Pratbubblan 2/2
Godmorgon ja då var det slut på helgen och en ny vecka har börjat.Det är fortfarande mörkt ute så jag har vaknat ovanligt tidigt.
Jag ska gå tarotkursen på existens som börjar nästa Måndag,så jag försöker läsa och få in lite i huvet om dom olika korten. Jag är hel nybörjare på det området,så det känns lite rörit att försöka lära sej så många kort. Det hade varit enklare om jag haft en skrivare och kunde skriva ut sidorna,orkar inte sitta och skriva av allt.
Ska försöka få lite annat gjort under dagen oxå,har märkt att det blivit lite för mycket datande sedan en tid tillbaka. Städning mm har kommit efter,får gå in på feng shui-sajten och få lite insperation.
Ha en bra dag.
~ mayolica ~

God Morgon från mig med!
Japp, måndag igen 
Igår var jag och fick en ytterligare behandling i andlig kirurgi av Markus och Eva Gårdbäck. Även denna behandling var en enorm bekräftelse på att det jag visste om mig själv stämde! Tväremot vad i stort sett ALLA andra terapeuter sagt om mig, det var välbehövligt kan jag lova! Att ständigt får höra att man känner fel om sig själv skapar ganska stora problem med tiden, då det innebär att man till slut tappar tilltron till sig själv… för alla dessa begåvade och duktiga terapeuter kan ju inte ha fel… eller?
Jag vet oxå nu att ingen annan (som inte jobbar som de) hade kunnat hjälpa mig med detta extremt knepiga och komplicerade bekymmer. Så nu ska det bli spännande att se om och i så fall hur jag reagerar.
Därför ska jag ha vilodag idag, lite yoga står på programmet, ja förutom tvätt och eldning mm, men i övrigt ska jag ta det lugnt och låta behandlingen få jobba på ifred.
Jag önskar er alla en underbar måndag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Härligt Hoppis- finns det liv finns det hopp som sagt var
Oj en tarotkurs mayolica- det låter som du får en busy tid framöver
Idag är sötebrödsdagarna över. Fabo var jätteduktig och det var första gången han var inne i ett ridhus med och fick syn på sig själv i spegeln*s*
Min nacke blir bättre och bättre och jag tog lite treo enbart igår em när värken började bli lite för kraftig, annars så är jag utan värktabletter.
Idag har jag en kund kl 9 och sedan blir det väl lite fixande här hemma.
Ha det så bra allihop idag
Godmorgon! Vad gott att höra Hoppfull att dina behadlingar ger dig så mycket 
Lycka till med tarotkursen mayolica !
Härligt att höra att det går åt rätt håll med dig korseett! 
I dag blir det lite av varje jag skall sysselsätta mig med, börjar känna mig lite förkyld.
Ha en härlig måndag på er!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Gomorgon allihopa, härlig morgon, solsken och 8 minus, idag blir en långpromenad.
Lycka till med korten mayolica
.
#1 Ha en skön vilodag/kram
#3 Ta hand om din förkylning, tänker på dig/kram lena
Ha en skön måndag vänner,lena/diz55
Goder morgon töser, och alla ni andra! Fyy hör ni, -20 imorse och man undrar var våren tog vägen..? Nåja, vi är ju vana här uppe och -20 är inget att gnälla över - egentligen. Nu kommer solen snart att värma upp luften yttreligare några grader, och med den kommer skrattet ikapp också. 
Härligt att läsa ditt inläg Hoppis, och visst är det skönt att få en bekräftelse på att den egna känslan alltid är den rätta - det kallas för intuition, nåt som vi alltid använder oss utav när vi läser av människor och länkar på ÖN t ex. En djupt rotad känsla som alla begåvats med, men som har blivit undanskuffad av tidens tand. 
Idag åker jag in till stan och kollar hur långt snickaren kommit med min nya lokal, skall ha en ny fräsch toa bl a.. Nu funderar jag på färger i lokalen. Vad tycker ni passar i en lokal för behandlingar..? Jag vill ha lugna, ljusa färger - men vilka? Gärna tips om ni har några!
Du är såå välkommen in till oss på feng shui mayolica - ja alla ni andra också!
Ja har blivit lite efter här på sajten p g a uppstarten där, men nu skall ja försöka komma ikapp. Tråden med omröstningen av månandes vinterbild blir klar ikväll så håll ut! Och ha en fin dag allihop! Kramis i vinterkylan till er alla!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

-22 i morse men solen lyser o det känns som det är vår i luften
jobbar
Mia//
Hello!
Hoppis.. Jag skulle oxå vilja gå på sådan behandling, men så synd att dem flyttat ännu längre bort :-/ Lite väl långt att åka till Karlstad för min del.. Kanske jag kan åka dit någon gång..
Lycka till med tarotkursen mayolica!
Idag o snart ska jag jobba lite, men händer inget mer sen speciellt..
Byee!
#5 Lite förslag på ditt behandlingsrum någon härlig grön färg, ljus lime eller en ljus aprikos färg kanske? 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag tycker oxå att det verkar väldigt intressant med den behandlingen som du varit på hoppis.
Har faktiskt funderat lite på den,jag har ju en son i karlstad och är där ibland.
Tack för alla lyckönskningar on tarotkursen,tror dom behövs.

~ mayolica ~

Kul att ni finner behandlingen spännande
Den ÄR spännande!
#7 Soffe igår träffade jag dem i Växjö där de är ibland.
#9 mayolica, jag rekommenderar det till alla som har möjlighet! Särskilt om man har lite småmystiska fysiska problem som värk osv.

Passar bara pa att skicka en solig halsning fran mig!
Harligt Hoppis att hora om behandlingen, jag far lasa igenom ordentligt nar jag ar hemma igen, manga timmar vid datorn blir det da……
Kramisar
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Så kul att du tittar in,hoppas du har en jättehärlig semester.
~ mayolica ~
Hej ..Bara inne och tittar till er*L*
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jag också,har inte nåt nytt egentligen att berätta,men alltid kul med en liten titt
ha en fin kväll
Tack för tips Indiania! Jo ljus aprikos har jag funderat på också, eller kanske crémevit..? Med lite varm gul färg ..? ja jag får nog fundera vidare, men aprikos är fint och behagligt för ögonen! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#5 En vacker milt grön tycker jag är oslagbart där man ska få kroppsbehandlingar. Man blir lugn och går ner i varv bara av den färgen!
färgen salvia har jag i behandlingsrummet