Jippi!
Vill bara tala om att jag blev så glad när jag kom hit ikväll. Jag ser de låsta trådarna igen.
Hurra!
Tack snälla Tuvan.
Skänk mig en tanke på onsdag. Jag ska operera höger öga då. Hoppas att det vänstra blir innan jul. Kommer bli väldigt konstigt med mina glasögon annars.
Kramiz från en glad *vovve* Tatsja med matte
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Lycka Till Tatsja! Kul att du är Glad :-)
Kram till dig!
Idag är jag glad, men med nerver på utsidan. ska till tandläkaren på måndag och jag har enorm skräck. Sonen nästan drar mig dit. Sen tar det över en kvart innan jag kan komma in från gången till rummet. Likadant för att sätta mig i stolen, skakar enormt och tårarna bara rinner. Frossbrytningar får jag också.
Sist gick läkaren efter något lite lugnande. Skakar bara jag tänker på det.
Väl mött, Tatsja
Ok.. Jag gillar inte tandläkare! Hoppas det kommer gå bra för dig..
Tappade en liten bit av framtand, men på baksidan, kan häröra från sövningen precis som den andra tanden. Samma tandläkare ska titta på den. Hoppas han säger så, då slipper jag betala
Väl mött, Tatsja
Skall tänka på dig Tatsja på måndag. Och det är jättekul att du tittar in till oss igen! Kramar! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag har varit inne hela tiden, men inte har ork att skriva. Du vet varför. Det snurrar så mycket i mina tankar just nu. Värst är nog på onsdag.
Tack för att du tänker på mig. Brukar faktiskt känna att någon gör det när ni sagt det. Känns som om det står någon bredvid och håller min hand.
släpp den lite nu bara, så jag kan skriva. *hihi'
Väl mött, Tatsja
Tänker på dig med Tatsja, försök att finna ett lugn i magen som du koncentrerar dig på när du ska iväg till tandis. Kram
#7 Ska försöka, men det är inte lätt. Blir nästan hysterisk. Är alltid helt slut efter besök hos tandläkaren.
Väl mött, Tatsja
Usch,vet hur det är med tandläkare,när jag var i skolåldern hade vi en tandläkare som gav örfilar till dem som skrek för mycket.

Usch ja, tandläkaren är inte kul… jag går inte dit ens… har ett hål som måste lagas men jag förmår mig inte att gå dit…
Stort lycka till Tatsja, både med ögat och med tanden!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.