Änglar
Olika änglar
Jag har tänkt på en sak….
Det finns änglar i olika skepnader. De har inte alltid vingar….men alltid en ängels hjärta.Och det är inte alltid man ser dom,men deras närvaro kan kännas…..
Bli någons ängel bara för en dag,
bara för ett ögonblick.
Utan tanke på sen.
Ge ett leende.
En sån ängel är min sis Tiia
*rörd*Gulle dig,du är också min ängel
putt
änglar finns verkligen!
Ja, det gör det korsett.
vet ni, inför varje healing ber jag änglarna om hjälp, ja och även mina hjälpare förstås.
Det är fint. Jag har oxå bett om hjälp av dom vid healing och en gång kom flera pyttesmå änglar. En annan gång kom flera små keruber och hjälpte till.
Jag har ibland sett en inre bild av en eller fler änglar och jag brukar känna som att min katt förmedlar att jag har änglar omkring mig.. Inbillning eller ej vet jag inte..
Jag tror inte det är inbillning Soffe. Upplever du det så…. så är det så. Fint är det eller hur? Känslan är underbar ,att veta att man inte är ensam.
Nej.. När jag väl ser det så känns det inte som inbillning.. Jag tror att jag får hjälp av dem, även om jag inte märker det tydligt..
jag brukar känna ängla-närvaro ibland när jag håller på med healing. offta ser jag oxå en ljusboll och får en harmonisk känsla.
jag tror oxå att vi har änglar omkring oss.
~ mayolica ~
Vad fint sagt april! Du är nog en ängel själv också. 
Jag har varit inne på youtube väldigt mycket de senaste dagarna, efter koreetts tips om Enya - tack! - och jag får en alldeles speciell känsla när jag ser filmklippen av änglar och älvor - nästan som man vill krypa in i bilden, man känner sig "hemma" på nåt sätt, eller vad säger ni?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."