Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 1189 ggr
mayolica
0

Helande toner

Iso-tones, ljud som ger olika frekvenser som ska läka kropp och själ. www.iso-tones.com

~ mayolica ~

[Hukanson]
0

Kommer att tänka på när jag deltog i en grupp som ppraktiserade övertonshealing. Mycket kraftfullt i sin enkelhet. Vi satt tillsammans i en ring och sjöng som tibetanska lamor, det var verkligen härligt.

mayolica
0

ja dom här tonerna låter inte särskilt vackert,men det kan tydligen fungera. jag prövade ljud-frekvenserna mot smärta och ljuden som skulle ge energi,och jag tyckte att jag kunde märka en effekt. prövade oxå chakra-ballanseringen,men det blev fel med hörlurar så jag ska göra om utan.

~ mayolica ~

Indiania
0

Har någon hört talas om Tone Hjelm? Hon ger tonhealig och det är ngt av det underbaraste jag varit med om.Tårarna rann det var så vackert med hennes " sång " och jag såg färger som gav så mycket.

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Hukanson]
0

Rent principiellt tror jag att det finns "helande toner". Vår hjärna är sinnrikt konstruerad men följer enkla lagar. Det finns inte bara energi i ljud utan en andlig kvalitet ochså. Spännande att tänka på det man inte riktigt vet men ändå känner är rätt…

moonflower
0

Verkligen intressant - har länge kännt att, då allt är energi, fast med olika täthet får en egen vibration, så finns där även en ton!