Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 789 ggr
Annisangel
0

Dagens Pratbubbla 20/11

Godmorgon godingar! Idag ska jag jobba men först ska jag städa i lägenheten och få lite ordning tänkte jag!

Kram på er idagKyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Tatsja
0

Då kan du fortsätta städning här hos mig också Flört

Var hos läkaren igår angående min värk efter operation. Fick då reda på att jag är en äkta motvallskärring. Normarl läker man innifrån och ut, jag gör tydligen tvärtom. Inte undra på att jag har ont. Vad gör man? 

Här kom det snö igår eftermiddag. Slaskigt idag, men den ligger kvar.

Hurra.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

chik
0

God morgon!

Annisangel Du! lycka till med din städning.

Tatsja. Stackas dig, o gå med sådan värk, Hoppas att det blir bätre snart, för dig.

Jag önskar er alla en bra o givande dag.

Tyst

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tatsja
0

Chik. Är man motvallskärring så är man. Så typiskt mig. Är det inte det ena, så är det det andra.

Fått många bevis för att jag är motvalls.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annisangel
0

#3 Isåfall en motvalls med STOOOOORT hjärta och kloka tankar i hjärnbarken!! Flört

Många Goa Kramar

Annisangel

Hoppfull
0

God Morgon allihop!

Här sitter jag och nyser som en galning! Jag som aldrig brukar bli förkyld… vad är detta?! Känner mig som om jag vore allergisk, ögonen kliar, näsan kliar och halsen killar och är torr. '

Mannen vill träffas och käka lunch idag men jag vet inte riktigt om jag orkar tråkigt nog. Kanske om jag lägger mig och sover en stund nu Flört Har bara en unge till som ska upp och iväg först…

Jag önskar er allihop en riktigt bra novemberdag, tänk snart är november slut med… och då har vi första advent!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

morrn alla! Ska joba idag på MR igen och även så imorgon. Ska väl tassa in i duschen strax men egentligen vill jag nog sova… hihi.

Ha det bra alla

Anco
0

GodFörmiddag allesmmans, solen skiner (ännu) så dert känns lätt att gå upp idag, trots värk.

Hörde av far min som bor i Stockholm att det snöade rejält där uppe igår…. brrrrr.

Jaa…. tänk snart är det advent, fy vad tiden flyger iväg.

En underbar dag till er alla :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Hoppfull
0

Nu har jag sovit och yogat lite… så nu kanske jag ska ta och släpa mig till lunchen med mannen trots allt Flört

Ha det!!

Waara
0

Helt underbart ute! .. knarrar under skorna i tunnt täcke av snö & is,.. ett par minus,..jobbat tidig morgon, .. dax att få lite mer friskluft & ny energi :)

Längtar till advent & jultider!

*Ha en toppen dag allihopa!*

p.s… Hoppis, ikväll tänkte jag prova kundalini yoga som e anpassat för att sova gott, vad tror du om det..? :) hoppas du kom iväg på en lunch ;)

…krya på Tatsja, du gör det himla bra!

Tuva-Lena
0

Nu är vintern här på allvar, minus 14 när jag gick ner till stallet imorse - och bildörren isar igen på vanligt manér när jag skall iväg. Som tur är så är "nöden uppfinningarnas moder" så jag knöt fast dörren med hundkopplet i handbroms-handtaget. Drog kallt utav sjutton, men huvudsaken att man sitter säker. Tungan ute Har precis tagit en promenad och det är underbart ute trots kylan, just nu bara tolv minus. Träffade tre rådjur på promenaden också och en tjäder. Nästan varje dag är det nåt vilt som tittar fram när jag passerar, och det ger extra krydda åt njutningen.

Du kämpar på bra "Tossan", men anden är stark trots att köttet är svagt, så det här klarar du! Glad

Snabb läkning till dig Tatsja, trots att du gör allting bakvänt! Flört

Ha en fin dag alla ni andra också!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Har tappat all arbetslust….

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hoppfull
0

men usch då abbis… ska läsa den andra tråden innan jag säger något!

Tack alla för uppmuntrande tillrop :)

Jag åkte på lunchen och fixade lite andra ärenden… så nu är jag slut. det värsta var att jag träffade en f.d. svåger m familj och han kramade om mig så hårt så kotorna i nacken åkte snett Förvånad Hahaha, tänk så det kan bli… som tur är har jag planerat att gå till kiropraktorn en gång innan jul ändå så det var inte hela världen mer än att jag får ont förstås!

Jag tror sängfösar-yoga är perfekt! berätta sen…

Kram till er allihop på alla era äventyr!

(är lite avundsjuk på er som har vinter!!)

april4
0

Ojoj……..va halt det var och cykla idag. Det snöade massor i går och inatt så förs det på. Gällde att hålla tungan rätt i munnen, så man inte åkte omkull, faktiskt klarat mig, som annars är så klantig.

Tiia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vilken härlig dag med solsken,tog lite bilder på pojken min.

#10 härligt att se vilda djur

#13 Ja,idag har det varit halt på vägarna.

Tiia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nå,en bild på lillan blev det också.

april4
0

Pojken börjar bli stor. Gillade han snön? Daisy sötis, hon blir fin på alla bilder.

abbis
0

Hej hej…Som sagt ingen rolig dag idag .Hade tänkt att berätta det som hänt inne på keramiksajten men är rädd för att det ska bli skadeglädje där..är jag dum när jag tänker så?

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

sockerrattan
0

#12 Du behöver inte vara avundsjuk! Du kan få min vinter!

Mia//

Toyan
0

God kväll på er!

Snön som kom igår ligger kvar än så länge, håller tummarna att det är snö även första advent.

Har haft tvättstugan idag och kollat om adventsljusstakarna fungerar brukar annars komma på det i sista minuten.

Nu är det dags för hundpromenad.

Ha en fin kväll alla.

Vilka sötnosar Tiia, puss på dom.

Hoppfull
0

#17 jag tror inte att de är missunsamma, men jag kanske inte vet så mycket om sådant. Obestämd

Kram på dig i alla fall!

korseett
0

nu ska jag lägga mig på spikis och sedan sova. Ska testa utan något tyg mellan spikarna och kroppen.

Sov gott alla vänner!

Inlägget är låst för nya kommentarer