Dagens ord 19/1-09
javist kan det göra det man lyser upp då
ha en fin dag

det låter jätte-gulligt
Mia//

Det här är faktiskt något jag är bra på
Jag brukar till och med ge fullkomliga främlingar komplimanger om de är coola i håret har något snyggt på sig eller så. Alla blir glada för lite uppskattning!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Visst är det så, känslan när någon säger något positivt sitter kvar länge. När jag jobbade på värdshuset var jag också bra på att ge folk komplimanger och det var något de vid senare tillfällen, när jag hade glömt, kunde tala om för mig att det förgyllt deras dag. Något att slösa med
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#3 Precis så`n är jag också, det blir så helt spontant och jag menar det jag säger och än har ingen blivit besviken 
Vi behöver alla lite uppmuntran ibland!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Stämmer så bra :-)
Jättebra påminnelse aprillan! Jag är också duktig på att ge komplimanger, kanske för att jag gärna vill ha någon själv ibland också..
Ingen kompimang, men när jag var o handlade i fredags så var det en tjej som inte hade råd att betala alla sina varor i kassan, så hon fick lämna kvar en del. Då fick jag idén att skänka lite pengar, utöver det jag fick betala för mina varor - alltså växeln - till en kassa som kassörskan kan använda till dem som har för lite pengar. Ofta handlar det ju bara om någon tia eller så.. "Hälsa från hemliga klubben" sa jag. Gissa om hon sken upp?! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#7 Vilket härligt intiativ Tuvan!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Härligt att höra tjejer att ni är så duktiga på att ge komplimnager. Jag brukar oxå ge komplimanger och får ofta oxå själv. Man blir glad av sånt.