Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 780 ggr
Hoppfull
0

Bubbla 29/1 -09

God Morgon allihop!

Hur är läget ute i stugorna? Här är det fint även om jag är rasande trött idag… men det är ju bara som vanligt Flört

Planerar baka semmelbullar (stavas det så??) på lördag med dottern när mannen är på sista jaktdagen för säsongen. Hoppas att jag orkar.

Idag ska sonen åka och mönstra… känns lite onödigt då han sannolikt inte kommer att få göra lumpen i alla fall! Men men, det är säkert en kul grej att ha gjort Glad

Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

solblomman47
0

God Morgon!

Idag har jag en tung dag framför mig jag ska åka på begravning efter min väninna som tragiskt gick bort på nya årets första dagar.

Jag har sovit bra i natt känner mig väldigt lugn inombords det käns skönt att få ta farväl av min vänninna. Det kommer nog att bli jobbigt men jag vet att vi får mötas igen när min tid är inne.

Sen känns det bra för min man ska följa med känner inte för att köra själv en sån dag eftersom det blir en lång resa.

Jag önskar er en bra dag det tänker jag också ha så gott det går.

Tackar även för den fina healingen jag fick förra veckan det gjorde gott.

Kramar till Er alla/Kerstin  Glad

Indiania
0

God morgon på er!

Nu har jag legat på spikmattam och lyssnat på fin musik. Det blir en tur till Karlstad på eftermiddagen.

#1 Jag känner med dig och skickar en varm kram till dig!

#0 Låter gott med hembakta semlor.

Ha det bra allesammams Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

mayolica
0

Godmorgon  Har fått  jobbig huvudvärk Rynkar på näsan Hoppas det blir bättre med lite frisk luft. Tänkte ta en promenad sen.Vädret ser lite grått och disigt ut men inget regn.

#1 Det var jätteroligt att höra att healingen var så uppskattat. Lycka till med det jobbiga idag.

Kram på er, och ha en bra Torsdag.

~ mayolica ~

diaz55
0

Godmorgon allihopa, känner med dig idag Kerstin och förstår att det är tungt. Ett litet ljus är att du vet att ni möts igen. Kram till dej/lena

Här i Örebro har kommit ett tunt lager nysnö, genast lite ljusare, ska in till Hindersmässan i Öbo, en fyra dagar lång mässa med massor av knallar, första gången jag är dit, kul.

Ska också titta på tapeter, vi ska göra om i flera rum, det är härligt, men det finns ju så mycket att välja påTungan ute. Ska tänka på feng shuiGlad.

Ha en fin dag allihopa,Ljus till Er. Kramar/Lena

Tuva-Lena
0

Go' morgon på er!

Känns som det blir en fin dag idag - brukar ni känna på er sånt också? Jag skall uppdatera en hemsida och jag trivs med att få sitta o pula ensam av och till. Det är liksom kravlöst på nåt sätt och jag tar jobbet som det kommer.

#1 Ingen rolig dag för dig solblomma, men så skönt för dig att få ha maken med en sån sorglig dag.

#2 Jag låg en stund på spikis igår och inte vet jag, men det lossnade i näsan på kvällen så huvudvärken försvann. Glad 

Nu skall jag inleda med en promenad, vädret är väl si så där, lite grått, men bara att få komma ut i friska luften brukar höja temperaturen avsevärt för mig.

Tänk att dina barn är så stora Hoppis, att dom skall in i det militära! Förvånad Hoppas att det går bra för sonen, att göra värnplikten är ett bra avstamp för vidare färd i livet - säger jag som är uppväxt i en militärstad och har haft både far, bror och sambo inom försvaret. Flört

Ta hand om er där ute! Kramar!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
0

#4 Vi skrev samtidigt diaz! Önskar dig en kul stund på mässan och en härlig dag också! Glad

Hoppfull
0

#1 begravning är tungt, hela stämningen är tung. Men samtidigt vackert brukar jag tycka, det är ofta vacker musik och ändå ljust mitt i det tunga på något sätt. Sköt om dig!

#2 Låter som du hade en skön stund på spikis Glad Ha det så trevligt i Karlstad!

#3 Usch då, hoppas att din huvudvärk lättade av promenaden!

