Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 1314 ggr
april4
0

Dagens ord 28/1-09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lycka

Du gav mig lycka, som jag sökte…
Du gav mig hopp, som jag hade tappat…
Du gav mig glädje, som gör mig vild…

Du gav mig kärlek, som jag trodde inte fanns…
Du gav mig ditt hjärta, en ovärderlig gåva som jag inte kan beskrivas med ord…

Hoppfull
0

Det här är en beskrivning av min sambos kärlek till mig Kyss Sen är det bara vardagen med smutstvätt och falukorv man ska fixa med Tyst Flört

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tuva-Lena
0

#1 Vilken underbar sambo du har Hoppis, Jag tror inte att jag har träffat den där personen än - och att dom ändå finns?! Du, det är väl balansen som skall upprätthållas, så därför smyger sig falukorven in i förhållandet. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hoppfull
0

Hahaha, alldeles säkert är det så! Alla åren man har hemmaboende barn består ju mest av vardag (19 hittills… ten more to go!) eftersom det är så oerhört mycket praktiska bestyr då, så vår tid kommer nog med lugn och ro sen Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

diaz55
0

Underbara ord april4, vilken lycka med en sådan kärleksfull sambo Hoppfull, gläds med dig.

Men orden kan också stämma in på min systers underbara hund Nosey, som har gett mig så mycket glädje, skratt och villkorslös kärlek, jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Det är stor kärlek det!Glad. kram Lena

bettin65
0

Den  vilkors lösa kärleken har jag inte funnit än men letar och tackar universum för det.Flört

mayolica
0

Det var väldigt vackra ord.

~ mayolica ~

april4
0

Roligt att läsa era rader. Ni är jämt så positiva när det gäller dagens ord, man blir så glad. kram på er.Glad