Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 794 ggr
Hoppfull
0

Bubblan 27/1 -09

God Morgon på er!

Det var visst ingen som hade startat någon pratbubbla idag när Clary sitter på flyget Glad

Idag måste jag till apoteket och samtidigt uträtta lite andra småärenden. Sonen ligger hemma med sin risiga mage men i övrigt är friska.

Här är riktigt tragiskt klassiskt småländskt vinterväder… usch vad det är tröttande med regn och geggamoja hela tiden. Allt blir smutsigt och fult… Nej, hellre då kallt och ren vit vacker snö Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Indiania
0

Godmorgon ! I dag får allt bli som det vill, inga större planer alltså.

#0 Det ddröjer inte så länge tills våren är i antågande!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

Nej Tack och lov! Fast ett par månader är det allt kvar här innan det blir vår. Men ljuset kommer ju nu med stormsteg och redan det är underbart!

Indiania, jag såg inne på AU att du anmält dig till medicinsk qi gong, det lätt ju jätteintressant! Vill du berätta mer om vad det betyder?

Indiania
0

#2 Det är som att göra akupunktur på sig själv,.Mental träning med bl a målbilds och koncentrationsövningar in går i den varierande träningen.Vi varvar liggande avslappning med qi gongandning med rörelser och teori.Så står det om kursen.Det bästa är att vi är bara 4-6 st och då bler det ju lite mera personligt.

Det skall bli intressant att se vad det ger, andningsövningar tror jag är bra, så klart är det bra att röra lite på sig också.

Hoppfull
0

Låter kanonbra! Ska bli spännande att se vad du tycker om det när du hållit på ett tag!

Indiania
0

#4 Det är 7ggr som vi skall hålla på, hör av mig när jag hållit på ett tag. Glad

sockerrattan
0

#1 Det där lät jätte-spännande! Vill oxå… men sådant finns inte här.

1:a lediga dagen efter arbetshelg! Jätteskönt!

Men med massor o göra!

Ha en bra dag!

Mia//

signemo
0

Gomiddag. Är inne här och skaffar inspiration  Har fått influensan och sitter uppkrupen i en fåtölj med täcke. Kan inte sova.

Är ju alltid uppiggande att kika in på forumen här är jag.

Önskar er en riktigt fin och skön dag

Kram

Var rädda om varandra

Hoppfull
0

Uach då, krya på dig signemo och drick mycket honungsvatten Flört

april4
0

Hej på er. Vi har haft det ruggigt hela dagen. Har frusit både inne och ute. Saknar ett badkar att lägga mig i  när man kommer hem om kvällarna.

Krya på dig signemo

Bybo
0

Hej !!  Har inte varit här på ett tag (igen) Men  asså, är Clary på väg till Goa igen? Ha det gott alla

abbis
0

Krya på dig signemo….

Idag har jag gjort flygande ägg , blev jättesöta! Samt små krukor som man kan ställa dom lösa borstarna till eltandborsten och lite familjetandborstmuggar..

För övrigt har det varit lite mer fart i butiken idag men det köps mest på rean och det ger inga större vinster*L*.

Fick ett sma från min homeopat idag som undrade om jag visste vad diksha var för något..Jag googlade och kom fram till att det var något andligt och hade med gud att göra..jag som är ateist*L*Någon annan som vet mer om detta?

Ha de

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Indiania
0

#11 Jag har tagit emot diksha en gång. Det är en slags initiering, de flesta åker till Indien och får den.Det är kärlekskraft, Reiki är en annan initering men diksha är kraftfullare.Blev du något lite klokare?

signemo
0

Tack alla raringar. Här dricks te, fruktsoppor och tänks positiva tankar. svettas och fryser :-) Sen är det kanske så att det är nyttigt för kroppen och en själv med influensa nån gång :-)

Jag skall inte klaga brukar klara mig.

Är så skönt här på forumet talar man om hur det är. Annars säger man oftast , det är bra hur man än mår.Kram på er

Skickar er en dagens tulpanbukett i varma färger

Var rädda om varandra

Indiania
0

#13 ursäkta mig Skämsvill passa på att skicka krya på dig hälsningar till dig och en stor kram.Bättre sent än aldrig Kyss

Tuva-Lena
0

..och här kommer jag sent omsider. Hoppas att ni har haft en fin dag allihop, trots förkylningar och andra förtretligheter som sätter tålamodet på prov. Krya på dig signemo! Flört

Idag har jag varit hemma hela dagen, och va sköönt det har varit! Jag har tagit dagen som den kommer bara, dammsugit visst, det måste man ju göra nån gåg i veckan, men annars så var vädret så skönt så jag har tillbringat många timmar utomhus också. LJuset börjar komma tillbaka också märker jag, och på eftermiddagspromenaden upptäckte jag att vandringsälgarna har kommit till byn. Massor av spår men jag såg inte till någon älg, trots att jag var ute i skymningen också. Snart är jag färdig med min trådslöjdslykta nummer två, men vilket pillergöra! Har gjort slut på 50 meter ståltråd hittills och ändå har jag hälften kvar att vira av den andra lyktan - går åt mycket tråd med andra ord..

Ha en fin kväll allihop! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."