Dagens Pratbubbla 26/11
God morgon alla vänner!
Idag ska jag jobba som vanligt och sen ut ett par timmar med lilla kameran och fota som en galning! Hoppas på bra väder med SOL!!!
o kram idag!
Många Goa Kramar
Annisangel
Hello! .. Önskar er alla en riktigt härlig dag! :) Jag kommer vara mycket ute idag,. helt fantastiskt ute, Kram
#1 Ha det jätteskönt Waara, det förtjänar du vännen! 
Många Goa Kramar
Annisangel
#2 Tack rara vän, du oxå, ha det riktigt bra både på jobb & kul med kameran sen

God morgon!
Ha det bra båda 2 ute! Här är det mulet o snöar lite!
Mia//
#4+5 tack goa gummor,.. ni oxå..ha en härlig dag, vad jobbigt med inbrott Tiia, & tack för bilden till oss, jättefin,… nu gå ;)..
Godmorgon, må energin flöda….till er alla.
Vandra i Ljus å Skönhet
#5 den bilden ger mig kopplingar, kanske har levt där förut?
Jobbar på MR idag och hela dagen inkl. kvällen så ni vet vart jag håller hus. tar en paus nu för att kolla läget

God Förmiddag på er!
Idag är det studiedag så min åttaåring är hemma… hon har suttit vid datorn och spelat ett hästhoppningsspel… nu lyckade jag övertala henne att få sitta en stund 
Jag ska strax gå ut och ta en liten promenad och passa på att njuta av vintern, det förutspås ju många plusgrader här nu. Blir så ledsen över att det är så här varje jul, snön kommer och ligger en vecka eller två i november och sedan mot advent och jul får vi tio plusgrader och strålande sol… 
Nåväl, ha en riktigt bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God Förmiddag. Här började dagen med att dotra försov sig, så jag fick lov att skjutsa in henne till stan och skolan. (så är det att bo 'på landet' med oregelbundna busstider).
Lever fortfarande på känslan av sammankomsten jag var inbjuden till igårkväll, med både meditation,healing och kortläggning. Samt mycket trevligt prat. Min förkylning har kommit av sig, haha.
Önskar er alla en underbar dag.
(här är det +3 och regnigt… blä)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
hej allihopa! idag blåser det igen.
5. vilken härlig bild du har satt in,det känns som den har stark kraft.
ha en bra dag.
~ mayolica ~
hej
idag kallt och trist väder ute tack för en jätte fin bild den ger faktiskt
rikligt med energi. TACK 
Springer omkring som en skållad råtta och känner att allt blir bara fel fel fel…
Tog en lunch brejk för att tagga ner..
Har inga ideér hur jag ska skylta i mitt stora skyltfönster har använt alla koncept känns det som!!Ska ta det ikväll så jag har en stund till på mig! Mina fönster i butiken blev guldiga med små lampor gömda i tyget…Har kört sparsmakat i år ,Brukar ladda som sjutton annars men jag har inte så mycket att jobba med i år..
nä nu ska jag ut och glasera det sista till helgen!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Varmt och skönt ute idag. Det har töat som på våren och fryser det på nu under natten, så lät det bli glashalt. Dagen har gått bra, ovanligt trött bara. Längtar efter ett spa………..skulle vara helt underbart.
#15 WoW gillar såna bilder :-)
Ja, gokväll får jag väl säga som inte är nån morgonmänniska *S*
Är förkyld som tusan, men inget synd om mig då jag sällan är det. Och skönare det än när psyket spökar. Här har vi massor av snö, helt underbart, MEN det ska visst smälta bort, säger dem :-(
Go'kväller bybosan! Du får väl "dyta däsan" lite xtra dom här dagarna, eller testa med pepparmynta! Håller tummarna för att ni får behålla snön. Vi fick påfyllning natten som var och jag går omkring som en salig i snöglittret. Pöss natti natt vännen! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#17 Tack gullnosan :-) jaaaa, jag vill ha snööö, och INTE plusgrader :-( ja, fy, nu ska jag gå och lägga mig ( tidigare än vanligt) och hoppas att jag orkar somna *S* Ska till en doktor i morgon *suck* Ja, jobbigt att åka en massa bussar med feber och så…*S*
Tänker på dig imorgon gumman.. suss gott! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#19 Tack söta vän! Hm..som du ser har jag inte lyckats att bli sömig ens..och när jag lägger mig ner bankar huvudet *S*
Sussigull!!! 
#15 Så.. :) du hade kul med kameran igår! :).. vilken läcker bild Annis ;)

*tssss*