#4 Åh vad härligt med lite vit snö! Alölt blir så vackert då! Hoppas att du får det trevligt på mässan!

#5&6 Härligt att känna så inför en ny dag Glad Jag är ofta trött och sliten av de tidiga morgnarna så här i slutet av veckan, men i morgon är det ju fredag Glad Ja visst är det märkligt att ha så stora barn… när jag var 18,5 år hade jag bott hemifrån i över två år och bodde i Dalarna och pluggade på folkhögskola… hade mött min första man, pappan till sonen och hans bror, som jag gifte mig med och levde (eländigt) med i 12 år sen Förvånad Det vore nog bra för sonen att göra militärtjänst, tyvärr lär han inte få göra den pga en rad allergier som de vet om redan innan, men de mönstrar ju för att den statistik om kroppen som bland annat våra läkemedel skapas utifrån byggs på 18-åriga killars fysik, så de ska väl ha in den bara! Så det kanske inte är konstigt att mediciner ofta inte passar damer på 45+ eller småbarn på 4 år. Även bedömningar om arbetsskador bygger på statistik från mönstrande pojkar (om detta inte ändrats alldeles nu). Så när de bedömer en förslitningsskada på en kvinna som arbetat i hemtjänsten i 30 år jämförs hon alltså med de fysiska prestationer dessa killar gör vid mönstringen! Helt absurt i min värld!

april4
0

#1 Känner med dig och skickar värme oc h ljus.

Dagen har varit bra fast jag är trött, men de tär jag alltid i slutet av veckan.

Igår vann jag  presentkort på 250 kr musik. Är med i Zaperas marknadsundersökningar och som tack får man poäng som man sedan kan omvandla till lotter som det är dragning på en gång i månaden.

Hoppfull
0

#8 Jag har oxå varit med på flera sådana paneler och lagt timmar på att sitta och besvara undersökningar, totalt har jag fått ihop till en cd-skiva! jag tror att det var zapera jag var på men då fick man bara välja i deras presentbutiker där det billigaste man kunde köpa kostade typ 7-800:- och man fick 4p (=4kr) per undersökning! Jag slutade i rena ilskan till slut över att det inte gick att få ihop ens till en kapsylöppnare efter alla timmar jag suttit! Man kunde omvandla till lotter då med kommer jag ihåg.

abbis
0

#4 På hindersmässan har man varit många ggr .Brukar vara svinkallt 20 minus så i år är det mysigare  att gå runt bland stånden! Snö i Ö-o men inte i Nora  hmmmmm!

#1 jobbigt med begravningar,tänker på dig!

Här är det lugna puckar. Fått gå ner med ett nytt urinprov till V-C vet inte vad dom hittade. Skönt att bli tagen på allvar i alla fall! Ska betala lite räkningar sen blir det väl lite bloggande ..har en idè Flört.

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

april4
0

#9 Nu är det mellan 25-100 poäng för varje marknadsundersökning och dom är sällan längre än 15 minuter. Har inte varit med så jättelänge.

diaz55
0

Godkväll vänner, är trött i benen efter allt gående på  hindersmässan, inga 20 grader idag, köpte lite god honung och 14 par strumporTungan ute.

#10 Snön nästan borta nu, trist, bor i Ervalla. måste komma och titta på din butik. kram/lenaFlört

#5 Säkert inte sista gången det händer Tuva.Lena. Vi har så mycket lika tankar. Kram/lena

Ha en fin kväll allihopa önskar Lena.

Tuva-Lena
0

#10 Ha ha, vad har du nu hittat på..? Obestämd Jag försöker hitta på nåt jag med som jag kan skriva på byns hemsida och blogg, som jag administrerar, men då måste man 1. alltid vara positiv och 2. inte stöta sig med någon - och hur enkelt är det att blogga då? Jag skulle vilja skriva ner lite byskvaller, gärna salta den lite också så att den blir som en följetong .. vi får se om jag kan gå den gyllene medelvägen kanske.. Flört

#12 Jag behöver också besöka en mässa som har strumpor. Vet inte vad som har hänt de sista veckorna, alla strumpor har hål på hälarna! Skäms Tur att det finns yllesockar att dölja med..

Hoppfull
0

Hehehe jag har hål på alla yllesockor med Tyst