Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1042 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 6/3

God morgon alla

Så var det fredag igen, plusgrader och lite blått mellan molnen.

Vad ska jag hitta på idag då, jo det blir nog jobb några timmar och så strykning var duktig och körde några maskiner igår. Sen pratade Tassen om att det nog var dags för räkor ikväll, tror han har rätt i det.

Ha nu en riktigt bra dag.

Kramisar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

korseett
0

jag ska jobba, fakturering och så kommer verksmahetsledaren till mig för att gå igenom lite. I morgon ska jag med en kompis och kolla på hästar som hon är intresserad av

nillanb
0

Godmorgon

Mulen fredags morgon med plusgrader här i borås.

Frukost hundpromenad är av klarat barnen är på väg

till skolan. Mitt kaffe smakar gott i lugn och ro.

Sängkläder ska bytas och tvättas, huset ska städas.

Sedan blir det fredagsmys. Räkor låter gott Clary, hmm

jag får nog ändra kvällens meny.

Ha en härlig fredag alla    It's Friday 

Hoppfull
0

God Morgon på er allihop!

Här följer vädret sitt mönster och det är grått även idag!

Har ska det oxå städas lite, men sen ska det förberedas för tjejfest och det är ju kul!

Jag önskar er alla en riktigt skön fredag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er!

Det är fullaktivitet ser jag.

Jag skall som vanligt göra så lite som möjligt.

Det är ju också en konst.

Jag tycker att det är vår i luften,om inte, så är det lerigt.

Så jag önskar er en bra dag o myskväl.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hoppfull
0

Åh vilken härlig bild chik! Jag skulle vilja ha några hönor som gav mig ägg.

Clary
0

#4 Härlig bild chik men jag misstänker att den är från förra året eller? Det är en konst att göra så lite som möjligt också Flört

#3 Ta det lugnt med städningen så du kan njuta av kvällens fest istället

#2 Kaffe när lugnet lagt sg i huset är så mysigt och räkor är aldrig fel som fredagsmys med rostat bröd, hemgjort vitlökssmör och gärna en mogen avacado, nu blev jag hungrig Glad

#1 Det låter så härligt med häst, gammal dröm. Mår du ok nu?

Är dags för strykjärnet istället för att sitta här Rynkar på näsan

Soffe
0

Hej Hopp!

Önskar er alla en trevlig fredag :-)

Kram

Hoppfull
0

#6 Tack för omtanken! Här tas det absolut lugnt med städningen! Det lär ju bli rätt mycket plock under kvällen ändå så det är bäst att spara på krafterna. Strykjärn… vad är det?? Förvånad Oskyldig

chik
0

Soffe!!jag har sagt det förut, men säger det i gen,Fin bild.

Nä bilden tog jag i går.Måste ha varit blind, för det har kommit snödroppar..Jag har bara en höna..O hennes ägg är det ingen som äter, hon är ju all ätare, o hon är snabbare än katten på o fånga möss.Urk vad hon är äklig. men verper gör hon.Hon har inte läst boken om hur höns skall vara.

Hoppfull
0

Hahaha, vilken cool höna!

Soffe
0

#9 Tack chik! Nu hittade jag en större bild som jag är lugnt nöjd med Glad Fin höna du har Flört

Hoppfull
0

#11 Ja det är verkligen snygg, vackra färger och en stolt bild!

Soffe
0

#12 Tack! Lejonet lockar på mig inombords Skrattande Jag har på känn att det är ett av mina kraftdjur då jag har känt och känner lite intresse för lejon..

Hoppfull
0

Verkligen kraftdjur i ordets rätta bemärkelse!

Soffe
0

#14 Vill du va snäll och precisera dig lite Glad Är liiite trög i hjärnaktiviteten nu tidigt på morgonen *hehe*

Clary
0

#9 När jag nu tittar ordentligt så ser jag ju datumet, snacka om blind höna…..Tuff höna som fångar möss och snödroppar var det några stycken också, då är det helt klart vår Cool

#15 Soffe, stor fin kisse du har på din bild. Hoppas att du inte ryter lika mycket bara Flört

Strykjärn, Hoppis, är en konstigt platthistoria som jag ofta bränner mig på, undrar varför jag envisas med att använda det Obestämd

diaz55
0

God morgon allihopa!

Mulet och +1 och fredag, här går det undan ska jag sägaTungan ute.

#3 har drömt om tjejfest i natt, mina kompisar från Östhammar som jag hade mycket kul med, har tyvärr ingen kontakt med dem idag. Kul hade vi i alla fall både då och i drömmen.

Ha det så kul du med Hoppfull/kram lena

#4 vilken kul bild chik, såg inte snödropparna först, bara hönan,vi hade höns när jag var liten, var så kul att plocka ägg, jag gillar hönsKyss.

Ja stryktvätten ja! den ligger snällt kvar från förra veckan, konstigt att inte gubben ser denRynkar på näsan.

Ha en fin fredag alla, och var rädda om er/kram lena

Hoppfull
0

#15 Soffe, jag menar att Lejon i allra högsta grad är kraftfulla djur, så är det dessutom ditt kraftdjur kan man alltså säga kraftdjur i dubbel bemärkelse. Glad

#16 Aha… sådant… här är det bara mannen som använder det och då till sina egna skjortor… han är dessutom hänvisad till att stå i pannrummet och stryka. Själv har jag inte använt det på år och dag!!

