Nu sover min lilla flicka
Nu har min lilla kattflicka fått ro.
Det gick hur bra som helst. De hade gjort i ordning i ett litet rum med tända ljus. Det var en ung trevlig kvinna som skötte om det hela. Hon somnade in stilla och fint ganska snabbt och helt odramatiskt.
Det kändes konstigt att komma hem till lägenheten och ingen katt kom och hälsade. Men nu vet jag att hon har det bra där i sin katthimmel.
Hon fick åter livmoderinflammation och eftersom hon var på 16:e året så fick hon vila istället för operation.

Gunilla, vet hur du känner dig nu, min 16-åring dog för en månad sedan, så tomt även om en ny har flyttat in.
Stor varm kram till dig
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Usch så tomt och jobbigt!
Skönt att det blev en vacker sista stund och allt gick bra.
Ta hand om dig!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Det är svårt när man mister dom,men det är ändå skönt när det är över,man vet att dom slipper gå och ha ont och lida.
~ mayolica ~
Åh fy så tråkigt för dig Gunilla! De blir en svår omställning den närmaste tiden. Vad jag har märkt, så känns det bra just när man har tagit beslutet att låta ens vänner få somna in - man är lättad efteråt. Men sedan kommer den tunga tiden, det är då man skall vänja sig vid att inte ha dom hos sig längre, ja till och med rutinerna kan bli annorlunda. Allting blir annorlunda och den där omställningen, och att accpetera den, känns så svår.
Varma tankar till dig och din lilla flicka Gilla! Kramar!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Min Daisy är född-93 så hon är inne på sitt 16:e år också.Hoppas jag får ha kvar henne länge än.
Varma kramar till dig ,Gilla.
Vad skönt att ovissheten är över.Visst blir det tomt närmam mister dom men nu vet du ju att Trixi har fått ro.Hoppas du också får ro så småningom och kan tänka tillbaka på era fina stunder tillsammans.
Varma kramar till dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack för era stöd!
Ja det är blandade känslor. Jag är väldigt ledsen och tycker det är väldigt konstigt att hon inte finns här mer. Nu håller jag på att städa undan, det är en del av processen.
Men det kommer bli ensamt i sängen inatt!
Kram

Så vackert hjärta.Det låter som ett mycke vackert farväl.Jag tänker på dej.Kram Maddo (Tangent bordet är fyllt av tårar.)
Lev livet, det går inte i repris.

Så tråkigt! Beklagar din sorg! Jag vet precis hur det känns, förstår tomheten…. miste själv en fyrfota vän i november, min stolta svartvita hankatt blev 11 år….
Tack för medkänsla och förståelse. Detta har varit en tuff dag. Det blir nog lättare i morgon. Fast jag vet att saknaden kommer sitta i väldigt länge.
Kram