Dagens Pratbubbla 9/3
Go morgon på er.
Här har det sovits länge och väl, trodde inte det var riktigt sant när jag slog upp ögonen men skönt var det!
Milt och takdropp så det blir nog en bra dag för att se fler snödroppar. Inte spikat något speciellt för dagen men det dyker säkert upp något att göra 
Ha en härlig dag!
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Sovit rätt bra. Det är så skönt att få vakna på morgonen nu och öppna fönstret och få in friskluft.Sen somnar så skönt igen. Annars så ska jag iväg och handla och jobba lite. Ha det bra alla!

Godmorgon allihopa!
En ny vecka, med nya insikter, en riktigt skön vårdag här i Örebro,
+2 och lite blåa glimtar.
Ha en bra dag alla/kramar lena
Igår såg jag snödroppar för första gången i år :-) Just nu tycker jag att det är urtrist väder, men det är iaf skönt ute ändå nu när det är plusgrader :-)
Ha en bra dag allihopa!
Godmorgon
Har drömt mardrömmar inatt och har samtidigt ett enormt katastroftänkande..Får vi inte almilånet imorgon så går det åt h-----e osv osv…När ska man lära sig att vara positiv om man inte kan drömma positivt!!!
nåja det är i alla fall bra väder*L*
kram på er
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
God Morgon ut i etern!!
Jag önskar er en bra vek.
abbis-Mardrömar! Vad läskit..
Lena.P är jag i verkliga livet.

#3 vilken lyckost… här måste vi nog vänta några månader än…
Ha en bra dag!
Mia//
#6 Nä inte så länge väl?
För en kort stund tittade solen fram innan idag när jag var ute och den värmde min rygg, det var så skönt! :-) Vill ha mer sol!
Go'kväller tjejer! Idag har det varit mycket så jag har inte hunnit vara så social. F'låt jänter! Vädret har varit grått men humöret på topp. Vet inte, men det släppte nånting från mig idag, så på eftermiddan på promenaden kändes det som jag ville flyga fram med hunden!
Det måste vara våren! fastän snön ligger meterdjup fortfarande - men det är varmt och skönt. Jag fick en enorm energi i kroppen och blev jag tvungen att göra av med lite genom att koka tvål på kvällskvisten. Den blev lyckad dessutom, positiva energier ger positiva resultat kanske?
Ha en fin kväll!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Du är inte förlåten Tuvan.. Du har varit alldeles för mkt här ikväll..
Härligt att det blev en så bra promenad!
Kram Tuvsan!
Kommer in lite sent här.Takida kissar nu med benet uppe,han vinglar till ibland och får allt kiss på sig,men det är bara att tvätta honom sen
Kul att det går framåt.
Hoppas det går bra med Sammie,Soffe.
Håller fortfarande på med luffarslöjden och virkar smycken i metalltråd och kristaller.Kan inte sluuta
#12 Hehe.. Lite gulligt ju :-)
Jodå det går bra med Sammie.. Det märks att det tar på ens krafter, men det är för att jag inte är van på länge att vara uppe tidigt och jobba.. Det blir lättare med tiden..
Kram Tiia!