Varning Fortodol
Titta på på detta: Expressen
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Har precis sett detta på Rapport ikväll.

Ja fy sjutton, hörde om det på nyheterna. Hårdare kontroller vore nog på tiden
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Oj.. Min mamma har sådana hemma, men hon brukar läsa på expressen ofta, så jag hoppas att hon sett det, annars får jag säga det till henne..
Kan ge leversvikt och orsaka dödsfall - hörde det just nu på 22 nyheterna. Man använder det vid ledbesvär.
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#4 Eller huvudvärk som ex. min mamma använt det till då hon fick goda rekommendationer om den..
Tänk vilken tur att jag inte köppte det i går som jag tänkt.Eftersom jag inte fick ha bilen i går hann jag inte in till häsokostbutiken innan de stängde.Tur i oturen.Jag hade fått höra att det skulle vara bra mot ledvärk så jag hade funderat på det ett tag.

Ja, det gäller att hitta pålitliga producenter och leverantörer även av hälsokost. Det finns så mycket olika saker idag som kallar sig hälsopreparat men som nog är ganska tveksamma. Jag frågar ofta min örtterapeut innan jag köper.
och det är bland örterna du kan finna alternativen till tabletter

Menar du som i att äta själva örterna istället?
Jag föredrar att äta dem i kapselform då de är mer koncentrerade och det kan vara svårt att få i sig allt man behöver genom att äta örterna. men för de som det fungerar för är det förstås det allra enklaste och billigaste sättet att säkert få i sig bra saker!