Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2000 ggr
aida97
0

va ska ja göra

på natten kliar det i  halsen som om ja vill hosta men ändå vill ja inte men på dagen kliar det inte alls vad kan det inebära

mayolica
0

Om det alltid är så kan det vara något i sovrummet som du är känslig mot,du kan ju prova om det är likadant om du ligger i ett annat rum.

~ mayolica ~

aida97
0

ska prova tack

aida97
0

#1 du hade rätt d var så jag hade inte hosta när ja sov över hos syrran men hur vet jag vad som stör mej

april4
0

#3 har du pälsdjur hemma? Heltäckanade matta? Nånting annat i boendet som irriterar t ex tapeter, golv. mögel.  Mögel t ex går ju att mäta med instrument eller mögelhundar.

mayolica
0

Det är ganska vanligt med fuktskadade bostäder,men det kan annars vara blommor,damm eller om du har något med doft tex doftljus,olja mm.

Ta dej en ordentlig fundering på vad du har hemma,hör av dej sen så får vi se hur det går.Lycka till.

~ mayolica ~

aida97
0

jag vet att det är inte mitt djur för min syster har djur som inte stör mej ……jag har nästan aldrig damm hemma ,det kan vara så att jag får för lite bakterier i mej för det kan behövas , och jag har inget instrumment hmmmm … fler tips?

april4
0

Bor du i hyreslägenhet så är det din hyresvärd som har ett sånt instrument som kan mäta om det finns mögel.

Det där med bakterier vet jag inte om jag tror så mycket på, isåfall skulle du hosta hos din syster oxå, inte sant!

mayolica
0

Man kan vara olika känslig mot olika djur,Men det behöver inte vara djur.

Det är ju väldigt vanligt att folk har olika saker som doftar hemma som tex Ljus, oljor,lampor,rökelser, eller andra saker ger ifrån sej någon doft som ska göra att det luktar gott hemma.

Man kan vara känslig mot parfymerat tvättmedel,eller sköljmedel i sänglakanen.

man kan oxå vara känslig mot blommor,även blommor utan doft,eller blomjord.

Vissa rengöringsmedel som man använder när man städar.

~ mayolica ~

SusanneStromstedt
0

Får jag komma med ett tips? Har du väldigt torrt i ditt sovrum? Testa att ställa ett glas vatten i fönstret var kväll. Ångorna från elementet frigör fukten som du kanske behöver. / Kram

chik
0

här kommer ett tips till.

kolla din huvudkudde.den kanske behöver bytas ut..

Lena.P är jag i verkliga livet.

mayolica
0

Det kan finnas något material i kudde,täcke eller sängen som du är känslig mot.finns det tex dun i kudde o täcke så kan det vara det.

~ mayolica ~

aida97
0

kanskeswt SKA testa tipset med vatteno element ;)

[asamaria]
0

Har du fönstret öppet? Kan vara bra med ventilation också. Troligast/vanligaste allergener inomhus är djur, mögel, damm och dun.

Kram Åsa