Otacka nyheter
God morgon ar det inte riktigt idag. Man har, som ni kanske sett och hort pa nyheterna, haft en terrorattack i Mumbai under natten. Det ar bara 60 mil harifran, 45 minuter med flyg och nu kanns det nagot ovisst med var hemresa eftersom vi flyger fran Goa till Mumbai forst. Nu vet vi att den indiska armen ar effektiv sa vi hoppas att det ska fungera att ta sig harifran och framforallt att inte attackerna kommer hit.
Som tur ar fungerar internet an sa vi kan ha koll pa Ud:s rekommendationer och visumet galler ju 4,5 manad till…….
Kramar
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Usch ja, jag såg det Clary! Fy vad otäckt! Jag hoppas verkligen att det löst upp sig tills ni ska hem. Det är inte kul att sväva i ovisshet.
Sköt om er!
Kramar!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Det hoppas jag med, det ar ju nasta onsdag vi paborjar hemresan. Blir inte nagra langre utflykter eller marknader som vi kommer att besoka nu utan halla oss till folktomma platser.
Kramisar
Nämen va hemskt clary… Hoppas att ni inte drabbas av några attacker. Håll er i bakgrunden så mycket det bara går… Hoppas att armén jobbar snabbt! Ta hand om dig nu 
Kramis
Många Goa Kramar
Annisangel
usch då clary! men det kan hända mycket på en vecka så förhoppningsvis lugnar det ner sig.
Har läst på nyheterna,tänker på er och hoppas det lugnar ner sig.
usch va hemskt,hoppas att allt ordnar upp sej.
kram .
~ mayolica ~

tror säkert det lugnar ned sig. Annars borde ju flygbolaget kunna ordna en annan "väg"?
Ta hand om er där nere!
Kram Clary! & var rädda om er.. snart är ni hemma, saknar dej här.
Hörde på nyheterna! Fy Clary, att behöva hamna mitt i eländet, men som sagt, håll er undan så gott det går medan oroligheterna är som värst! Tänker på er!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Kramar om Clary, tankarna finns hos er.

Senaste nytt……Man fortsatter beskjutning fran bada hall och det har kan bli nagot fasansfullt innan det ar klart. Ud:s rekommendationer ar att inte aka till Mumbai! Hur vi nu ska losa detta med hemresan vet jag inte. Eftersom det inte handlar om charter och med tva olika flygbolag inblandade kan det bli knepigt plus att nagon ersattning for de redan inkopta biljetterna ar inte att vanta. Jaja, det ska bli skont att komma hem pa nat vis.
Hoppis, tror inte det blir tillfalle att undersoka det jag lovade dig, vi undviker att resa runt nu, men det blir forhoppningsvis fler tillfallen.
Kramar pa er och tack for alla varma tankar
Tänker på dig Clary och din familj. Hoppas, hoppas att det löser sig för er hemresa och att ni inte hamnar i något bråk.
Så hemskt att de ger sig på turister. Landets ekonomi är ju lite beroende på just turister, så det blir ju lite att de skjuter sig själva i foten. Men gerillor är ju så.
Sänder mina varmaste tankar till er.
Kramiz Tatsja
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Clary; Kära kära du, tänka absolut inte på det!!
Det viktgaste nu är ju att ni tar er hem så snabbt som möjligt. Ni kanske ska kontakta ambassaden? Oavsett om det är charter eller reguljärt måste de ju hjälpa er hem!
Jag tänker på er med och håller tummarna för en snabb och säker lösning!
Kram till dig och de dina!

Men kära söta. Hoppas verkligen det ordnar sej.
*kramar om*
Kramar fån mej med vännen!.. hoppas på snabb & bra lösning nu, komma hem snart..
Rara Clary..vilket dilemma ni råkat ut för. Ni finns i mina tankar och jag hoppas innerligen att ni kommer hem i säkert förvar alldeles snart. Fy för dessa krig och elände det skapar.
Varma kramar till dej ooch din man..Broken
Verkar som om det är löst där nere nu. Hoppas verkligen det är så, så ni kommer hem ordentligt
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Go morgon pa er.
Vi har provat att fa kopa biljett med charten dirket fran Goa men det satter indisk lag stopp for. Man har skickat ett plan till Mumbai for att plocka upp de Eumedlemmar som skadat dar men vi har i nulaget inget annat val an folja den ursprungliga planen att aka till Mumbai pa onsdagseftermiddag och vara pa flygplatsen tills nasta plan gar den 4:e, det blir i runda tal 16 timmar……tors definitivt inte boka nagot hotell och det ar tveksamt om vi som vasterlanningar overhuvudtaget far nagot rum. Jobbigt blir det men sa far det bli.
Ha en harlig dag
Kramisar
Håller tummarna för att hemresan ska gå bra. Kramisar
#18 Tänker intensivt på er,styrkekramar goa Clary

Även härifrån kommer många stärkande varma kramar Clary!
Men det är klart att det löser sig på något sätt! Så måste vi ju tänka allihop!
Sköt om er!
Uh, Clary, vad besvärligt ni har det. Tänker på er varje dag. Min systerdotter med kille är också där nere just nu…
Varmaste kramen!!

Hej du goa vän!
Skickade pm till dig men är inte säker på att den skickades. Du vet att jag tänker på dig, ja på er båda! Du ska få en bamsekram när du kommer hem.
Kraaaaaaaaaaam!
Anne Mari
Usch, va otäckt det blev för er Clary! Hörde i alla fall på nyheterna att det verkar som terroristerna är oskadliggjorda nu, men vad vet man - det finns ju fler som tänker i samma banor.. Ingen kan ju gå säker efter sånt här. Hoppas att det löser sig för er! Kramar!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Många kramar Clary! det ska bli skönt när ni kommer hem igen..

Jag tror nog att det ska ga bra. Som ni vet sa har det lugnat sig men vad jag funderar pa ar ju hur man kan vara saker pa att det ar alla man fatt fatt pa? Strunt samma det loser sig sakert.
Maste beratta nagot kul! Igar morse nar vi at frukost kom en apa skuttandes over taken precis dar vi sitter. Inte sjutton hade jag kameran redo!!! Han var ganska stor och snygg men vill inte komma allfor nara den, han lar inte gilla kvinnor.
Var radda om er ni goa och en stor kramis