Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 687 ggr
april4
0

Hallooooo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är alla medvetslösa efter julmaten? Inte mycket till aktivitet här inte.

Tuva-Lena
0

God fortsättning aprillan!

Dom flesta sitter väl och smälter maten fortfarande.. och jag har mamma på sjukhus så jag säger inte så mycket just nu. Hon fick åka in akut dagen före julafton.

Men jag återkommer så fort det har lugnat ner sig.

Vilken fin julklapp du har fått av "sis"! Glad Kan man gnugga geniknölarna med den där grejen också..? Flört

Ha det så jättefint så hörs vi snart! Kramis vännen!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

april4
0

Desamma till dig tuvan. Så är det ju, alla sitter och myser med sina närmaste, som man ska göra. Ville bara skoja till det lite.

Julklappen är kanonfin jag fick av sis. Man kan ju alltid testa om den funkar för geniknölarna med.Skrattande

Ha det fint du med, tråkigt med din mamma. Hoppas hon repar sig. kramar tbx

Tatsja
0

God fortsättning på er. Jag hoppas Tuvans mor är på bättringsväg.

Kramar Tatsja

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

ladonna
0

Jag äter inte mycket av julmaten, så min jultallrik skiljer sig nog från de flesta; kokt potatis, stuvad spenat, sojakorv och senap. Julbröd med Bregott. Julbrödet har jag ätit i massor tyvärr-det är sååå gott.

mayolica
0

jag är inte riktigt medvetslös,men jag är mätt och trött. min "chokladbrist" är oxå överbehandlad så det förslår.

#1,  tråkigt med din mamma, sänder varma tankar.

#4, sojakorv hade jag oxå på min jultallrik och sojaköttbullar,tartexpastej, potatisgratäng bovetesylta,grönkål,brysselkål,rödkål ,vanlig rödbetssallad och en med rårivna rödbetor,rå lök, sallad,tomat,gurka.

julbrödet kan vi inte köpa hem eftersom det innehåller kanel som jag är allergisk mot ,både att äta och att andas in.  vi köpte ett annat mörkt bröd. jag gjorde oxå ett undantag från det vegetariska och åt vanlig cheddarost istället för sojacheddarost,för att spara in lite pengar.

~ mayolica ~