Dagens Pratbubbla 27/2
God morgon!
Små snöflingor faller sakta och -4, jaja får väl stå ut med det också, svårt att göra något åt det.
Idag firar vi 3-årig bröllopsdag, tiden går fort. Ska hitta på något smaskigt till middag. Han ska återigen in tilll sjukan för fler prover, den här gången tror jag man har tagit allt i provväg, tredje gången denna vecka som han är inne. Hoppas nu att de får ordning på allt och mediciner som fungerar. Sju månader är en lång tid att gå i ovisshet.
Önskar er alla en riktigt fin dag!
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien

God Morgon!
Här är det grått idag för ovanlighetens skull (obs kraftig ironi)!
Det har varit en tuff vecka så jag rä ganska glad att det är fredag. Idag ska här städas…
och till kvällen blir det lite tacopaj. Sönerna ska iväg på filmkväll så vi får se vad vi andra hittar på.
Jag önskar er verkligen all lycka Clary. Som du säger är det jobbigt att leva i ovisshet och jag beundrar ert mod! Stor Kram!
ha en riktigt trevlig och skön fredag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon ja nu är det redan fredag igen,jag tycker att det känns som att dagarna går fortare och fortare hela tiden. Andra månaden är oxå nästan slut.Jag är alltid så trött dom här vintermånaderna efter jul,så det känns skönt att det går mot våren. Det är fint och soligt ute oxå ser jag,verkar inte blåsa.
Väntar på att dom ska ringa från comhem så vi förhoppningsvis kan få ordning på telefonen.Har märkt att hemmatelefonen offta krånglar,vi kan ringa ut men det går inte att ringa hit.
Ha en bra fredag.
~ mayolica ~
Nu sticker vi snart upp till Torsby över helgen men på vägen in i Karlstad och på bokrean. Ha det fint nu alla i helgen.

Godmorgon alla!
Fick några minuter över här på jobbet…
Kallt i morse… men termometern stiger… o det känns att det är vår i luften!
Kram till er alla!
Mia//

God morgon!! Ja nu e det dags att vakna.VÅR UTE IDAG.
Ska ta en promenad till den pyttelilla sjöboden,men de e mysigt.En Bra dag till er alla. Varma VÅR KRAMAR!!
Lev livet, det går inte i repris.
Grattis Clary på bröllopsdagen.
Tänker på er och hoppas innerligt att din make får rätt medicin så han blir frisk.
Igår fick jag en ny kamera,så det blir att öva sig på den idag.Ha en bra fredag allihop
Även jag önskar massa grattisar på eran bröllopsdag Clary. Hoppas din man får det lite lättare med rätt medicin
Fin kamera Tiia.
Go' kväll på er allihop! :)
Och ett jättestort grattis på bröllopsdagen Clary! (Inga smileysar tillgänglig annars hade du fått ett brett leende här mellan raderna.)
Jag har haft fullt upp hela dagen så jag kan inte heja på er förrän nu. Tog i alla fall en skön promenad i eftermiddagssolen och termometern var nere på noll! Och tänk, om 3 veckor har vi vårdagjämning! :)
Ikväll blir det Let's dance och en god middag. Sambon är borta över helgen men vovven och jag får smaska i oss alltihop själva då.
Ha en fin kväll!
Ser fram mot bilderna med din nya kamera Tiia ;)Solblomma, istapparna unatför ditt fönster ramar in korten så fint. Jättefin bild! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Grattis Clary!
Kram

Grattis Clary till er båda! Det har jag helt missat. Du finns i mina tankar, men det vet du. Hälsa!
Kramar
Anne Mari