Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1008 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 19/2

Go morgon go morgon.

Så var det en ny dag igen att göra sitt bästa av, ja, det som är bäst för en själv då.

Jag ska försöka lära mig min nya kamera, sånt är kul. Har lovat bort den gamla till en vän i Goa så jag måste väl åka ner och lämna den

Annars tänker jag ta den här dan som den kommer, utan några krav.

Ha en helt underbar dag!

Kramisar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

sockerrattan
0

Godmorgon alla!

Nu drar jag till stan över dagen. Visserligen kallt -24 men ändå bättre än igår!

Kram till er alla!

Mia//

Tuva-Lena
0

#1 Nu är det min tur att frysa sockerrattan! -25 har jag och inte ens hästarna vill gå ut, så jag väntar någon timme tills solen börjar värma lite. Jag har just varit ute och lagt ut havrekross till rådjuren och solrosfrö till småfåglarna, ja ekorrarna är middagsgäster också. Det var väl sjutton också att inte kylan ger med sig snart! Skrikandes

Idag jobbar jag med en hemsida, sedan har jag köpt gardintyg som skall matcha kuddfodralen jag köpte härom dagen, så jag hoppas att jag hinner sy lite under dan också. (Jag tar din avläsning så fort jag är färdig med hemsidan korseett! Hoppas att du och maken börjar återhämta er så smått.. ;)

Bäst att sätta igång då medan hästarna får sovmorgon.. igårkväll höll jag på att gå i taket när jag skulle ta in dom. Det var minus 20 redan då, men tro inte att islänningen ville gå in inte! Neej, lögn i h..*! Så efter 45 minuters tjatande smet varmblodet förbi honom och då var han ju bara tvungen att följa efter - efter lite lock och pock ifrån matte då förstås, jag lockade honom med mathon och den kunde han inte motstå till sist.. men vilket rabalder det är varje kväll! Skrikandes

Ha en fin dag állihop! Kramar! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Hehehe Clary, ja det klart att det måste ingå leverans till Indien av kameran Skrattande

Här är det oxå kallt idag, ja kallt för att vara i fuktens rike alltså, nästan tio minusgrader. Men jag pratade med mamma igår och de hade haft -31 usch vad kallt!

Idag har min dotter åkt till sin farmor som hon inte träffat sedan i maj ifjol. Jag hoppas att det går bra! Men det innebär att mannen och jag har hela eftermiddagen idag och dagen i morgon för oss själva. Så vi får se vad vi ska hitta på… planen är att åka in till stan och gå ut och käka, vi får se hur kallt det är framåt kvällen osh vad vi har lust med.

Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

mayolica
0

Hej! jag tittar in en liten sväng,har precis ätit dinkelgröt med frysta bär på. Ska strax gå ut och uträtta några ärenden på stan och ta en promenad samtidigt,här är det inte så det kallt,jag har kortärmad T-shirt under en varm vindtät jacka när jag går ut ( ca ett par minusgrader och lätt snöfall) Snön är fortfarande kvar.

Ha en bra Torsdag.

Glad

~ mayolica ~

Soffe
0

Hejsan Hoppsan!

Idag är jag glad o det var jag igår oxå Glad Inget särskilt har hänt mer än att jag längtar efter att få hämta min underbare lille valpis i helgen Glad 

Ha en bra torsdag alla!

diaz55
0

God förmiddag till Er!

Du är för Go du ClaryGlad.

#5 Härligt att du är glad Soffe, sådant smittar av sig, lycka till med lilla voffsingen i helgenKyss.

Ha en fortsatt fin torsdag/kramis Lena

korseett
0

ymnigt snöfall här idag. Ingen feber idag heller men jag är alldeles utsjasad i kroppen så det blir en dag ytterligare hemma.

Ha det bra alla

april4
0

Hej på er. Tänk så fort tiden går, i morron är det redan fredag. Min dag har varit kanonbra och jag har promenerat 14781 steg och det blir  9,9 km. Jag kan inte fatta att ingefäran gör det möjligt. Förut kunde jag inte ens gå 100 m utan att få ont och vara tvungen att stanna.  Stortrivs med dessa promenader.

Den här helgen kommer jag att vara utan dator, så ifall ni undrar varför det inte kommer nån Dagens ord. Då kan väl nån annan skriva om nån känner för det.

Clary
0

#8 Härligt att höra att du klarar att gå så mycket, tycker du är jätteduktig, tänk vad ingefära kan göra!!

#4 Bara t-shirt under!!! Lite avis för jag måste ha storjackan o långärmat

#5 Åh Soffe, va mysigt att få hem lille kelgrisen

#7 Hoppas febern håller sig borta och att du är pigg och alert snart

Själv får jag inte mycket gjort men det är ju en ny dag imorgon med. Tassen har bestämt att det ska vara räkfest imorgonkväll så det är bara att handla hem lite sånt Flört Så skönt att ha nån att skylla på Skäms

Medarbetare på Feng Shui och Indien

abbis
0

hej tjejer

Kom sent in här ikväll .Jag har varit hos min frissa och färgat och klippt håret..Blev bra som alltid med en skicklig frisör*L*

Har gett mig in i en debatt på nerikes allehandas nora sida om priserna och servicen i Nora butiker .Men där sitter det en fullständig rabiat människa som går till personangrepp och han fattar det inte själv..Sa till honom igår att han fick ge sig annars kommer aldrig någon som debatterna gäller ge sig in i dom! Men icke sa nicke idag va han ännu värre ..idioter finns det gott om!Så mig ser han inte där någe mer*L*

Imorgon har jag en ugn full med glasyrprover till utställningen ..ska bli så spännande att öppna den!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Inlägget är låst för nya kommentarer