behandling sökes
hej!
jag har genomgått ett missfall och skulle vilja gå på någon slags healing/reiki-behandling för att läka mina "själsliga" sår, vet inte vad som kan passa bäst, är ny på detta område med alternativ behandling. men känner inte för att gå till psykolog.
jag behöver tips på var jag kan gå i stockholm för en sådan behandling, till ett ställe där någon haft bra erfarenhet.
tack!
Hej grrrl! Om du tittar under rubriken "Terapeuter & Återförsäljare" så hittar du en healer som arbetar med reconnective healing. Kontakta henne, jag tror att hon skickar på distans också..
Känner du för att pröva vår healing på tisdag kvällar så kan du anmäla dig i tråden "SE HIT! Healing på tisdag 3/2". Mayolica som ansvarar för healingkvällarna är reiki master och duktig på det här. 
Lycka till och min varmaste sympatier för din situation! Kramar!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hej och Välkommen hit!
Usch vilken jobbig situation! Jag hoppas att du hittar någon som du känner förtroende för som kan hjälpa dig att komma vidare med detta.
Sedan tänker jag att sorg behöver få ta tid… även om vi bearbetar så är sorg en ganska långdragen process som behöver få den tid den ska ha.
Ta väl hand om dig nu!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Här kommer några andra tips:
Annette Bengtsson, spirituell healing
Melissa Rasovic, reikihealing och spirituell healin
Jag själv, rekihealing.
Du kan också gå in på reikiförbundets hemsida och se vilka som finns i Stockholm!
Men som Hoppfull skrev är det viktigt att låta sorgen ta den tid den behöver, healing kan ge dig mer energi till det men det tar inte bort sorgen 
Lycka till!
tack för era svar, nu har jag lite mer att gå på. det känns rätt att gå detta spår och jag följer ofta min magkänsla.
jo sorgearbetet har jag fullt upp med, mest märks det på att jag behöver tid för mig själv. det om att få mer energi genom healing/reiki låter mycket bra.