Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 1064 ggr
JILE
0

Reconnective Healing

Idag fick jag en reconnective Healing. Väldigt stark healing. Blev helt lugn efter, men mina magproblem kom tillbaka. Har problem med stressmage.

Är det någon som har fått denna healing och om den är bra?

Waara
0

Åh, vill du berätta mera?.. nej, har inte fått denna form av healing och har heller aldrig hört talats om den, men vill gärna veta mer! :)

Tuva-Lena
0

Låter spännande JILE, fast jag tror att jag skrev ett inlägg om just reconnective healing för ett tag sen.. Obestämd Du får gärna skriva en artikel om den healingformen om du känner för det!  Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

mayolica
0

jag vet inget om den healingformen . har läst något om den på healing  i fokus,men har ingen uppfattning om vad det är eller hur den fungerar.

~ mayolica ~

JILE
0

GladJa det är en ny form av healing som är introducerad av amerikanen Eric Pearl. Den stämmer in dig i en ny frekvens, du når djup avslappning och du kan uppleva läkning på olika plan.

De nya snabbvibrerande frekvenser återkopplar oss till universum samtidigt som de skapar en återkoppling till vår inre kärna, vårt högre jag men även till vår fysiska kropp. Resultatet av behandlingen är unik för varje människa.

Det sägs att dessa högfrekventa energier med oerhört läkande egenskaper tidigare ej funnits på vår jord.

Man ska helst ta tre healingar efter varann, men min healer sa att det är lite buisness i det hela så det räcker bra med en till att börja med. Men det ska visst räcka med tre healingar sen är det bra.

Hoppas ni förstod något, jag är lika ny jag med på detta. Får se om jag får helande på alla nivåer. Kanske försvinner in i en annan dimension nu så jag inte ser er längreSkrattande. Ni märker väl om jag försvinner från forumet.

Kramiz

Brokenfether
0

Hej JILE och välkommen hit! Undrar..hur utförs denna healing? vad gör healern?

april4
0

Hej JILE. vilka är det som utför denna form av healing?

JILE
0

GladTack Brokenfether för det, kul såg att du hade kaniner med. Visst är de söta dessa djur?

Healern gör väl inget speciellt vad jag vet, de öppnar sig bara som en kanal för den här energin. Fast de har väl gått utbildning före hos Eric Pearl. Det finns entrevlig kvinna som heter Carina som ger även på distans www.reconnectivehealer.se. Jag har fått av en som heter Magda Iancu www.safsa.se

På Healing iFokus står det mera.

Kram Jile

carip
0

#4#

Jag blev lite fundersam när din healer sa att det räckte med en gång.

Eric Pearl rekommenderar 1-3 täta behandlingar helst med bara någon dags mellanrum (ofta blir den 3:e den starkaste) och sedan behöver du inte återkomma förrän du har nya problem.

Om du efter 1-3 behandlingar känner för att gå vidare kan du få The Reconnection som återkopplar dig till Universum och ställer in dig på din livsväg och alla bitarna ramlar på plats. Efter Reconnection kan du även heala dig själv.

Jag är alltså denna Carina - Reconnective Healer - hur känner du till mig? Flört

Vad jag som healer gör är att jag "leker" med energierna runt kroppen - jag rör aldrig kunderna.

Men det är väldigt starka energier och de flesta av mina kunder får rent andliga upplevelser under healingen.

Jag är så tacksam att få vara en del av deras härliga upplevelser.

Läs mer på Min hemsida.

Och läs Eric Pearls bok - du hittar en länk till den på min hemsida.

#2# Om ni vill kan jag skriva en artikel om reconnective healing.

JILE
0

GladHej Carina!

Jo jag mailade dig, och undrade om allergier mm för min dotter.

Jo, hon som healade mig tyckte att jag skulle vänta och se vad som händer efter 1:a healingen. Fast bäst är nog att få fler och tätt.

Ja skriv gärna om healingen Carina, jag tycker den verkar intressant.

kram Jile

korseett
0

carip du får gärna göra en artikel om reconnective healing. Skicka bara till mig så lägger jag upp den

mvh Karin, Medarbetare, vik.sajtvärd denna vecka

carip
0

Jag ska försöka att ta mig tid i slutet av veckan - lite mycket innan ;-)

Men jag lovar, artikel kommer!

/Carina

allhealing
0

Jag var i Oslo och arbetade på alternativmässan i fyra dagar och lyssnade bl.a. på ett föredrag av Eric Pearl November 2007. Jag hade läst hans bok innan denna föreläsning och den var riktigt rolig.

Att hans metod däremot skulle var så mycket bättre än någon annan healingmetod enligt vad han själv säger låter lite väl amerikanskt för min egen del. Men alla har rätt att tycka som dom vill.

Han arbetar med energier och ser vart låsningar sitter hos folk. Han har tidigare arbetat som kiropraktor i över 10 år och en dag började hans patienter plötsligt tillfriskna från andra problem än de som de ursprungligen kom till honom för att få hjälp med.

Han bad att dom inte skulle berätta om detta eftersom han inte riktigt förstod vad det var som hände, men naturligtvis kunde inte kunderna hålla tyst så ryktet spred sig snabbt.

Min rekomendation är att du läser boken och bildar dig en egen uppfattning, det är välskriven och bjuder på många skratt. Den heter "Reconnective Healing" och är även översatt till svenska då heter den "Väck din inre healer"

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet