Dagens Pratbubbla 11/3
God morgon på er alla.
Ute är det fortfarande en vit värld och vitare blir den, det blir till att skotta idag, så lagom kul 
Frukosten ska klaras av och sen vill jag nog hitta på något roligt att göra som belöning efter snöskottning, får dyka in i roliga skåpet…..
Ha en skön dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien

God Morgon på er!
Efter ett par dagars frånvaro är jag tillbaka igen.
Även här vaknade vi med vitt utanför och minusgrad, fast bara en… och hela familjen brast ut i ett besviken -neeeej inte snö igen!! Det hade precis torkat upp och blivit fint ute med de första vårblommorna
suck!
Men jag önskar er alla en riktigt bra dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Massor av snö,det betyder massor av lek med vovven.Han älskar snön,plogar sig fram med nosen.
Idag är jag lite tröttis,det ger sig ,hoppas jag, efter hand.
Ha en fin dag allihop

En riktigt God morgon på er!
Snöar, snöar igen -3 grader, det blir till att skotta igen då!
#2 härligt att se dig igen hoppfull, vårblommorna får ta en liten vilopaus, dom klarar ju lite snö som tur är.
Ha en fin dag allihopa, med lite snöskottning och annat pyssel/kram lena

Tack diaz 
Ja blommorna klarar sig fint under täcket… det är mig jag tänker på, ego som jag är med solen just nu
Fast precis exakt nu kom solen in genom fönstret så jag får nog gå en runda trots snön idag 
God Morgon!!
Frost i backen minus men solen ligger o lyser bakom målnen.
Ni får kämpa på alla, o ha en så bra dag ni kan.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon alla!
Det snöar forfarande det tycks aldrig ta slut,det vi inte fått på många år kommer nu.Så mycket snö som vi har nu var det längesen vi hade.
Roligt för dem som kan och tycker om att åka skidor o skoter.
Jag längtar tills det blir varmt ute och snön börjar smälta tänk en härlig stund vid nått fint ställe med fika.
Önskar er alla en bra dag.
Kerstin
godmorgon
Idag snöar det och har gjort nu i flera dygn…det blir ljust och fint!
Idag ska jag putsa 150 muggar och ett 25tal kaffeburkar som ska med till Karlskoga..
Idag går jag egentligen bara i väntans tider*L*
kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Morning!
Här är det lite kyligt ute idag.. Händer inget speciellt.. Min TV pajade igår.. Hittade snabbt en begagnad på Blocket som jag ska titta på idag och hoppas på att det blir en affär av det.. Jag klarar mig inte utan TV har jag insett..
Ha en bra dag allihopa!
Hej! Här är det fint och soligt ute har inte varit ute än, jag har inte kommit igång än,då jag var jättesvullen och hade migrän när jag vaknade, känner mej inte alls i form av naturliga hormonella skäl, men jag tror att man får försöka släpa sej ut ändå. Måste passa på att ta tillvaras den fina dagen. Det brukar oxå kännas bättre om man kommer ut.
Ha en bra Onsdag.
~ mayolica ~

Godmorgon!
Har äntligen fått min sovmorgon! Va visserligen upp o tog min medicin + gav Garret sin i morse.
+grader men ingen sol idag… få se vad jag hittar på idag!
Ha en bra dag alla!
Mia//
Idag har det snöta massor och även i natt. Konstigt nog gick det rätt bra att cykla i morse. Promenad på ca 4 km idag.
Känner mig trött, kan ju bero på att vi hade kurs på em.
Ha en fin kväll
#13 Vilken fin bild du har tagit.
Vart är denna bild fotat det finns ju ingen snö.Jag bor tydligen på fel plats här är snö drivor överallt=).
Ha en bra kväll-
Det var en jättefin bild Soffe
~ mayolica ~
#14 I Småland :-) Nä det är knappt ingen snö alls här, skönt :-)
#15 Tack :-)

Jättehärlig bild Soffe!!

Jag får väl säga god kväll.HaaaHaa!! Idag var det rena vårvädret,så de va att gå ut med kameran och ta kort på knopparna som börjar bli lite gröna,och dom vackra krokusarna,som lyser så vackert gula.Ska följa knopparnas växt varje dag nu
.Ha en fin kväll.
Lev livet, det går inte i repris.
#17 Taack Hoppis :-)
Jättefin bild Soffe 
Taack april4 :-) Jag bara fick en känsla direkt när jag tittade ut att.. Nu ska jag fota! :-)
Vilken tur att du gjorde det, och så fick du med solen oxå, snyggt
Ja det var solnedgången som lockade mig att fota 
Fin bild ,Soffe
härlig bild soffe!
Taack va snälla ni är! Jag gillar den oxå 
Wow, vilken fin bild Soffe - det är ju vår där du bor! Önskar att jag bodde längre söderut just nu, men här har det också snöat - snöat och snöat. Inte lika kallt längre ändå, så det går å rätt håll, men vilken tid det kommer att ta innan snön smält bort helt o hållet!
Jag har suttit vid datorn idag, därför har jag inte varit inne så mycket - lite administrativt, och designat en broschyr. Kul jobb i alla fall.
Har precis tittat på Uppdrag granskning och blivit upprörd förstås. En tjej som lurat till sig fem st hästar, bara för att kunna sälja dem till slakt, man får ca 7000 kr för köttet Hon sa att hon skulle ha dem som sällskap till sin egen häst, men han hade redan en kompis. Fy f*n vilka samvetslösa människor det finns!
Ursäkta ordvalet, men såna gånger blir jag verkligen både förbannad och uppgiven..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#27 Tack så mycket Tuvsan
Det är härligt att våren äntligen är här!
#28 Jaa, det är jätteskööönt när våren äntligen kommer, och till helgen skulle ju ni få flera plusgrader sa dom på vädret. Det börjar nästan spritta så smått i benen - känner du det Soffe? 
Jag jobbade i Kalmar ett tag för många år sen, borde nog ha bosatt mig där så hade jag också haft vår nu.. 
#29 Nä det har inte börjat spritta i mina små ben än
Men det kanske kommer när jag minst anar det *hehe*
Ja se där.. Du skulle ha flyttat till Kalmar! Men det är aldrig försent att flytta dit 
#30 Är för feg nu vet du.. 
#30 Nä det tror jag inte på.. Men du trivs väl bäst i norr antar jag..