Dagens Pratbubbla 14/2
God morgon på er alla hjärtan
13 grader kallt och en fin måne har jag här. Morgonkaffet avklarat så nu ska bara kläderna på innan jag sticker ner till skolan och städar.
En extra god middag ska det bli idag så det ska jag klura på under promenaden, måste ta fram lite räkor att muta Tassen med också så han blir nöjd.
Ha en helt underbar dag!
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon. Här har vi -11 grader. Sovit som en stock och känner mig utvilad. Idag ska jag inte göra nåt speciellt, bara vara.
Ha en fin lördag.

God morgon på er!
Ungarna är knäpptysta… de sover! De enda man hör är råttorna som gnager på nötter i sina burar
Inte lika kallt som igår men ändå -14. Blå himmel ser det ut att vara…
Strax iväg till jobbet!
Kram på er!
Mia//
Solen skiner från en klarblå himmel och det är kallt brrrrrr! Promenadväder om jag får ut sambon .Han vill ha palmer året om*L*
Har ett antal bollar i 40cm storlek jag ska dekorera och leka med idag…har redan gjort några stycken. Gjorde en med pussel igår som blev så fräck..Har gjort en maxvas= så mycket ugnen klarar på höjden.Har bild på den när jag drejar den i min blogg*L*.
Nu blir det Björngröt och sen ut i butik/verkstad!
ha det gött
abbi
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Önskar er alla en fin alla hjärtans dag! :-) Kram på er!
Morning!
Idag för 17 år sedan förlovade vi oss,gubben och jag.I april gifte vi oss.Det gick snabbt undan,men vet man att det är rätt så varför vänta?
Så det blir en god middag och nåt mysigt till kvällen.
Ha en jättefin Alla Hjärtans Dag

God middag!
En jättefin Alla Hjärtans Dag önskar jag alla!!
Kram/ Sonja
Hej här är det fint och soligt det finns fortfarande lite snö kvar,men det är inte mycket till snö om man tittar på bilderna här hur det är hos endel andra.
ska gå ut lite snart.
Ha en bra alla hjärtans dag

~ mayolica ~
Grattis på förlovningsdagen Tiia. Ha en riktigt mysig dag du och guuben.
Jag har gjort en långpromenad i detta underbara väder. Vi har ju strålande sol, -8 och blå himmel.
Underbara vinterväder men kallast här som alltid, -22 på morgonen men under dagen blev det -12 bara. Jag åkte in till stan för att hälsa på mor och shoppa lite. Det blev nya kuddfodral en vacker ljusstake - jättebilligt! och ett par persienner. Sambon hade åkt på jobb när jag kom hem, inte roligt men vad kan jag göra åt det? Jag får väl gosa med vovven istället. 
PÅ eftermiddan plockade jag björkris när jag var ute och gick med hunden - nu skall jag göra din krans april, den är ju såå fin! 
Hoppas er alla hjärtans blev glädjefylld, och stort GRATTIS till dig Tiia! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."