Pratbubblan 2/2
Godmorgon ja då var det slut på helgen och en ny vecka har börjat.Det är fortfarande mörkt ute så jag har vaknat ovanligt tidigt.
Jag ska gå tarotkursen på existens som börjar nästa Måndag,så jag försöker läsa och få in lite i huvet om dom olika korten. Jag är hel nybörjare på det området,så det känns lite rörit att försöka lära sej så många kort. Det hade varit enklare om jag haft en skrivare och kunde skriva ut sidorna,orkar inte sitta och skriva av allt.
Ska försöka få lite annat gjort under dagen oxå,har märkt att det blivit lite för mycket datande sedan en tid tillbaka. Städning mm har kommit efter,får gå in på feng shui-sajten och få lite insperation.
Ha en bra dag.
~ mayolica ~

God Morgon från mig med!
Japp, måndag igen 
Igår var jag och fick en ytterligare behandling i andlig kirurgi av Markus och Eva Gårdbäck. Även denna behandling var en enorm bekräftelse på att det jag visste om mig själv stämde! Tväremot vad i stort sett ALLA andra terapeuter sagt om mig, det var välbehövligt kan jag lova! Att ständigt får höra att man känner fel om sig själv skapar ganska stora problem med tiden, då det innebär att man till slut tappar tilltron till sig själv… för alla dessa begåvade och duktiga terapeuter kan ju inte ha fel… eller?
Jag vet oxå nu att ingen annan (som inte jobbar som de) hade kunnat hjälpa mig med detta extremt knepiga och komplicerade bekymmer. Så nu ska det bli spännande att se om och i så fall hur jag reagerar.
Därför ska jag ha vilodag idag, lite yoga står på programmet, ja förutom tvätt och eldning mm, men i övrigt ska jag ta det lugnt och låta behandlingen få jobba på ifred.
Jag önskar er alla en underbar måndag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Härligt Hoppis- finns det liv finns det hopp som sagt var
Oj en tarotkurs mayolica- det låter som du får en busy tid framöver