Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1398 ggr
JILE
0

L:I:F:E-system

Hej jag undrar om någon varit hos Angela Orsucci som håller på med L.I.F.E- system? Såg att hon hade 50% rabatt på första besöket.

Hon är duktig djurkommunikatör också.

Jile

Tuva-Lena
0

Vad är L:I:F:E system för nåt JILE? Berätta gärna mer! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

JILE
0

Hej igen!

Jag kan försöka förklara, de använder en data som kan ta fram saker om en person. Det är något sorts test först. En nyare sorts energimedicin. Nyare sorts akupunktur eller hur man ska förklara det. Testet får fram vad man är allergisk emot, hormonobalanser mm.

Man använder sig av senaste inom datatekniken för att kunna läsa av hälsostatusen på cellnivå, mentalt, känslomässigt och fysiskt.

Ni får läsa själva resten om ni söker på L.I.F.E- system.

Jag tycker detta verkar väldigt intressant och det blir nog det nya som kommer att bli något stort. Är sugen på att testa detta själv.

Hoppas ni blev lite klokareGlad.

Kram Jile

Tuva-Lena
0

Vad säger ni om det här? Obestämd

korseett
0

jag undrar om det kan vara samma som bioresonans, eller en variant? någon som har sökt?

Hoppfull
0

Jag gissar att det är samma eller liknande som vad vi har en kvinna här i krokarna som kallar för introspekt. Det är rysk forskning där man inte har råd att analysera blod utan fått använda andra metoder. Blodet är dessutom ganska kasst att analysera då man inte kan se särskilt mycket i det. Det här är ett sätt att mäta hjärnstammens elektromagnetiska svängningar. Hennes verksamhet kan ni läsa mer om här

Tyvärr blir ju detta som så mycket annat ganska dyrt. Första besöket kostar 1600:- (eller gjorde för ett år sedan) plus att man ska köpa mediciner för kanske lika mycket. Sedan behöver man gå en gång/månad plus mediciner… så för mig var det inget alternativ. Men hon har hjälpt en vän till mig som hade råd att betala.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

JILE
0

Hej igen, kul att ni är intresserade. Har tänkt beställt tid men avvaktat lite. Jag har en bit att åka till Angela i Djursholm som gör detta.

Kolla gärna på hennes hemsida www.awoc.nu

Kramar Jile

mayolica
0

jag tycker att det verkar väldigt intressant. Glad det ska bli spännande att höra om det,när du varit där.

~ mayolica ~

Tuva-Lena
0

#6 Oj, jag blev sittandes och läste o läste! Vad intressant! Förvånad Berätta mer när du har träffat henne, snälla..Flört

JILE
0

GladJa jag lovar, men jag vet inte hur jag ska göra? Min dotter håller på med ayurveda genom vedalila så det får kanske vänta, men jag är sugen pga att hon satt ner till halva priset nu till 15 dec.

Tuva-Lena
0

#9 Verkar dessutom vara en väldigt intressant människa.. Kul att läsa om hennes samtal med djur. :)

JILE
0

GladJavisst är hon Inga-lena, jag satt och grät när hon letade efter sin hund som hade blivit pånyttfödd…man blir ju så lätt rörd.

Kram Jile