Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 975 ggr
mayolica
0

Pratbubblan 30/1

Hej på er allihopa.

Tänk vad tiden går fort,nu är det nästan slut på första månaden 2009.Jag tycker inte att det var längesen den började.

Så var det fredag igen,hoppas ni får en fin helg med tid för både vila och roliga aktiviteter.

Ha en bra dag.

~ mayolica ~

Hoppfull
0

Hejsvejs på er!

Ja jag håller med! Fast så här års känns det rätt okej att det snurrar på och går mot varmare och ljusare tider Glad

Japp, fredag… idag har vi inga planer alls, jag städar inte ens vilket jag gjort varje fredag i nästan tio år nu! Förvånad

Det blir Tacos här i kväll, den ene sonen kommer hem från mönstringen och den andre ska på LAN. Dottern blir hemma med oss.

Ha en riktigt skön fredagkväll.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

diaz55
0

Hejsan allihopa!

#1 Håller med dej Hoppfull, Januari brukar vara en lång månad, nu ser jag fram emot ljus och värme. Jag köper en bukett vackra tulpaner så glömmer jag städningenSkrattande.Lena

Ska ta en promenad och hämta lite krafter, fått lite nysnö igen.

Ha en skön fredag, med lagom aktiviteter och lagom vila/diaz55

Indiania
0

Hej på er!

Ja, det är skönt att vi går mot ljusare tider !

#1 Grattis Hoppfull till att du skippar fredagsstädningen.

I kväll slappar vi här hemma.Vi skall på födelsekalas både lördag och söndag.

Trevlig helg på er!

" Var nära naturen - var när dig själv "

mayolica
0

#1 Det kan vara skönt att inte ha nåt planerat hela tiden, och att inte känna stress över att behöva städa jämt.

Tackos hade min dotter drömt om i natt.vV har inte haft det på ett tag,så vi bestämde att ha det imorgon.

Visst känns det skönt att vi går mot ljusare tider, jag tycker att tiden går fortare för varje år. Det kanske beror på att man blir äldre.

#2 så mysigt med prommenad i fin vit nysnö.

#3 Hoppas ni får trevligt påfödelsedagkallasen,lycka till.

~ mayolica ~

Soffe
0

Önskar er alla en underbar helg :-)

Jag ska bara ta det lugnt o slappa :-)

sockerrattan
0

Måste snart fara iväg har inte alls hunnit det jag tänkt göra idag… Men ugnen blev i alla fall rengjord!

Ha en bra helg på er!

Mia//

Hoppfull
0

#4 Jag har även hört talas om att jorden faktist snurrar lite snabbare, vilket innebar att tiden faktiskt går lite fortare… Cool

april4
0

Äntligen fredag. Jag ska inte göra så mycket ikväll, bara slappa och kolla på Let´s Dance mitt favvoprogram.

Har haft trevliga och positiva människor runt mig idag, så jag mår bra.

Ha en fin helg allihop.Glad

Clary
0

Harligt att ni kanner att det ar ljusare tider pa gang. Jag har det helt underbart skont, sol varje dag!!! Njuter av tillvaron och laddar batterierna for fullt. Ater harlig mat och blir sa val omhandertagen.

For er som inte vet sa befinner jag mig i Goa Cool

Kramisar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Indiania
0

#7 Det är sant det du skriver !

#8 Skall också se Let´s Dance i kväll.

#9 Vad underbart du har det!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Maddo
0

Ja här blir det också slappa och se Lets Dance.Läsa lite, Och bara mysa. En trevlig skön helg till er alla.

Lev livet, det går inte i repris.

solblomman47
0

Tack alla ni som stöttade mig i går!  Skrattande

Det blev ett fint avslut för min vänninna.men fför mig kändes det väldigt jobbigt men det känns bättre idag.Förutom att jag vaknade med ont i halsen och huvudet.har vilat mest hela dagen så  huvudvärken känns bättre men inte halsonda.

Önskar er alla en fin och härlig helg.

Kram/kerstin

Hoppfull
0

Usch vad jobigt! Inte konstigt att du har ont i halsen idag… sköt om dig kerstin!! Kram!

april4
0

Goa Clary, skönt att höra att du har det bra där i värmen och blir ompysslad. Njut så mycket du kan och ladda batterierna. Stor kram

#12 Förstår att det var både jobbigt och påfrestande ang. avskedet av din vän. Tänk på att hon har det bra nu och finns nära dig hela tiden. Då känns det lite lättare.

mayolica
0
#7 Jo så kan det vara,kanske det illhör den omtalade frekvenshöjningen

#9 Så härligt du har det.

#Förstår att det känns jobbigt. Det är många som har ont i halsen och huvudvärk nu.

Ni får ha en bra kväll allihopa.

~ mayolica ~

mayolica
0

oj så stort det blev,det var inte meningen,jag har fått en lapptopp och är inte van den än.

~ mayolica ~

abbis
0

Hej tjejer!

Har gjort lite veckostädning ikväll går runt här med pannlampa för att se alla dammråttorna*L* blir skurning av toan senare..Vi ska ha gäster som aldrig varit hos oss tidigare imorgon kväll och då får annbritt spader..Då vaknar pedanten som normalt slumrar och min mamma sitter på axeln med små horn och jagar mig runt med snabeldraken …och  toan måste man göra ren för tänk om dom ska pinka*L*

Idag har jag fått tvinga fram inspirationen så det blev lite rutin jobb*L*

Sambon står vid spisen han är en ängel så nu sitter jag och väntar på mat!

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Go kväll på er allihop! Jag har int haft tid att titta in tidigare, har sprunit runt hela dagen känns det som - och ändå har jag inte städat.Flört Sambon jobbar tills imorgonkväll så jag har en solokväll framför TV:n.  Ikväll tittade jag på Let's dance förstås och nu sitter jag här och upptäcker att dagen snart är slut. Jag får ta igen det imorgon istället. Natti och sov gott go'vänner! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inlägget är låst för nya kommentarer