bort brev för oss hela tiden. plötsligt kan man få påminnelser på grejor man aldrig fått originalbreven till. Sämst är det om man beställt något och de slarvat bort postavin man hämtar ut paketet med! Har hänt mer än en gång!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Anco
0

GodMorgon från et frostigt och mulet Skåneland.

Idag blir det att vila och ta det lugn efter gårdagens fikaträff. Det var jättekul med tog musten ur mig, så idag blir det allt att bara vara och samla krafter.

En fin dag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

annsa
0

Godmorgon alla morgonpigga, här är det 0 grader och dom sa det skulle regnaRynkar på näsan. Har hunnit se snö i 3 dagar i alla fall, yngsta killen var så glad åt snön så vi var o spela innebandy(ute) kl 8 på söndagmorgon. Glad Bra med barn som drar igång en så man får lite motion.

Ha en bra dag

Tatsja
0

I Köping har vi +5 och regn. Men ute känns det som minusgrader i alla fall. Blåser lätt.

Har en knäpp Tatsja. Hon började vid 2-tiden i natt och låta som en mistlur. Till och med sonen vaknade av henne. Sen har han ränt ut med henne flera gånger. Misstänker att hon löper, slickar sig enormt. Inga tecken på golvet. Fast hon är duktig på att *städa*.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tuva-Lena
0

Morrn morrn på er alla själar!

Vintern är här. Det är nog så, och nu fylls marken på med mer snö, fast en behaglig temperatur i alla fall. Åker och jobbar mitt över dan, och sedan får jag skynda på med mitt knåpande om jag skall hinna göra marknadsalstren färdiga till 1:a advent. Hoppas att mina spikisar har kommit till dess också, så får jag en liten "bomb" att sälja mitt bland alla tomtar och kransar… Flört

Du Hoppis, finns posten kvar? Alltså "gamla posten", den som hade "I ur och skur, snö och frost, kommer vi till dig med post" som ledord..? Näe, nu är den ju vinstgivande Gu bevars, och allting har blivit effektiviserat - som det heter i alla fall. Hoppas att det löser sig med avin..

Blir spännande att se ditt halsband Annis - ett nytt mästerverk..? Obestämd

Passa på att gå ut o promenera Anco! Finns inget bättre än att promenera i frostigt landskap - går ju så lätt och är så vackert!

Ha en fin dag allihop!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Bybo
0

Morrn morr morr *S* Kan inte somna om!!Skrikandes Och ingen snö, tyvärr.

Men ha en kanondag alla!!Glad

abbis
0

godmorgon allihopa

en grå regnig dag

hoppas på kund invasion *L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Waara
0

*tassar in och lämnar en hälsning* :) om en fin fin dag till er alla!

korseett
0

isch busväder tviSkrikandes

butiksöppet och jag ska ta tag i den där garderobsrensingen idag som jag sagt att jag skulle göra de senaste dagarnaObestämd Vill inte… hehe

mayolica
0

hej . önskar alla en bra dag.

~ mayolica ~

Playja
0

Hej hopp!

Här blåser det  som bara den och har varit ute flera gånger för att jaga föremål som flyger iväg över tomten.

Fast det är ju bra iofs.. då får man ju både frisk luft och motion. *s*

Väntar bara på att strömen kanske går för det gör den ofta här när det blåser hårt.

Fast det är ju bra iofs.. då spar man lite el och får tända massa ljus å ta fram boken som man har förträngt att läsa klart!

Allt e relativt.. det beror bara på hur man ser det.  Flört

Ha en toppen bra dag alla!

Soffe
0

Idag ska jag bara ta det lugnt och ta hand om mig själv :-) Mysa!

Tiia
0

Skulle bara meddela att

Jag kan inte vara med på healingen idag.

kramelikram

Bybo
0

"Nära döden upplevelse" KOLLA!

www.slutet.se

korseett
0

#16 Skrattande

Tuva-Lena
0

#15 Ingen fara Tiia, den här veckan spånar vi hur vi skall fortsätta med den. Kyss

#16 Hemska tanke! Tyst Ha ha! Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Bybo
0

#18 Asså, jag har glömt att det är Tisdagar. Blir det inget i kväll då?

BiGavia
0

Vinkar i kvällningen!!

Kyss

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

april4
0

Hej på er alla goingar. Jag har haft en bra dag på jobbet. Vi har skojat friskt och jag  fick skrattnoja, Jösses va svårt det var att sluta. Ett gott skratt förlänger livet säger dom. Hoppas det är sant.

Waara
0

Kan inte öppna din länk Bybo, här slutar internet står det. haha.

#21 Åh, gud så härligt! *s* skratta, jope, det vill jag tro… :)

idag har jag gjort som Soffe beskriver ^^ :) :)

#13 .. Oj,.. här blåser oxå rätt friskt,.. bra det, se fördelar så långt möjligt :)

Garderobs rensning korseett, *kan man låna dej?* frågar snällt.. :)

Kramar God Natt!

BiGavia
0

Suckar, längtar efter närskap ikväll..

korseett
0

jag gjorde det!! Garderoben är rensad nu finns kassar med sådant som min bror vill överta, kassar med saker som blir trasor och fina gröna lådor i garderoben som jag har förpassat de senaste och nyaste av påslakanen, Ett gänga handdukar och örngott. Vill ha slut på de gamla först. Och så har jag strukit alla kökshanddukar så de ligger så fint i en liten hög. Helt otroligt vilken skillnad det blev.

Jojo Waara, du skulle må då va? *s* Jag har säkert köpt lådor för flera tusen innan jag blir färdig med all sortering och då är jag säkert trött med. Fast det beror ju på vad du tänkt för ersättning? *s*

Waara
0

#23 *blåser en kram tvärs över landet..*.. ensam är du ju aldrig..

#24 Inte dåligt! ..Jopp! Då skulle jag må! .. eeh… mat & dryck..? gör skapligt kaffe .. fniss,..

korseett
0

ska fundera på det Waara men du få byta kaffet mot te istället!

En kram till dig BiGavia!

BiGavia
0

Tack mina systrar!Glad

Waara
0

Första tanken är alltid bäst ??.. tänkte när jag skrev kaffe, att.. hon föredrar kanske te :) hihi,.. jo jo..  gått på yoga te idag jag, gott!.. te & vila,..

Natti.

korseett
0

går du på teet? jag gör en brygd av det jag…Oskyldig  men varför inte? ska prova, kanske blir som massage?

Waara
0

#29 nu fick jag ju logga på igen hehe, ska ju sova….

haha.. du anar inte vilka kalla golv jag har,.. te & tofflor ;) /prova*

korseett
0

ska testa det Waara. Gå och lägg dig nu. Nattis!

Jag ska också gå och lägga mig så nu får ni sköta er och håll tassarna borta från osten för den är min!

Gonatt!

Bybo
0

#22 Oskyldig

Har börjat skriva LITE dagbok/blogg igen *S*

God natt ni som ska sova!

Inlägget är låst för nya kommentarer