Tuva-Lena
0

Åhh vilken mysig höna du har chik! Kan det vara "sådan matte sådan höna", eller..? Och vacker som en prinsessa är hon! Kyss

Här vankas det städning också, har blivit lite av röjning den här veckan och högarna växer med oanade krafter..

Låter kul med tjejkväll Hoppis, mne för mig är det på samma sätt diaz, mina vänner bor lååångt härifrån och några tjejkvällar lär det inte bli med dom i alla fall - kanske pensionärsträffar ..? Obestämd

Jag arrangerade en tjejkväll här i byn för några år sen. Bjöd in alla möjliga terapeuter, inredare, hantverkare och andra kvinnliga företagare, och alla tjejer i byn. Räkor och vin förstås och en jättemysig kväll hade vi! Några blev till och med lite lyran.. fnitter och skratt och många härliga behandlingar!

Ni måste Tuva sätta igång med dagens bestyr, men ta hand om er allihop! Fredagskramar!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Soffe
0

#16 Klart jag gör det *haha* Bara ibland ;-)

#18 Ahaa.. Okeej.. Jag är ju inte 100% säker på att det är ett av mina kraftdjur, är lite skeptisk.. Men.. Det känns så inombords.. En gång såg jag en inre bild av en lejonhona som tittade på mig och viftade på svansen Skrattande

sockerrattan
0

gomorgon alla!

Mulet idag men ingen snö!

Barna skulle nog bli uppvaktade idag av min kusin. Få se när…

Ha en bra dag!

Mia//

mayolica
0

Önskar en trevlig Fredag till allihopa

Glad

~ mayolica ~

abbis
0

morning…….

Fredag igen var tar veckorna vägen…det är inte klokt!

Jag ska bränna det största föremålet som ska med på utställningen idag .Den fyller hela min ugn golv till tak!Satt igår kväll och småmös framför youtube och Leach små videosnuttar.Hela hans släkt är keramiker..Vilken kille…Fick inspiration att dekorera där…och tips…

Annars är det veckostädningen i kväll och "så ska det låta"!

ha en skön fredag…..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Clary
0

Tuvaluvan jag har pm:at dig Skrattande

Blev inget jobb idag men en massa surr och planer. Jösses vad jag mår bra just nu Flört röjningen här hemma kommer att gå som en dans, kanske………….om jag inte fastnar här framför datorn.

Hoppfull
0

#24 åh så underbart att höra att du mår bra Clary-vännen! Kyss

april4
0

Vilken fin höna chik. Jag har alltid önskat mig hönor och så att kunna bo på landet, men tyvärr.

Min dag har varit kanonbra. Mycket ute i rena luften, PÅ LANDET, gissa om jag har njutit. Skönt att va hemma oxå. Det blir väl som vanligt på fredagkvällar. Lite mat och så somna framför TV:n igen.

Ha en fin fredagkväll ni som är pigga.

chik
0

Jag bugar o bockar för berömet till min Tippa.( Höna)

rockygubben
0

Godkväll.Min dag har varit bra,har jobbat och tagit långpromenad med hunden.Resten av kvällen blir framför tv med nåt gott.Ha en trevlig kväll!

Clary
0

#28 Promenaden måste ha varit lång för det ser ut som någon har det väldigt skönt på sängen Flört Tur att våra djur inte är ett dugg bortskämda men är man så go får man väl ta sig lite friheter Glad

april4
0

#28 Tia ser trött ut. Hur trött ska hon inte bli i morron då? då ska hon till momo ju och då är det bråttom.bråttom:)

abbis
0

Idag har jag suttir nästan hela dagen och målat min stora urna..så här blev den!!

abbis
0

en till bakifrån..

abbis
0

Nu ska den bara brännas och den står i ugnen nu….

april4
0

Jättefina urnor abbis. Du är verkligen duktig.

Soffe
0

Jättefint abbis :-)

chik
0

abbis. Vad fina. Du är la bara för duktig.

abbis
0

Tack ..ni är snälla*L* Det är samma urna från olika håll…

Clary
0

Så läcker abbis, den skulle passa perfekt hos mig Flört

abbis
0

På söndag vet jag om den klarade sig*L*

Tiia
0

Vi har varit på födelsedagskalas ikväll.

Takida träffade en söt maine coon herre

#4 fin höna,jag tycker om höns

#28 rockygubben,Tia ser tröttis ut,den lilla gullungen

#31 abbi,en härlig urna,Du är så kreativ

Ha en fin kväll allihopa

Tuva-Lena
0

Oj så fin urnan blev abbi! Förvånad MIn dröm när jag var ung var att syssla med keramik - ångrar idag att jag inte följde den känslan när jag ser så fina saker du skapar. Alltid en utmaning blir det också innan du ser slutresultatet. Tyst

Tia ser verkligen utpumpad ut! Hur långt gick ni Rockygubben? Hon är så lik min Emil så det är otroligt, fast han var ju hanne förstås. Hans favvoplats var också sängen, men nu har hans efterträdare intagit den istället. Åhh va goa dom är!

Är det Daisy som ligger och "visar upp sig" i trappan Tiia? Vilken skönhet! Min lille pojk åkte på dyngstryk härom dagen när han träffade traktens "Fresse". Usch så han var riven stackarn, men nu har han återhämtat sig - Hunden slickade såren så dom läkte direkt. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inlägget är låst för nya kommentarer