Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2379 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 7/3

God morgon allihop

Så var det lördagsmorgon igen! Det som slår mig är att det faktiskt är ljust när jag kommer upp, härligt!

Vanliga rutiner nu på morgonen, skolstäden, sen tror jag att det får bli trädgårdsplanering och frösättning. Lite jobb vid datorn blir det också.

Jag hoppas att ni alla får en underbar dag!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

april4
0

Godmorgon. Här är det +1.2, visserligen molnigt  men varmt. Idag kommer rockygubben och hälsar på med Tia tösen.  Sen blir det storstädning.

Ha en fin lördag

Soffe
0

Hej! Visst är det härligt nu när det är ljusare på morgonen och även på kvällen :-)

Idag ska jag ner till stan en liten runda så får min lille bus miljö och socialtränas lite :-)

Ha en trevlig lördag allihopa!

Tuva-Lena
0

Go'morgon på er! Glad Ja det är härligt med ljuset nu på morgonen, och man vaknar automatiskt och slipper väckar'n!

Idag blir det en tur in till stan för att hälsa på mor. Samtidigt ska jag fortsätta städa lite i lokalen, och en promenad tar vi också mor och jag. Hoppas att jag hinner hem innan det blir mörkt igen så kanske jag hinner med en skidtur på hemmaplan också. Det är ju så skönt väder nu, bara nån minusgrad! Cool

Önskar er en härlig lördag allihop! Kraam!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

nillanb
0

Godmorgon alla Obestämd

Grått trist mulet, Precis som jag.Rynkar på näsan

Tiia
0

Idag blir det både städ och tvätt.Vi hjälps åt maken och jag,såklart

Några promenader blir det också med lillvovven.

Snön håller på att försvinna,så passa på att åka skidor,Tuvan.

En lördagskram till er allihop,ha en underbar dag!

rockygubben
0

Godmorgon!Ska ta en långpromenad med Tia och hälsa på min mamma.Ha en trevlig dag!Glad

diaz55
0

God förmiddag Alla!

Ja ljuset är verkligen välkommet, behöver det nu.

Ska ha en lugn och skön dag i goda vänners lagGlad

En fin lördag till er alla/kram lena

mayolica
0

Jag tycker oxå att det är skönt att det håller på att li ljusare ute.Har kännt mej så väldigt trött ett tag,men det känns som det håller på att lätta lite när nu det blir ljusare.

Det är ente så jättefint väder,men det känns ändå att det är vår i lufen.

Ha en bra lördag

Glad

~ mayolica ~

abbis
0

god eftermiddag

Idag är det Noranatten i Nora med aktiviteter i alla hö mellan kl 18 -23.00..konserter,poesiläsning,utställningar mm mm .Jag ska inte ha öppet då jag tror att folk inte går till ställen dom kan besöka annars..En del andra butiker typ sko affär och annat ska ha öppet…tror inte på detta*L* Jag ska ta en tur ikväll och titta i alla fall.Men det är entré på en del ställen och då låser man upp folk i en timme eller två dessutom..Några kompisar ska ställa ut tavlor i typ tygaffären etc..Ett kul intiativ men hur mycket kommer melodifestivalen dra + att det är lördagkväll*L*

Nu ska det bli lite mackor och sen en promenad!!!

ha det gott tjejer!

abbi

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

sockerrattan
0

Hej!

Har ingen dator hemma… så det blir att skriva när jag är hos min särbo…

Men vi har ingen snö från ovan…

Mia//

korseett
0

Ja så har man sett Skövde och Mullsjö då. Två hästar har min kompis provridit och det var trevliga och med bra utvecklingspotential båda två så det blir svårt att välja. Vi har haft en trevlig biltur med mycket tjejsnack. Vädret har varit mulet och ruggigt, frös som bara den ute trots två jackor på mig. Nu ska dte bli mys i TV-soffan och sedan kommer en välbehövlig sömn till natten.

chik
0

Jag tassar in här o önskar er en trevlig fortsätning på kvällen.

Horse 

Lena.P är jag i verkliga livet.

mayolica
0

Har sett på melodifestivalen och tittar in en liten sväng här och säger godnatt.

Flört

~ mayolica ~

Tuva-Lena
0

Go'natt mayolica! Har också kollat festivalen ikväll så det blev inte så mycket dator idag..

Min favvo är i alla fall Sarah Dawn Finer - vilken fin låt! Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inlägget är låst för nya kommentarer