Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 3481 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 10/3

God morgon.

Så vaknade jag till en vit värld igen och det faller fortfarande Rynkar på näsan men det skulle väl vända igen.

Blir inte mycket gjort idag för nacken är så stel att jag har problem att vrida på huvudet, värmedyna och spikis får det bli till att börja med.

Hoppas ni får en bra och trevlig dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

clary!!Jag hoppas att du får ledat upp dig.

Kung Bore har varit här med.

Jag önskar er alla en bra dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Clary
0

#1 Tack chikan, tror jag ska ta katten och lägga runt halsen, det fungerade ju förr Flört Snygg bild du hittat

Soffe
0

Hej Hopp!

Idag är det riktigt skönt ute :-) Så härligt o se våren på väg :-)

Have a nice day!

korseett
0

jag ska till stallet idag och ta en svängom. sedan blir det jobba av igen.

Tuva-Lena
0

Samma här med snön. Vinter igen och flingorna faller obönhörligt mot marken, men fåglarna sjunger och jag brukar gå på vad dom tycker. Dom känner nog att det börjar närma sig slutet i alla fall. Glad

Jag har precis varit ute och fyllt på med mat åt rådjuren och fåglarna. Träffade två rådjur när jag kom ut, fast dom såg det säkrast att hoppa in i skogen medan jag fyllde på med mat - men jag såg att dom stod och gluttade en bit bort bara. Flört

Idag skall ja jobba mitt över dan, sedan tror jag nästan att jag skall testa att göra en sats till med olivtvålar - dom var fina i konsistensen och nu vet jag bättre hur jag skall doftsätta dom också. Blir nog lavendel den här gången..

Ha en fin dag tjejer, och håll ut! Snart kommer våren - vårdagjämning om en och en halv vecka bara! Cool Morgonkramar!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

morning

Ska till terapeuten…hur stavas det? om en halvtimme…kbt ska hon lära mig ….. lika bra att hjärntvätta mig*L*

Slår på en ugn till idag och nu är första bordet med…blir spännande!

Har täta kontakter med almi och idag el imorgon  ska vi dras i nämnden! Det värsta är väl att jag inte skaffat ett alternativRynkar på näsan

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

diaz55
0

God morgon goa vänner!

Inget snöfall här ännu, drygt +2 grader.

#5 jag går på din linje, kloka Tuvan, djuren vet bäst, för dom går på ljuset och andra känningarFlört

Åh vad jag vill dofta på dina tvålar tuvan, säljer du dem från din hemsida eller?

Har börjat titta efter kissemissar nu Clary, får se vilken kompis som kommer till mig den här gångenKyss

Ha en go och glad dag/kramar lena

Soffe
0

#6 Du har stavat helt rätt :-)

Clary
0

#7 Kissemissungar som bara är så ljuvliga. Mitt frö börjar ta sig stora friheter nu men ok, han spinner och pussas så gott inte svårt att charma matte, ampelliljorna är ett minne blott Flört

solblomman47
0

Hej på er alla!

Här är det inge uppehåll  det tycks aldrig ta slut på denna vinter.Det vi inte fått på flera år tycks komma denna vinter.

Jag tror att jag ska gå i ide som björnarna och komma fram när våren är här.

Eftersom jag har en skada i kroppen efter en olycka 1986 så är jag väderkänslig så denna vinter har jag haft mera ont änn jag har i vanliga fall Jag vill ha sommar med värme. FY Kerstin nu är det nog klagat.

Önskar er alla en bra dag vare sig det snöar eller inte.Skrattande

Kram/Kerstin

diaz55
0

Så vacker han är Clary!! och vilken nöjd blick och kloka ögonKyss

#10 så vacker bild Kerstin, en verklig solblomma att bli glad åt. Skickar lite lindrande kramar för din värk/kramar Lena

solblomman47
0

#11  Jag tyckte denna bid blev passande det är jag=)  Tack för att du tänker på min värk. KramKyss

rockygubben
0

Hej allihop! #9 vilken vacker katt!Här har det snöat hela dagen ,usch!

Clary
0

Här snöar det fortfarande, tror jag gör som du solblomma, går i ide tills snön är borta, nä det blir nog bättre i morgon Glad

Tassen tackar för allt beröm och hälsar att vore det inte för den där snabeldraken så var livet perfekt, då är man nämligen tvungen att krypa under sängen!

Har planterat mina begoniaknölar, skott av pelargoner och lite sånt pyssel, energin är inte på topp. Kanske en kopp kaffe och sockerkaka kan lätta upp.

april4
0

Så fin Tassen är Clary. En riktig charmör.

Vart tog våren vägen? Sol och varmt igår, snö och blask idag. Promenad på ca 5 km idag.

Ha en fin kväll hörni

korseett
0

#15 våren är här! Underbart väder idag och varmt i solen

sockerrattan
0

Nu är det snart kväll!

Har varit hos vetrinären… han fick 2 sprutor med pennicillin… den ena ska jag ge i morgon… o pennicillinsalva o smörja svansen!

han blev även fotomodell… vetrinären ville visa sin son!

Mia//

Tuva-Lena
0

#17 Huuga då, han ser medtagen ut sockerrattan - tackars liten! Men va fin han är! Jag hade en gräddvit hamster en gång som jag var väldigt stolt över. Glad

Håller tummarna för dig abbi! Vad menar dom med att du skall ha ett alternativ? Eller är det du som inte ser några andra alternativ? Det här kommer att gå som på räls, du är ju jätteduktig både som konstnär och affärskvinna! Flört

Tassen är jättefin Clary, och det syns tydligt hur mycket han gillar sin matte! Min Sixten klev rakt ner i tvålformen idag, så nu blir det tvålar med kattassar på! Tyst

Än så länge har jag inte sålt några tvålar från hemsidan - är nog inte riktigt proffsiga än, mne du kan få en tvål av mig när dom har mognat diaz, det tar ca 4 veckor. (Gjorde en ny sats ikväll. Med doft av magnolia och rosenträ och en liiten aning mysk.)

Tack för den fina bilden solblomma! Den lyser upp hela sidan åt oss och får en att ana att vintern snart är över. Cool

abbis
0

#18 Det är inte dom som säger att jag ska ha alternativ utan jag själv….Brukar alltid ha en bakdörr när jag förhandlar eller en hållhake..ha ha ha

Tuva-Lena
0

..usch då abbsan! Och nu står du där helt avklädd alltså - känns det så? Tyst

abbis
0

mmmmm så känns det..Handläggaren ringde på e.m och meddelade att beslutet tas imorgon…Det va ju snällt att ringa så jag inte gick och väntade på samtalet idag!!

Tuva-Lena
0

Jga tror ändå att du kan sova lugnt inatt. Din idé är toppenbra, och även om vi har en dal i konjunkturen just nu så kommer det bättre tider, och det är nu man skall investera när räntan är låg. Lycka Till, jag skall tänka på dig imorgon! Kyss

abbis
0

TackGlad

Inlägget är låst för nya kommentarer