Dagens pratbubbla 25/11
Godmorgon på er!
Härutanför är det vitt så långt ögat når, så idag blir det nog förhoppningsvis sol också så jag kan gå ut med lilla kameran senare under dagen!!
Goa kramar på er alla idag

Många Goa Kramar
Annisangel

God Morgon!
Även här är det ganska vitt, för att vara här i alla fall
fast man ser fortfarande gräset som sticker upp 
Här blir det lugnt idag, yoga och vila.
Ha en riktigt bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God Morgon! … snöstormen lagt sej här,.. ett tjockt vintertäcke av snö ligger kvar,.. önskar er en härlig dag :).. nu ska det jobbas sen tänkte jag försöka hinna ut i skogen en sväng :)
GodMorgon, även här är det lite vitt. Snön som singlade ner så vackert igår räckte inte till att täcka gräsytorna helt, får gärna komma lite till :)
Solen tränger igenom lite granna.
Vaknade med ett bultande huvud och en värkande hals…… *vill inte bli sjuk*Får göra vad jag kan för at kurera mig.
En skön dag önskar jag er alla!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Morrn!
Snö ute och runt nollan. Ska iväg till stallet idag och rida och fodra hästarna. Butiksöppet idag.
Usch usch usch ont i halsen och det rinner i näsan…har inte tid att vara sjuk NU..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Köp Echinaceatinktur abbis så fixar du det nog
gog morgon. här är det grått och kallt, ingen snö
men det blåser inte i dag
ovanligt. funderade om världen har stannat ? eller vad som har hänt .det ser ut som en stillbild när jag tittar ut genom fönstret när det inte svajar i trädgrenarna.
3. låter inte roligt,hoppas du kan kurera dej.
ha en bra dag allihopa.
~ mayolica ~
Hello!
Snart ska jag ner till stan och påbörja min praktik, min första dag! Ska bli spännande! Hoppas ni alla får en bra dag!
Byee!
#8 Lycka till Soffesöt!.. hoppas det blir riktigt kul! ,..
Krya på er abbi & Anco!
Tack Waara! :-)

Måste ju titta in för att kolla läget och se hur ni har det! 
Här skottas det snö.. *slit å släp* men härligt ändå för solen tittar fram ibland. 
Ha en en bra alla! och till er som känner er lite krassliga! Krya på er!
(låten handlar om hur fort livet går.. tyckte den passa;)

Lycka till från mig med Soffe, det låter kul och spännande!
Och krya på er alla ni som är eländiga idag!
Här singlar det ner snö
vilken lycka!! Ber en stilla bön att det får ligga kvar över julen!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack för alla välgångsönskningar att krassligheten ska försvinna. Hoppas att du också snart blir bättre abbis…..
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

#14 Drick te med styvmorsviol o timjan
Mia//

Godmorgon menar jag!…. Dricker själv massor av ovanstående tee och sover massor.
Kallt? Men det blåser o vi har snö!
Mia//
Håller tummarna Soffe!
Hejsan alla. Kallt idag, fast mitt på dagen var det riktigt skönt ute. Solen försökte visa sig några gånger. Än så länge har jag sluppit förkylningar och det är jag såååååååå glad för.
Tack Hoppis o Karin! :-)
Min shiatsu-matta gick sönder idag.
har haft den i 2 år,ska kolla om garantin gäller än.Har inte hunnit alls vara på nätet idag förrän nu.
kramis på er,hoppas praktiken gick bra,soffe
#20 Men va taskigt att den gick sönder! Hoppas du får en ny.. Det gick bra på praktiken, men jag är inte helt nöjd med tillvaron där..
#20 Näääääää……….va synd med mattan.Vad var det som hände?
Nä nu ska jag nanna kudden! sov gott alla!
#23 Sov Gott Du Mee!
Kom precis in från butiken har julskyltat alla mina fönster .Imorgon ska jag julskylta mitt stora fönster på gågatan.Så det blir sent då oxå.Har glaserat och satt en ugn som ska med på julmarknaden.Hinner sätta en till som vi kan plocka ur på lördag…Julmarknadstråden på keramikifokus går het
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/