Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 953 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 3/3

Go morgon go morgon

Snön ligger vit och fin Rynkar på näsan så skotta blir det till att göra åtminstone lite grann.

Ska jobba några timmar så dagen kommer att försvinna snabbt. Ett varv med snabeldraken ska jag ta och ladda tvättmaskin sen får vi se vad som händer.

Jag hoppas ni alla får en fin dag och att det kommer att lysa en fin sol på er.

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hoppfull
0

God morgon på er!

Här har vi typiskt vårväder… ena sekunden snöar det och i nästa ösregnar det Glad Till och med dottern sa igår att det är bra att det regnar mamma, då försvinner snön snabbare… så nu längtar alla efter vår! Synd bara att vi inte kan få liiite sol hitåt… fattar inte detta, vi som brukar ha sol året om, i år är det bara grått grått grått…

Hoppas att alla får en riktigt bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

ja här är det runt nollan och det kom rejält med snö igår, det var såpass mycket att det tog i spoilern på makens volvo igår. idag ska jag ut och rida. Ska fortsätta med min kombinerade lymfareningsdryck med ingefära för det verkar som om det fungerar för jag har mindre ont idag och ½ kilo lättare sedan igår.

Fylla på mat till småfåglarna och så ha butiken öppen. Igår hade jag bara ont så jag fick inget gjort men idag hoppas jag på lite mera.

Ha det bra alla!

chik
0

God Morgon på er alla!

N.Halland är det uppehåll än så länge.

Man blir bara helt slut av att läsa vad ni skall fördriva dagen med.

Själv så gör jag så lite  som det bara går..

Ha en bra o tänkvärd dag.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tiia
0

Trodde ju att våren var på väg,men jag kan ändå inte låta bli att vara glad för vovvens skull,han älskar att busa i snön.

Ska iväg en stund,sen blir det väl lite lugnare mot eftermiddagen.

ha det fint idag

Hoppfull
0

#3 Inte mina inlägg hoppas jag Glad min eventuella stora prestation idag blir OM jag orkar ut på en promenad… Flört

abbis
0

Morning….Här har det snöat ett dygn..Så snöröjarna har hållit på och kört speciellt mycke utanför just mitt sovrumsfönster inatt…känner mig inte utsövd*L*..

Almi mötet igår kändes bra .Handläggaren visste redan vem jag var så det blev mycket snack om allt möjligt annat! Hon skulle snabb köra detta  så vi skulle få besked i nästa vecka redan! Hon verkade positiv till att vi va gamla i gamet!

Håller på att testa fram nya färger till utställningen så den ugnen ska sättas igång idag….Kommer en tjej idag som vill bli återförsäljare och ska kika lite…så dagen kommer nog ta slut till slut*L*

ha det gött

abbi

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

nillanb
0

Hej

En ny dag, +2,3 och mulet blää Rynkar på näsan

En dag  i stillhet är vad min kropp  vill ha

Det är ont-väder Skrikandes

Ha en bra dag alla SkämsFlört

Soffe
0

Hej Hopp!

Här är det blasksnö och plusgrader ute, trist men sant.. Fortsätter och ta hand om min fyrbenta busunge :-)

Ha en bra dag!

mayolica
0

Hej här är det gråt och trist ,snön övergick till regn och slask. Har varit ute på en promenad och köpt kaffe,då det inte fanns något på morgonen när jag tänkte laga iordning.

#8 lycka till med lilla voven.

Ha en bra Tisdag allihopa

Obestämd

~ mayolica ~

chik
0

Hoppfull. Du är ju så aktiv med att skriva o formulerar dig så bra..

Sleeping Kitty On Monitor 

Lena.P är jag i verkliga livet.

sockerrattan
0

Hej alla!

Ska försöka få in lite ved o stryka bort tvätten idag.

blir sur på min tröga dator… Någon som känner igen sig?

En bra fortsättning på dagen alla!

Mia//

Hoppfull
0

#10 Åh tack chik, det var gulligt sagt av dig!

Tuva-Lena
0

Precis hemkommen från jobb, och hinner inte mer än innanför dörren så får jag hyra ut 12 st kanoter till sommaren också - det är till att vara ute i god tid.. just nu är det allt annat än sommar, vi har säkert 70-80 cm snö och den sista decimetern kom inatt. Nä fyy, nu vill jag ha hit våren, det går en säck havre i veckan till rådjuren nu också, förutom solrosfrön då till småfåglarna. Det är den här tiden dom får det jobbigt, strax innan snön börja smälta - och det gör den då inte här! Men som tur är så har kylan försvunnit - för tillället i alla fall. Glad

Jag måste sätta mig och uppdatera några hemsidor innan sommarsäsongen börjar också, och imorgon blir det rensning a´la Tuvan inne i stan, och då gott folk, då går det undan! Skrattande

Skickar en värmande kram till allas vår goa Clary! Tack för fröerna som kom idag - är vldigt nyfiken på kinesisk lykta! Tack än en gång, va spännande det skall bli! Kyss

Ha en fortsatt fin dag allihop! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

april4
0

Hej på er allihop. Är hemkommen från jobbet, fått lite mat i mig, så nu kan jag sitta en stund framför datorn. Gråmulet men varmt ute idag. En promenad på 7,57 km blev det idag. Känns i höfterna och ryggen. Kanske jag bakar en socker kaka eller kärleksmums om jag orkar ikväll.

Ha en fin kväll

Clary
0

Så har jag klarat av några timmar i butiken, rätt kul men ganska lugnt. Gubben min fick laga maten idag, skönt att slippa stöka med själv. Slaskigt ute, hoppas det försvinner snabbt.

Hoppas du får fart på fröerna Tuvan, jag har stoppat ner "kottefrön" men än syns ingenting Rynkar på näsan dags att börja med tobaksplantorna också.

Nu blir det kaffe!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

#15 Vad det låter roligt det där att arbeta i butik Clary! Vad är det för slags butik?

Jodå, nog skall jag få fart på dom alltid - hoppas jag.. Tyst Du, är det bäst att använda såjord till dom eller kan jag ta vanlig planteringsjord direkt? Och hur många frön/kruka skall jag sätta av kinesisk lykta? Blir dom kraftiga..? Hur djupt skall jag så dom, någon cm..?

Tack snälla! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

korseett
0

nä nu ska jag kojsa- gonattis på er allesamman!

Soffe
0

#17 Natti Natts! :-)