Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 780 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 20/2

God morgon, -10 och blå himmel låter väl inte så dumt? Trött i dag har nog sovit för djupt och inte nog med det jobbat hårt med att packa, ja i drömmens värld alltså. En fingervisning att jag ska rensa mer tro för många prylar var det att packa….

Ha nu en härlig dag allihop

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

diaz55
0

Godmorgon, 10 minus också här! det klarar man ju.

Ja man får sina fingervisningar i drömmen, jag drömmer om olika hus just nu, att jag går in och tittar i dem, en del är så välstädade och en del är rena rama kaoset, vad vill det säga tro?Obestämd.

Ha en fin dag allihopa/kramar lena

Clary
0

Härligt att se att det är någon mer än jag som är vaken, kände mig lite ensam här Flört.

Att drömma om hus ska ju beteckna ens liv, vissa rum har man städat upp i och i andra har man en del bråte kvar att ta hand om. Jag kan se att det stämmer bra på mig en hel del gammalt ska bort.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

abbis
0

God förmiddag..

Jag flyttar tillbaka till gamla X på nätterna eller in i bostadsområden jag absolut inte kan tänka mig att bo i..Vaknar ofta kallsvettig..

Här är det några minusgrader i lite grått..

Skönt att det är fredag igen..Tänk att veckorna går så fort!

kram påer

abbi

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Go'morrn! Nädå, inte är du ensam Clary, jag har bara varit i stallet innan. Inte kallt direkt, men fortfarande så pass att täcket skall på blodingen och det gillar han inte. Försökte att trösta honom med att det snart blir vår - och en liten morot förstås.

Jag har sovit jättedåligt inatt, vet inte varför för jag brukar alltid sova som en stock. Kanske nåt som ligger och gror i det undermedvetna men jag kan inte komma på nåt direkt - har varit vaken varje timme och somnade inte förrän kl var tre!

Idag blir det fortsatt röjning för mig också - frågan är var jag skall göra av med överskottet..? Foten i munnen Det går inte att "gömma" nå mer nu.. Nåja, nöden är uppfinningarnas moder, så kanske kan jag klura ut nåt till slut. Flört En finfin dag önskar jag er alla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

mayolica
0

Godmorgon nu är jag oxå vaken FlörtHar nyss deukit lite morgonkaffe.

Nu är det redan Fredag igen,tycker att veckan nyss har börjat.

#1 Det finns en drömtolkningstråd där vi hjälps åt att tolka varandras drömmar,det vore trevligt att aktivera den.Så om du,och ni andra har några drömmar ni funderar på så kan vi plocka fram den igen. Själv så var det väldigt längesen jag kom ihåg någon dröm nu,men det kan gå i perioder.

Jag hade tex väldigt starka drömmar efter att pappan till min dotter(min dåvarande sambo) dog hastigt i en bilolycka. Jag tror  att det var bearetningsdrömmar, det kändes även som att han var närvarande flera gånger. Tror oxå att man offta får starka drömmar när man går in i en ny fas.

Hoppas ni får en bra Fredag allihopa.Glad

~ mayolica ~

sockerrattan
0

Godmorgon på er alla!

Äntligen har jag fått ha sovmorgon! -22 o strålande solsken!

Blir lite bak o matlagning idag… annars är det datorn som gäller!

Ha en bra skön fredag!

Mia//

april4
0

God eftermiddag på er alla. Äntligen fredag och ledig. Blev en promenad på 10.05 km idag. Vi har haft som ett vårväder idag. Det var så skönt att gå i solen.

Ikväll ska jag bara slappa och njuta av ledigheten och pusta ut.

Ha en fin kväll

Tuva-Lena
0

Jag fick nackspärr på eftermiddan, så jag har fått ta det lugnt resten av dagen. Kanske är kylan som har gjort mig stel när jga jobbar i stallet. Nu har jag behandlat nacken på mig själv så det värsta har lossnat i alla fall. Glad

Du är verkligen igång april! Vilka promenader du tar! Jag har promenerat dagligen sedan -78 när jag skaffade hund, så för mig har det blivit ett måste. En dag utan promenader skulle vara en dassdag för mig, då skulle jag inte alls må bra.

Ni tittade väl på Let's dance? Nu börjar det dra ihop sig..

#5 Jag tycker att det är ett bra förslag att ta upp drömtråden igen mayolica. Jag tar och puttar upp den! Sedan får försten ut imorgon skriva ner sina drömmar i den. Okay? Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inlägget är låst för nya kommentarer