Dagens pratbubbla 28/2
God morgon!
En blekblå himmel är det idag så fint.
Som vanligt på lördagar ska jag ta mig ner till skolan och röja för dagens aktiviteter, misstänker att det är ganska halt -10 just nu men solen kommer 
Hade en skön kväll, gubben min kom hem med massor av rosor, en god middag åt vi och sedan bara mys.
Idag blir det lite mer städ här hemma också och lite förberedelser för i morgon, middagsgäster då.
Ha nu en härlig dag och Anne Mari, om du kommer in idag, du vet att alla tankar och styrkekramisar får du!
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien

godmorgon!
Som vanligt har det varit nattkallt här… runt-20.. men temraturen stiger under dagen.
Nu en snabb dusch… sedan jobb!
Ha en bra dag!
Mia//
Gomorron. Här har vi +3 grader, strålande sol och blå himmel. Rena vårvädret. En cykeltur blir det på förmiddagen, sen vet jag inte riktigt, kanske en promenad.
Ha en underbar lördag.

Godmorgon till er alla!
Strålande solsken och -6 här i Örebro, men det stiger nog under dagen,
Kram till dej och din man Clary för att ni är så gulliga mot varandra.
Ha en härlig lördag Kramar lena
Morning
Orkade inte gå in här igår så jag säger hej idag*L*
Var på banken igår och fick ett negativt besked fick oxå veta att dom finansierar tjejen som ska byta lokal för 3.dje ggn på 3 år och som har i stort sett samma koncept som jag.Bankkillen tyckte att tygbutiksägaren i stan var ändå pensionsmässig så hon kunde gott försvinna.Tänk om hon nu vill sälja sin verksamhet
.Han tyckte däremot att det va en positiv satsning vi gör i Karlskoga..Hur låter detta ..Han ger andra möjlighet som bara varit igång i 3 år och tycker vi ska dra någon annan stans som varit i stan i 23 år..Jag har fått veta av butiksägare att den nya tjejen gått runt och hotat likartade verksamheter och sagt till dom att hon tänker konkurrera ut dom nu! Mina leverantörer har hon oxå varit inne och härjat med….suck suck suck…Märks det att stan är för liten??????*L*
Nu ska jag ut och försöka hitta inspirationen att göra klart det jag tillverkade igår !!!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Morrn morrn!
Vinterkallt här på natten också sockerrattan, -18 när jag steg upp men nu på morgonen går det snabbt uppåt. Solen bara flödar från en blå himmel och fåglarna kvittrar uppe i trädtopparna.
En sväng in till stan för att köpa mer oljor står på schemat, sedan en promenad och kaffe hos mor. Eftermiddan tillbringar jag kanske på skidona, vi får se hur sent de blir innan jag kommer hem.
Ha en underbar vårvinterdag allihop! Kramar! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag har börjat rensa i garderoberna.Vill inte slänga så jag ger bort lite kläder,måste ju få plats för nytt
Hmm,jag kanske har blivit lite påverkad av feng shui jag med,Tuvus
Hela hobbyrummet ska städas också och rensas,hjälp.Tur att vi är två,men det kan också bli lite jobbigt med 2 envisa viljor.
Har redan varit ute med vovven på en skön promenad,jag blir så glad när solen skiner
Ha det fint idag,vänner
Det verkar vara rena maffiametoderna inom affärsbranschen. Äta eller ätas. Det är så tragiskt.
#9 Härlig bild
Godnatt
~ mayolica ~
Tack mayolica